Het is een interne video, waarbij het personeel van defensie wordt benaderd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeker, de propaganda machine draait op volle toeren.
Ben wel benieuwd hoe veel er in mee gaan.
Jaja "gelekt" geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een interne video, waarbij het personeel van defensie wordt benaderd.
Die gaan hier allemaal in mee.
Anders kunnen ze beter een andere baan zoeken
Waarom help je dan met de verspreiding van deze video.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jaja "gelekt" geloof er niks van.
Heb ik dat gedaan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom help je dan met de verspreiding van deze video.
Hoe meer op zo'n video gereageerd wordt, des te meer mensen deze zien.quote:
Rare manier van denken heb jij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe meer op zo'n video gereageerd wordt, des te meer mensen deze zien.
Oké, dus defensie maakt een interne video, en hij vindt dat iedereen die moet kunnen zien, maar tegelijkertijd vind je dat het propaganda is ..quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rare manier van denken heb jij.
Van mij mag de hele wereld hem zien, ik wil mensen geen informatie onthouden.
Wat is daar nou verwarrend aan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oké, dus defensie maakt een interne video, en hij vindt dat iedereen die moet kunnen zien, maar tegelijkertijd vind je dat het propaganda is ..
Heel verwarrend.
Kan welquote:Op donderdag 6 juni 2024 06:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want de NAVO kan niet het lidmaatschap van leden beëindigen.
En Turkije heeft er geen belang bij om dat lidmaatschap op te zeggen.
Het valt alleen dead in the water als daar dieper op wordt ingegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is daar nou verwarrend aan?
Iedereen mag van mij die video zien en z'n eigen conclusies trekken.
Ook al vind ik het propaganda, andere mensen mogen er toch anders over denken?
Wat ik begreep is dat daar bij NAVO nooit over is nagedacht en er daarom geen procedure is om een lid uit het bondgenootschap te zetten.quote:
Dat is toch heel wat anders?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het valt alleen dead in the water als daar dieper op wordt ingegaan.
Het is wel besproken ooit, volgens mij wilde Canada graag een dergelijke clausule maar was niet nodig omdat er een internationaal verdrag is over verdragenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat daar bij NAVO nooit over is nagedacht en er daarom geen procedure is om een lid uit het bondgenootschap te zetten.
Op welke wijze zou dat theoretisch dan wel kunnen?
Dus alle servers van de overheid moeten volledig publiekelijk toegankelijk zijn...quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders?
Het gaat er om dat informatie voor iedereen beschikbaar moet zijn.
Wat je met die informatie doet moet je lekker zelf weten.
Publieke informatie, dus geen censuur.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus alle servers van de overheid moeten volledig publiekelijk toegankelijk zijn...
Dat is best een interessante gedachtengang.
De video is geen publieke informatie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Publieke informatie, dus geen censuur.
Dankjewel, dan weet ik in welke richting ik moet zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is wel besproken ooit, volgens mij wilde Canada graag een dergelijke clausule maar was niet nodig omdat er een internationaal verdrag is over verdragen
Nu ff geen tijd om het erbij te zoeken dat doe ik later
Maar ze proberen ons op te warmen voor WW3quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Gelekt klinkt zo lekker spannend, maar dit is een filmpje op de voorpagina van het intranet. Als je een filmpje naar 70.000 man stuurt ben je niet bang dat het uitkomt.
En daarnaast zeggen ze hier niks geks. Ze benoemen de drie hoofdtaken van defensie:
1 het eigen grondgebied (inclusief het Caribische deel van het Koninkrijk der Nederlanden) en dat van bondgenoten verdedigen;
2 de internationale rechtsorde en stabiliteit beschermen en bevorderen;
3 de overheid (bijvoorbeeld provincies en gemeenten) ondersteunen bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, nationaal en internationaal.
Sinds de val van de muur is de focus op nr 2 komen te liggen. Na het buitenlandse avontuur van Rusland is die weer terug op 1 komen te liggen, maar daarvoor moet je een andere organisatie en materieel hebben. Nou phoah wat een gekkigheid dat de top dat ook communiceert naar de organisatie.
Generaals staan echt te springen om met hun lichte brigade tegenover een Russische tankdivisie te staan ja. We hebben boxers die groter zijn dan een leopard 2, die het moeten opnemen tegen tanks met als zwaarste wapen een machinegeweer op het dak.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ze proberen ons op te warmen voor WW3
Wat ze er bespreken is al wel jaren publieke informatie. Ik zit er iets meer in dan de gemiddelde Nederlander, maar het kan toch niemand met zelfs milde interesse in defensie of deze oorlog ontgaan zijn dat het nieuwe budget gericht is op een gelijkwaardige vijand, ipv de vredesmissies van de afgelopen 30 jaar?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
De video is geen publieke informatie.
En CV9035 ... nu met rakettenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Generaals staan echt te springen om met hun lichte brigade tegenover een Russische tankdivisie te staan ja. We hebben boxers die groter zijn dan een leopard 2, die het moeten opnemen tegen tanks met als zwaarste wapen een machinegeweer op het dak.
Klopt, er staat niets nieuws in. Daarom begrijp ik de ophef niet, anders dan dat mensen dit voor hun eigen agenda gaan gebruiken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ze er bespreken is al wel jaren publieke informatie. Ik zit er iets meer in dan de gemiddelde Nederlander, maar het kan toch niemand met zelfs milde interesse in defensie of deze oorlog ontgaan zijn dat het nieuwe budget gericht is op een gelijkwaardige vijand, ipv de vredesmissies van de afgelopen 30 jaar?
Nu wel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
De video is geen publieke informatie.
https://en.wikipedia.org/wiki/13th_Light_Brigade_(Netherlands)quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
En CV9035 ... nu met raketten
Gerucht gaat dat boxer een gevechts module met een onbemande toren krijgt overigens
Is ook niet echt licht te noemen
Oekraïne krijgt ze mogelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |