Oh hoi, en doei.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk vanavond in gezelschap trouwens, dus ik ben hier niet zo actief.
Ja nou veel plezier samenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, heel veel plezier gewenst alvast.
Ik kijk elders.
Dre’tje Hazes, Danny Blind en Prem. Het moet wel gezellig worden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aran Bade, Gerard Joling, Jan Smit, en wie nog meer?
Dat is een goed stel hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dre’tje Hazes, Danny Blind en Prem. Het moet wel gezellig worden.
Nu al de helft op?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Helena Paparizou t-shirt - check!
Joostblauwe jas - Check!
Halfvolle prosecco - Check!
Popcorn - Check!
Er staat sinds dinsdag al een half glas op tafelquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is nog van dinsdag. Ik heb me ingehouden
Het is dan ook de fles hequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er staat sinds dinsdag al een half glas op tafel
quote:
Even een infuus aansluitenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben opeens nerveus!
Misschien moet ik ook wat Prosecco naar binnen slobberen
https://www.forumsmileys.nl/smileys/cheerlie-blauw.gifquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Hoe doe je ook alweer dezein het blauw?
Het is wachten op een rant over Deense tv kijkersquote:
De echt nervositeit zou ik voor de finale bewaren, de halve finale komt die wel doorquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben opeens nerveus!
Misschien moet ik ook wat Prosecco naar binnen slobberen
Ik heb het net pas opquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog vol van avondeten die ik om 8 uur pas op had
Ik heb als toetje Ben & Jerry's 'Half Baked', dat is blijkbaar een mix van Cookie Dough en Chocolate Fudge Browniequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb AH chocolate chip cookies en thee.
Deze van de BBC zijn soms ook wat overenthousiast maar vandaag doet het VK niet mee dus nu zal het wel meevallenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:53 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk vandaag op BBC, want ik stoorde me dinsdag erg aan Cornald (en Jacqueline).
Dat is het goede leven!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb AH chocolate chip cookies en thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |