Jawel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lol hier mag ik vast niet om lachen
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontzettend. Altijd helemaal on trend
mooi pakkie heb je aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaar
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig. Aan een vrouw die niet achter de laatste mode aanloopt hebben we niets natuurlijk.
Dat geld gelukkig niet voor mannen, we trekken een blauw kostuum aan en we zijn klaar
Ik krijg steeds iehl nee bah nee daar wil je niet dood in gevonden worden vibes als ik in de winkels kijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me het zelfde type broodje aap verhaal als dit:quote:
Mormonen in Zimbabwe?quote:Crocodiles Eat Pastor Who Tried to Walk on Water like Jesus
A pastor in Zimbabwe who tried replicating the Biblical story of Jesus Christ walking on water has been eaten by crocodiles.
The pastor, identified as Jonathan Mthethwa, of the Saint of the Last Days Church, tried the demonstration at a river known as Crocodile River.
Mthethwa, from a local church in White River Mpumalanga, died Saturday morning trying to demonstrate the biblical miracle to his congregants.
According to The Herald Zimbabwe, he drowned into the Crocodile River and was seen by his church members getting eaten by 3 crocodiles.
ik mis nog een bijpassende kapsel voor je uiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me het zelfde type broodje aap verhaal als dit:
[..]
Mormonen in Zimbabwe?
Ik ben in mijn hoofd stiekem aan het werk.quote:
Het lijkt soms alsof alleen de slechtste trends uit een bepaalde periode terug komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg steeds iehl nee bah nee daar wil je niet dood in gevonden worden vibes als ik in de winkels kijk.
Eind jaren 90 begin zeroes kleding is hip. Het was zo'n slechte periode
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mis nog een bijpassende kapsel voor je ui
Uhuquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]ik ben aan het werk. Zoals misschien wel duidelijk is
Ga eens werken danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
Je FOKt!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef devzero het volgende:
Met een 56K modem.quote:
Met je telefoon.quote:
Hoe anders, moet nog dailies doen in domme spelletjesquote:
Komt in de buurt, gelukkig zit ik achter een toetsenbord.quote:
Wat is ditquote:
quote:
Je moet niets behalve gaan slapen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe anders, moet nog dailies doen in domme spelletjes
Alsof je in de spiegel kijkt toch?quote:
A gossiequote:
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |