Nee, hooguit #minderviesdikquote:
Ik ook niet, dus dan hangen we al dubbel tegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
Ik eet helemaal niks als tegenhanger tegen al jullie snacks
De echte hebben we al van jou gehad Fred.quote:
Jaap 'Niemand heeft zo'n goed verhaal als het liedje van Joost' Reesema. Alsof Jaap elke achtergrond kent van de andere liedjes. En alsof 95% van de kijkers ook maar enig idee heeft van het verhaal achter Europapa.quote:
De nummer twee vindt dat leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Startvolgorde heeft geen invloed. Ik geniet nu al.
Toe maarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb chocorozijntjes, paprika ribbelchips en toastjes met tonijnsalade en kipkerriesalade
Nou ja, de schouders uit dat pak hebben meer charisma dan Jaap dus ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden de schouders in het pak van Joost een ode aan Jaap zijn?
Dat zou nog best kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Ter verdediging van Japie denk ik wel dat hij gepusht heeft voor Europapa, terwijl het er vrij dik boven op ligt dat Cornald er geen reet aan vond.
Troostrijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hey hey hey, anders zaten we deze week naar Numidia te kijken he!
Ik ook niet! Vandaag is mijn OMAD-dagje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
Ik eet helemaal niks als tegenhanger tegen al jullie snacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |