Ook met pyro om je heen?quote:
Hmmm, misschien zo ook nog ff een stukje pakken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:30 schreef H_T het volgende:
Ik kijk nu rustig de eerste halve finale terug. Tijdens het modden van zo'n livetopic mis je toch behoorlijk veel
Oui, dan wordt het 50 km per dagquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Respect![]()
Hoort bij het voorbereiden op de 4daagse neem ik aan?
Ik heb 10 km gewandeld vandaag, vond ik al wel genoeg hoor
Gelukkig ga je niet met je benen naar Wenen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oui, dan wordt het 50 km per dag
Maar 40 lukt dus. Wel met een paar leerpunten. Misschien moeten we een extra pauzemoment inlassen en we zijn te hard van stapel gegaan aan het begin (te snel gaan lopen).
Dezelfde tijd als de laatste...50 jaar?quote:
Half 9?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dezelfde tijd als de laatste...50 jaar?
Als je into voorbeschouwing bent welquote:
Hehehequote:Op donderdag 9 mei 2024 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig ga je niet met je benen naar Wenen.
Maar respect dat je het doet.
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel Nederlanders die iets voor- of nabeschouwenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je into voorbeschouwing bent wel
t Is toch van toegevoegde waarde wat Bas Smit en Nicolette van Dam en Ron Boszhard van de entries vinden?quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel Nederlanders die iets voor- of nabeschouwen
Om Vaticaanstad heen lopen kan ook niet lang durenquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
HeheheVorige week nog wel op hike/wandelvakantie geweest in Liechtenstein
(Dat land in 3 dagen volledig doorkruist
)
De voorbeschouwing van Fred_B is veel leukerquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t Is toch van toegevoegde waarde wat Bas Smit en Nicolette van Dam en Ron Boszhard van de entries vinden?
Ik wou eigenlijk dezelfde vraag gaan stellen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dezelfde tijd als de laatste...50 jaar?
Dat je van de moeder van Carlo Boszhard, een modelpoppetje, Wolter Kroes en Sanne Wallis de Vries moet horen dat je een kutnummer hebtquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel Nederlanders die iets voor- of nabeschouwen
Ik heb wel eens een pan spaghetti bolognese naar m'n hoofd gehad. Later konden m'n ex en ik er wel om lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:36 schreef H_T het volgende:
Hardop gelachen om de OP van KLB / Pan bami op mijn hoofd gehad
Was de serveerster zo agressief?quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pan spaghetti bolognese naar m'n hoofd gehad. Later konden m'n ex en ik er wel om lachen.
Je kiest je exen wel uitquote:
Klassieke test om te weten of je pasta gaar isquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
Het is nog waar gebeurd ookWe hadden ruzie en zij was aan het koken en toen vloog opeens die pan (gelukkig niet meer heet hoor) op me af. Ik heb 'm grotendeels kunnen ontwijken dus we hadden toen spaghetti bolognese tegen de muur.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Klassieke test om te weten of je pasta gaar isAl doen ze dat meestal zonder saus
Das meer wat te voorbereiding van de avondvierdaagsequote:Op donderdag 9 mei 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Om Vaticaanstad heen lopen kan ook niet lang duren
Daarom hebben wij @Fred_Bquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarom ben ik vandaag overdag weggeblevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te maken
Goed verhaal Zorraquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te maken
Aran Bade, Gerard Joling, Jan Smit, en wie nog meer?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk vanavond in gezelschap trouwens, dus ik ben hier niet zo actief.
Oh hoi, en doei.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk vanavond in gezelschap trouwens, dus ik ben hier niet zo actief.
Ja nou veel plezier samenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, heel veel plezier gewenst alvast.
Ik kijk elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |