Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nieuw deel maken ging minder goed dan ik dacht.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb ff een balletje opgegooid in BNW; het is nog akelig rustig!
Terwijl Lady Gaga enorm onder de loep was genomen daar vanwege haar demonische acts.![]()
Ik ben de oversized pakken voor vrouwen trend ook wel zatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan organiseren we gewoon een demonstratie.quote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
avond cursus bij de uva, straatje leggen
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey marioquote:
Jij lijkt me ook wel iemand die alle mode trends trouw volgtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de oversized pakken voor vrouwen trend ook wel zat![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
No pictures Schakel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
avond cursus bij de uva, straatje leggen
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ierse muziek kan zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
Kolere, ik zit naar een oudere opname van Ierland te kijken, maar ik trek die muziek echt niet!
From the river to the sea.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ontzettend. Altijd helemaal on trendquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel iemand die alle mode trends trouw volgtTrotste mama van Ambar
Is morgenavond ook goed? Ik moet nog met treintjes spelen en anderen uitkafferen dat ze een kutontwerp hebben ingediend werken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mit nussen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijk.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pfff ik heb een burn out avond
Krijg niets meer gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet als je ze in je oog krijgt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
BukkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou ik de grap voor mij...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja ja dat zei die priester in Brazilië ook
Lekker op tijd naar bed. Even bijtanken voor je trip naar Londenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pfff ik heb een burn out avond
Krijg niets meer gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lol hier mag ik vast niet om lachenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontzettend. Altijd helemaal on trend
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaar![]()
![]()
Even kakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is ook een demoon-uitdrijving op Youtube van een vrouw die er dol op was mannen oraal te bevredigen, en die pastoor "Be gone, you sex demon!" en die vrouw maar pijpbewegingen maken tijdens de uitdrijving!![]()
![]()
mooi pakkie heb je aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaar
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Metgala?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik krijg steeds iehl nee bah nee daar wil je niet dood in gevonden worden vibes als ik in de winkels kijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaar
Eind jaren 90 begin zeroes kleding is hip. Het was zo'n slechte periode
Trotste mama van Ambar
Lijkt me het zelfde type broodje aap verhaal als dit:quote:Mormonen in Zimbabwe?quote:Crocodiles Eat Pastor Who Tried to Walk on Water like Jesus
A pastor in Zimbabwe who tried replicating the Biblical story of Jesus Christ walking on water has been eaten by crocodiles.
The pastor, identified as Jonathan Mthethwa, of the Saint of the Last Days Church, tried the demonstration at a river known as Crocodile River.
Mthethwa, from a local church in White River Mpumalanga, died Saturday morning trying to demonstrate the biblical miracle to his congregants.
According to The Herald Zimbabwe, he drowned into the Crocodile River and was seen by his church members getting eaten by 3 crocodiles.![]()
ik mis nog een bijpassende kapsel voor je uiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me het zelfde type broodje aap verhaal als dit:
[..]
Mormonen in Zimbabwe?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben in mijn hoofd stiekem aan het werk.quote:
Het lijkt soms alsof alleen de slechtste trends uit een bepaalde periode terug komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg steeds iehl nee bah nee daar wil je niet dood in gevonden worden vibes als ik in de winkels kijk.
Eind jaren 90 begin zeroes kleding is hip. Het was zo'n slechte periode![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mis nog een bijpassende kapsel voor je uiik ben aan het werk. Zoals misschien wel duidelijk is
![]()
Uhuquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]ik ben aan het werk. Zoals misschien wel duidelijk is
![]()
GGa eens werken danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
Trotste mama van Ambar
Je FOKt!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik heb een strontklus.
Ik denk er overna, morgen op mijn werk verder.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat is Fok traag.
Werken voor jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een 56K modem.quote:
Met je telefoon.quote:
![]()
Hoe anders, moet nog dailies doen in domme spelletjesquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt in de buurt, gelukkig zit ik achter een toetsenbord.quote:
Wat is ditquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Je moet niets behalve gaan slapen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe anders, moet nog dailies doen in domme spelletjes
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AlsofAlsof je in de spiegel kijkt toch?quote:Trotste mama van Ambar
A gossiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: