Ik weet niet waar je dat 'rekening houden met' en die invulling vandaan haalt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wanneer "rekening houden met" betekent dat hamas Isra雔 blijft, mag of nog kan terroriseren; lijkt mij dat niet mogelijk. Dat Gazanen zelfs in die chaos van verdeelde eigenbelangen niet in staat zijn zichzelf te organiseren maakt mij te meer duidelijk zij zelf niet in staat blijkt om enige rechtsorde te hebben voor een betere toekomst.
joden hebben het altijd goed gehad in moslimlanden, daarom zie je er ook nog steeds grote en welvarende joodse gemeenschappen.quote:
Je dacht: goh, ik post hier niet zo vaak iets,laat ik met iets volkomen wereldvreemds komen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:03 schreef jogy het volgende:
Ik hoop dat de tienduizenden doden het uiteindelijke gevolg hebben dat Israel als wereldmacht straks niets meer voorsteld en dat het terecht gezien gaat worden als een terroristische paria staat. Dat alle extremistische zionistische organisaties ontmanteld worden en er groepen macht krijgen die deze ellende kunnen verhelpen zodat men uiteindelijk samen kunnen leven. Het feit dat Israel hun eigen deal voor een staakt het vuren weigert te ondertekenen zegt al genoeg. Men wil een genocide, geen vrede. En ondertussen wordt de
Westelijke Jordaanoever ook verder ontmanteld.
Onmenselijke Israelische terreur en ik ben in ieder geval blij dat er protesten woren gevoerd hiertegen.
Israel als legitieme staat is helemaal prima maar dan wel weer terug naar de grenzen van 1947.
Ja precies. Want Hamas laat de Palestijnen zelf wel echt voelen alsof ze 'vrij' zijn. Echte democraten die Hamas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hamas is niet heel veel anders dan Nederlands verzet in de tweede wereldoorlog. (behalve dan dat het 70+ jaar duurt ipv 5) De ironie is schrijnend. Ik heb weinig tot niets met de Islam of religie in zijn geheel maar als mijn land chronisch verkracht zou worden door een externe partij zou ik ook alles doen in mijn macht om me ertegen te verzetten (Hoop ik dan maar, sowieso is het meer dan begrijpelijk dat een volk zich steeds extremer verzet hoe hopelozer de situatie wordt)
Ja precies. Want Hamas laat de Palestijnen zelf wel echt voelen alsof ze 'vrij' zijn. Echte democraten die Hamas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Hamas is niet heel veel anders dan Nederlands verzet in de tweede wereldoorlog. (behalve dan dat het 70+ jaar duurt ipv 5) De ironie is schrijnend. Ik heb weinig tot niets met de Islam of religie in zijn geheel maar als mijn land chronisch verkracht zou worden door een externe partij zou ik ook alles doen in mijn macht om me ertegen te verzetten (Hoop ik dan maar, sowieso is het meer dan begrijpelijk dat een volk zich steeds extremer verzet hoe hopelozer de situatie wordt)
Antisemitisme heeft in Europa een van de ergste grootschalige misdaden van de mensheid veroorzaakt, namelijk de holocaust. Zeker en vast.quote:
Intelligente man. Hij komt ook geduldig en beschaafd over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
Die zoon van een Hamas-leider die voor de Israelische geheime dienst Shin Bet ging werken:
[ x ]
Vind dit een beetje 'meh'. Ik ben alles behalve fan van Netanyahu, maar dat neemt niet weg dat het ook prima kan dat hij goede argumenten heeft om wel Rafah aan te vallen. En ja, ik denk ook dat hij het verslaan van Hamas, krachtigheid tonen aan de rechtse kiezers hoger op zijn prioriteiten lijst heeft staan, dan de gijzelaars.quote:Op donderdag 9 mei 2024 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Netanyahu's eigen oorlogskabinet was tegen de aanval op Rafah ....
zo even aangepastquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:09 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hamas IRAN heeft hoe dan ook hun doel bereikt. Joden en Isra雔 worden veel meer gehaat.
Dat is wat je ziet in alle openheid. Onder de schijnheilige Nederlandse oppervlakte zijn er massa's mensen die niks meer zeggen dan anders maar die over het randje zijn gevallen en naar het stemhokje zijn gerend omdat ze klaar zijn met wat ze hebben gezien vanuit islamitische maar ook "progressief" linkse hoek bij de taferelen bij de "pro-Palestina"-demonstraties.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:09 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hamas heeft hoe dan ook hun doel bereikt. Joden en Isra雔 worden veel meer gehaat.
Het Nederlands verzet heeft nooit aanslagen gepleegd op Duitse burgers. Verder zou ik nog veel andere dingen tegen je willen zeggen, maar dan krijg ik een ban hier. In elk geval: je bent knettergek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft het Nederlandse verzet bewust Duitse burgers gespaard omdat het onschuldige mensen zijn of zijn die Duitse burgers gespaard omdat ze ergens ver weg woonde waar wij niet wonen? Verder zijn er bij aanvallen van het neferlandse verzet welquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het Nederlands verzet heeft nooit aanslagen gepleegd op Duitse burgers. Verder zou ik nog veel andere dingen tegen je willen zeggen, maar dan krijg ik een ban hier. In elk geval: je bent knettergek.
Ja dit ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het Nederlands verzet heeft nooit aanslagen gepleegd op Duitse burgers. Verder zou ik nog veel andere dingen tegen je willen zeggen, maar dan krijg ik een ban hier. In elk geval: je bent knettergek.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:03 schreef jogy het volgende:
Ik hoop dat de tienduizenden doden het uiteindelijke gevolg hebben dat Israel als wereldmacht straks niets meer voorsteld en dat het terecht gezien gaat worden als een terroristische paria staat. Dat alle extremistische zionistische organisaties ontmanteld worden en er groepen macht krijgen die deze ellende kunnen verhelpen zodat men uiteindelijk samen kunnen leven. Het feit dat Israel hun eigen deal voor een staakt het vuren weigert te ondertekenen zegt al genoeg. Men wil een genocide, geen vrede. En ondertussen wordt de
Onmenselijke Israelische terreur en ik ben in ieder geval blij dat er protesten woren gevoerd hiertegen.
Israel als legitieme staat is helemaal prima maar dan wel weer terug naar de grenzen van 1947.
Opnieuw: the Great March of Return was geen geval van spontaan protesterende boze burgers die allemaal dezelfde kant op besloten te lopen, het was een door Hamas en de PIJ gechoreografeerde stampede in een militaire bufferz鬾e richting een grens waarbij er met projectielen en snipers een reactie werd uitgelokt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft het Nederlandse verzet bewust Duitse burgers gespaard omdat het onschuldige mensen zijn of zijn die Duitse burgers gespaard omdat ze ergens ver weg woonde waar wij niet wonen? Verder zijn er bij aanvallen van het neferlandse verzet wel
Als burgers aanvallen absoluut not done is, zou dat voor 7 oktober in Gaza ook enigszins zo moeten zijn. Een dode Palestijnse burger doet ons al jaren geen pijn, het is altijd de volledige verantwoordelijkheid van Hamas. Ook zo'n bloedbad als Great March of Return
Je bedoelt het verdelingsplan dat unaniem door de Arabieren is afgewezen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:03 schreef jogy het volgende:
Koekoek. Dit kan echt niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo, de teringquote:Op donderdag 9 mei 2024 01:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
En dus?quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:35 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Minister van nationale veiligheid dames en heren. Als je nog wil weten wat voor kleuters het in Isreal voor het zeggen hebben.
Fixedquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:09 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hamas Putin heeft hoe dan ook hun zijn doel bereikt. Joden en Isra雔 worden veel meer gehaat., de wereld is afgeleid van de oorlog in Ukraine
Zijn minst controversi雔e tweet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:35 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Minister van nationale veiligheid dames en heren. Als je nog wil weten wat voor kleuters het in Isreal voor het zeggen hebben.
Met een beetje pech heeft er in de VS over een paar maanden ook weer een kleuter het voor het zeggen. Kunnen ze samen in de zandbak spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:35 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Types zoals jij denken dat er in 1947 gewoon een speld op de kaart is gedrukt door Ben Gurion 'doe daar maar, daar is het altijd mooi weer en hebben ze palmbomen'quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:03 schreef jogy het volgende:
Wat ook voor het gemak ook vaak vergeten wordt is dat het plan ook een douane/economische unie was. Dus het hele 'we hebben geen haven' geneuzel sloeg totaal nergens op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Types zoals jij denken dat er in 1947 gewoon een speld op de kaart is gedrukt door Ben Gurion 'doe daar maar, daar is het altijd mooi weer en hebben ze palmbomen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |