Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nieuw deel maken ging minder goed dan ik dacht.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb ff een balletje opgegooid in BNW; het is nog akelig rustig!
Terwijl Lady Gaga enorm onder de loep was genomen daar vanwege haar demonische acts.![]()
Ik ben de oversized pakken voor vrouwen trend ook wel zatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan organiseren we gewoon een demonstratie.quote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
avond cursus bij de uva, straatje leggen
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey marioquote:
Jij lijkt me ook wel iemand die alle mode trends trouw volgtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de oversized pakken voor vrouwen trend ook wel zat![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
No pictures Schakel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
avond cursus bij de uva, straatje leggen
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ierse muziek kan zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
Kolere, ik zit naar een oudere opname van Ierland te kijken, maar ik trek die muziek echt niet!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: