Dat klopt denk Ik wel. VVD en NSC nemen zichzelf nog wel een beetje serieus als partij en weten dat er op allerlei onderwerpen dingen moeten gebeuren die de achterban van BBB en PVV helemaal niet leuk vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk ook de botsing tussen wensdenken en werkelijkheid.
Dat bijvoorbeeld de stikstofplannen van het vorige kabinet bijvoorbeeld geen D66-wens a la de gekozen burgemeester waren maar gewoon een opdracht waar je niet onderuit komt.
Kastje van Eurlings vergeten?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Eurlings op wegen en water zou ook een mooie zet zijn. Wmb zet hij het eerste bord neer waar op staat 140 km.
Dus die plaats je dan buiten die links/rechts-verdeling?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Volt zie ik vooral als one-issuepartij met Europapa als volkslied, D66 laveert tussen in extremis het accent op economisch-rechts of sociaal-links leggen, afhankelijk van de poppetjes die er zitten en de omgeving waarin ze zich begeven. Waar ze nú precies voor staan is volgens mij niemand duidelijk, ook henzelf niet - getuige ook het rapport van de Van Mierlostichting.
Vergeten en vergeven is ook een rechts motto.quote:
Gezellig met Graus op een ministerie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:39 schreef xpompompomx het volgende:
Eurlings, das toch die kerel die vrouwen in elkaar beukt?
Kabinet Wife Beater -1quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gezellig met Graus op een ministerie.
Dat weet ik niet. Er staat me wel bij dat hij zo strak als een snaar een megalomane speech hield.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:39 schreef xpompompomx het volgende:
Eurlings, das toch die kerel die vrouwen in elkaar beukt?
Doorgesnoven, bedoeld u?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er staat me wel bij dat hij zo strak als een snaar een megalomane speech hield.
[ afbeelding ]
Correctquote:
moest van pvda/cu destijds. Echt achterlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh en hij wilde jaren geleden al een blackbox/gps kastje in auto's zien. Wat een visionair.
Even de grammatica checken vriend.quote:
Ik doe het ervoor. Kinneging zou echt een waardevolle toevoeging zijn. Ook als MP.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef VoMy het volgende:
Er wordt wel heel veel gekeken naar al bekende nationale politici, terwijl elke regering toch ook wel een paar nieuwe gezichten heeft.
Paul Slettenhaar (VVD) op migratie?
Kinneging (PVV/VVD?) op OCW?
Chris Jansen (PVV) op Economie?
Wilfried Nielen (BBB) op Klimaat?
En leuke confrontaties met GeenStijl/Powned.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor. Kinneging zou echt een waardevolle toevoeging zijn. Ook als MP.
Ik ben het met je eens, al in het ironisch dat ze met Rutte 2 het woningtekort ook weer gecreëerd hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, op onderwerpen als vluchtelingen, de staatshuishouding en het woningtekort. De vorige keer dat daar radicaal ingegrepen moest worden gebeurde dat door of met behulp van de PvdA.
Stukje assertiviteit is best prima.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:46 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En leuke confrontaties met GeenStijl/Powned.
Dit is gewoon echt té ongeloofwaardig. Voortaan beter je best doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:18 schreef phpmystyle het volgende:
Zou mooi zijn als ze Bleker en Verhagen nog kunnen betrekken bij het kabinet in oprichting. Ook goede bestuurders met een juiste uitstraling. Ondanks dat ze van het CDA zijn.
Ik word ingeschaald iets links van JA21. Terwijl ik denk om FVD te gaan stemmen dit keer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef Blastbeat het volgende:
Overigens is het Kieskompas voor de EU-verkiezingen sinds vanochtend online: https://eu.kieskompas.nl/nl#
Opvallend is dat NSC ongeveer op dezelfde positie geplaatst wordt als de SGP.
Nu moet je echt ophouden hoor..quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word ingeschaald iets links van JA21. Terwijl ik denk om FVD te gaan stemmen dit keer.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef Blastbeat het volgende:
Overigens is het Kieskompas voor de EU-verkiezingen sinds vanochtend online: https://eu.kieskompas.nl/nl#
Opvallend is dat NSC ongeveer op dezelfde positie geplaatst wordt als de SGP.
Beetje een vreemde grafiek omdat beide assen twee componenten vertegenwoordigen die niet per se hetzelfde zijn? Maar ook wel komisch om de NSC te zien staan waar ze staan.quote:
Wat is er?quote:
Netjes bij de andere muffe grijze conservatieven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beetje een vreemde grafiek omdat beide assen twee componenten vertegenwoordigen die niet per se hetzelfde zijn? Maar ook wel komisch om de NSC te zien staan waar ze staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |