Voor straf geen eten morgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef GGMM het volgende:
Er vliegt een klein motje door m'n kamer
en Benji doet NIKS
Is dat niet zijn broer?quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Is dit een zelfdiss naar het gebrek aan publiekspunten voor Benjamin destijds?
Ja en boe-geroep bij Israëlquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Flink gejuich trouwens net bij Joost tijdens het voorstellen van de artiesten van de tweede halve finale
Dat zal donderdag niet veel beter zijn.quote:
Ze zijn niet de enigen met wansmaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus dit is populair in Zweden? Knap dat ze met zo’n wansmaak zo vaak gewonnen hebben
Ik ook niet van jouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb niet eens 1 like van @:BillDauterive
Dit vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Interval acts en zo zijn wel beetje underwhelming tot nu toe hè?
Nee het gaat denk ik echt om het vlaggetje dat ze representen, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zal donderdag niet veel beter zijn.
De zangeres van Luxemburg is geboren in Israël, daar hoorde ik geen boegeroep.
kale kippenborst ziet niet uitquote:
Ik was er nietquote:
Dadi Freyr was wel goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Die van Italië toen ❤️quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Dat was bij zijn vorige optreden al zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit vind ik wel lekker![]()
Johnny Logan ben ik inmiddels wel klaar mee
Dit wel, maar verder beetje saaiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef RipCity het volgende:
Vind de stage en belichting wel 10/10 dit jaar
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee het gaat denk ik echt om het vlaggetje dat ze representen, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid vertegenwoordigd.
Ik wil niets met dit homoseksuele subforum te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa. We gaan los
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:Coco
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt_DoUrden
@:KingRoland
@:Elan
@:Fetx
@:Pisces29
@:Scrummie
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Bezsen
@:maxi-mus
@:Alaphilippe_
@:Rambodirk
@:Dombohetolifantje1
@:Tarado
@:De_Kraam
@:alpeko
@:Frozen-assassin
@:3rr0r
[ afbeelding ]
ik wil donderdag meer eye candy zien voor vrouwen (en mannen die het leuk vindenquote:
En een andere venue was in verbouwingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me nog even vertellen waarom Malmo en niet stockholm? Vanwege Taylor Swift?
Die blauwe kip?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wil donderdag meer eye candy zien voor vrouwen (en mannen die het leuk vinden)
Hoofdstad is absoluut niet verplichtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me nog even vertellen waarom Malmo en niet stockholm? Vanwege Taylor Swift?
Echt hè. Alleen zo’n danser van Luxemburg was wel te pruimen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wil donderdag meer eye candy zien voor vrouwen (en mannen die het leuk vinden)
quote:
Waarom Rotterdam en niet Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef RipCity het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil niets met dit homoseksuele subforum te maken hebben.
Kom gewoon uit de kast jongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil niets met dit homoseksuele subforum te maken hebben.
Echt he.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Geef de uitslag nou maar gewoon.
De wekker gaat weer vroeg
Die zullen ze wel tot de finale bewarenquote:
Jan Smit was VIESMAD toen het doorging naar de finalequote:
Amsterdam was geen kandidaatquote:
Stuntkabouter dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]NEEE die hoef ik ook niet te zien
![]()
zie je weer wat voor een wansmaak jij hebt![]()
Fijn dat je er nu wel bent!!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er niet![]()
En ik heb niks met Igrosso
Maar deze krijgt een like
Dat was hij ook bij de goden van Zdob si Zdubquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jan Smit was VIESMAD toen het doorging naar de finale
Ben je weer zwanger?quote:
Sufste interval ever voor mij geloof ik. Onbekende liedjes van een nobody.quote:
Fair enough. Was gewoon benieuwd. Maar @Momo gaf logische reden iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoofdstad is absoluut niet verplichtAls je een geschikte zaal hebt ben je kanshebber, maar je moet nog wel de selectieprocedure winnen. We hebben nu Malmö, hiervoor Liverpool, Turijn, Rotterdam en Tel Aviv. De laatste hoofdstad is dus weer een tijdje geleden
Dat liedje was zo fout dat het weer goed werdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jan Smit was VIESMAD toen het doorging naar de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |