Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar ik vind haar ook een schatje!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Spekkieeee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef JustinK het volgende:
Ik kom alleen nog even terug om deze TT te eren
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je hebt iig het antwoord op al mn vragen onthoudenquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik leer snel hoe ik mijn eigen doelen kan bereikenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je hebt iig het antwoord op al mn vragen onthouden
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verstandige jongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik leer snel hoe ik mijn eigen doelen kan bereiken
23:23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ohoh, kun je niet slapen?quote:
Misschien spekkies gaan tellen?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
KarbonadeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook lekker.quote:
Hoe gaat het met de huizenjacht?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
1 Spekkie, 2 spekkies, 3 spekkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohoh, kun je niet slapen?
Misschien spekkies gaan tellen?![]()
![]()
![]()
Ga ik koekies tellen, want spekkies houden me uit mn slaapquote:
Even op hold gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook lekker.
Hoe gaat het met de huizenjacht?
Misschien heb ik kans op wat anders dat wacht ik even af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gaan in je hoofd zitten hequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga ik koekies tellen, want spekkies houden me uit mn slaap
Maar nu ga ik echt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: