quote:De Oekraïense president Volodymyr Zelensky denkt dat het gebruik van westerse wapens bij aanvallen op doelen op Russisch grondgebied 'een kwestie van tijd' is. Dat zei hij vrijdag tegen journalisten tijdens een bezoek aan Zweden.
,,Ik denk dat het gebruik van welk wapen dan ook, een westers soort wapen, op het grondgebied van Rusland een kwestie van tijd is. Anders gaat het niet alleen om vrede”, sprak hij.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-van-tijd~abb2c381/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Thierry met een 'heldere' uitleg waarom hij achter Rusland staat:
[ x ]Vandaar die Thierry-posters in Grunn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
[ x ]@ 1 min 43. Nouja op zich heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Thierry heeft heel lang ontkend dat er sprake is van oorlog in Oekraïne of dat er hele gebieden daar ontruimd zijn omdat ze platgebombardeerd en bezet zijn. Een beetje zoals die ene user hier telkens roept op oorlogsfilmpjes uit Oekraïne omdat hij niet gelooft dat daar nu oorlog is.quote:
Dat is slecht nieuws voor Rusland.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:41 schreef Candymannetje het volgende:
China heeft nu duidelijk de kant van Rusland gekozen.
Nu zal de USA meer sancties op gaan leggen aan China.
Ben benieuwd wat de EU gaat doen.
Dat China de lachende 3e gaat worden is lang duidelijk.quote:
Waarschuwde je opa ook voor Amerika? Daar hebben we meer last van als van China.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat China de lachende 3e gaat worden is lang duidelijk.
Mijn opa waarschuwde mij 40 jaar geleden al voor China.
Die ouwe gek gaat nog gelijk krijgen ook.
Maar als Rusland hulp krijgt van China gaat de oorlog voorlopig wel door.
Dan is het waarschijnlijk ook in het belang van China dat de USA het druk krijgt.
Geopolitieke spelletjes.
Ja, zoals het Marshall plan...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waarschuwde je opa ook voor Amerika? Daar hebben we meer last van als van China.
* Daar heb jij meer last van dan China.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waarschuwde je opa ook voor Amerika? Daar hebben we meer last van als van China.
Opa was slecht in timing.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Opa waarschuwde 40 jaar geleden voor het Marshall plan ja?
Nee, dat woke gebeuren zag hij niet aankomen denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ x ]Weekje terug was de Baudet clan in Enschede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://fvd.nl/events/vredeskaravaan-enschede
Die vredes karavaan bestond uit een luxe touringcar 2 picktrucks met oplegger en aanhanger etc.
Ik werd aangesproken door die lui en mijn eerste vraag was..
Wie de sponsor was voor die luxe meuk.
Waar ik heel vreemd geen reactie op kreeg.
Toen ik vroeg of ze er niet gewoon een enorme Z op konden kalken om hun standpunt wat meer kracht bij te zetten liepen ze allemaal weg.
Wat normale zaak is voor FVD.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
[ x ]Volgens mij is hij zelf alles behalve helder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johquote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf alles behalve helder.
Weglopen of ontwijken is toch best wel helder.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf alles behalve helder.
Ik vraag me af of dit gevolgen gaat hebben voor het NAVO lidmaatschap van Turkije.quote:Turkije heeft oren naar BRICS-landen, keert de rug naar het Westen
Een hoop drama om niets. Dat is het.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:26 schreef Bananenbennie het volgende:
WOIII voorbereidingen worden getroffen, das duidelijk.
[ x ]
Nee, want de NAVO kan niet het lidmaatschap van leden beëindigen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 00:39 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ichting-brics-landen
[..]
Ik vraag me af of dit gevolgen gaat hebben voor het NAVO lidmaatschap van Turkije.
Zeker, de propaganda machine draait op volle toeren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:26 schreef Bananenbennie het volgende:
WOIII voorbereidingen worden getroffen, das duidelijk.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |