Wij komen altijd origineel uit de hoek als Litouwen komt ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk wel gewoon leuker. Ik weet zelfs welke grapjes er vandaag komen, beetje too much.
Die laat alles bezorgen joh, naar de supermercado lopen is die veel te lui voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon ook als je naar de supermarkt gaat enzo
Hij komt Harry Vermeegen elke dag tegen in de supermarkt toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laat alles bezorgen joh, naar de supermercado lopen is die veel te lui voor.
Het is altijd weer spannend wat je dan gaat posten!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij komen altijd origineel uit de hoek als Litouwen komt ofzo.
Zou Silvester met een gouden microfoon zingen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is altijd weer spannend wat je dan gaat posten!
Ik heb keus uit drie soorten kaas, drie soorten worst, popcorn (zout), nootjes, kaasvlinders,een restje salt & vinegar Pringles en nog wat andere dingenquote:
Die zag ik vandaag nog in het schap liggen, maar toen vond ik dat ik al genoeg in de wagen had liggen dus heb ik ze wederom niet genomenquote:
Allemaal verzonnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij komt Harry Vermeegen elke dag tegen in de supermarkt toch?
quote:
quote:Geregistreerd opdonderdag 13 juli 2000 @ 00:00
Laatste bezoeknooit
Aantal forumposts0 (0 per dag)
Hier kun je de hele week wel mee denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb keus uit drie soorten kaas, drie soorten worst, popcorn (zout), nootjes, kaasvlinders,een restje salt & vinegar Pringles en nog wat andere dingenGelukkig hoeft het niet allemaal vanavond op
Al is het voor de rest van de koelkast misschien wel een goed idee om haast te maken met de aangebroken blauwe kaas
#viesdunquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
Ik eet helemaal niks als tegenhanger tegen al jullie snacks
Minstensquote:
Ja.quote:
Toevallig wel. Zo, en nu jij weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was je erbij dat het niet gebeurde? Nee he! Dus hoe weet je dat dan zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |