Fiets verhuur winkel ofzoquote:Op maandag 6 mei 2024 18:20 schreef YDOKT75 het volgende:
[..]
Er is helaas al een fietsenstalling 100 meter verderop
Mijn idee. Pop-up store die laatste restpartijen kleding verkoopt. Niet heel winstgevend maar in ieder geval wel een opvulling van leegte was sowieso geld kost.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verhuren voor pop up winkel? Sommige bedrijven willen tijdelijk een pop up winkel. Misschien kan je dat als concept gebruiken.
Parkeergaragequote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef YDOKT75 het volgende:
Ik heb een winkelruimte van +/- 250 m2 in het centrum van een middelgrote stad (+/- 250.000 inwoners). Het is een A-locatie. Midden in de winkelstraat. In het verleden heb ik de volgende concepten geprobeerd: supermarkt en Action-achtige winkel. Deze liepen helaas niet. Er is geen parkeerplaats dichtbij.
Ik ben een tijdje op zoek naar een idee voor een nieuw concept maar het lukt niet. Wat zou goed kunnen lopen op een fysieke locatie in het centrum tegenwoordig? Alle ideeën zijn welkom. Ik ben zelfs bereid om samen te werken.
Een aantal ideeën waar ik zelf aan dacht:
- Drogisterij met Duitse (goedkopere) producten
- Winkel met Amerikaanse producten/snoepwaren
- Goedkope bulkproducten (maar geen parkeerplaats)
Verhuren van stellingen/rekken/manden is ook een mooi idee. Ik weet het niet meer.
Inderdaad een enquête, 'wat missen jullie in de buurt'.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien moet je eerst mensen even vragen wat voor behoefte ze hebben en wat zij willen kopen.. Een interviewtje op straat.. Alsof je een student bent.
Als je weet wat mensen willen, kan je hierop spelen.
Ook een leuk/ goed idee. Die zijn best populair. Helemaal als die middelgrote stad een aanwas heeft van Internationale studenten kan het best goed werken.quote:
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook een leuk/ goed idee. Die zijn best populair. Helemaal als die middelgrote stad een aanwas heeft van Internationale studenten kan het best goed werken.
Heb daar tegenover gewoond in mijn studententijd.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.
Meteen het probleem, concurreer er maar eens mee, hebben goede webshop en zitten in het hele westen met grote winkels. Betere prijzen dan daar ga je haast niet vinden of je moet het zelf in bulk importeren.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.
elke student kent tegenwoordig toch wel een beetje Chineesquote:Op maandag 6 mei 2024 18:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb daar tegenover gewoond in mijn studententijd.
1x naar binnen gelopen, meteen de laatste keer omdat zowat alle verpakkingen van de producten in Chinees was.
Zonder parkeerplaats?quote:Op maandag 6 mei 2024 18:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
Als je aanloop wilt.
Moet je er een pick-up Point in zetten van PostNL/DHL/DPD. Maar dan moet je ook meteen een extra fte in dienst nemen.
Vervolgens moet je de winst op andere producten maken.
Klopt wel. Je moet dingen uitbaten waarbij een mens het altijd nodig heeft:quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Tijden veranderen, mensen vinden steeds weer wat nieuws om te doen, maar de dood blijft altijd dichtbij.
Mortuarium.
Fijn dat je het ook uitlegt.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt wel. Je moet dingen uitbaten waarbij een mens het altijd nodig heeft:
Kapperszaak(crisis of geen crisis, je haar blijft groeien)
Zoals je zegt mortuarium (want de mensen blijven dood gaan)
Winkel met tuinmateriaal ( want je gras blijft groeien)
Winkel met baby spullen ( kinderen blijven geboren worden)
Horeca is nooit een goed idee. Personeel vinden, dunne marge, concurrentie, openingstijden, controles etc. Veel werken, weinig verdienen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef Chandler het volgende:
Mag je er ook een horeca zaak van maken? is dat dan een idee?
Wat een onzin, als dat NOOIT een goed idee is waarom zijn er dan zoveel horeca achtige zaken? er zijn zat formules die al jaren en jaren lopen...quote:Op maandag 6 mei 2024 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Horeca is nooit een goed idee. Personeel vinden, dunne marge, concurrentie, openingstijden, controles etc. Veel werken, weinig verdienen.
Omdat die mensen niks anders kunnen vermoed ik. Of omdat het passie is.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wat een onzin, als dat NOOIT een goed idee is waarom zijn er dan zoveel horeca achtige zaken? er zijn zat formules die al jaren en jaren lopen...
Dus ben ik het compleet me je oneens.
Met een hele grote diepvriesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo kinderspul is ook een goede die geven echt klauwen met geld uitquote:Op maandag 6 mei 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt wel. Je moet dingen uitbaten waarbij een mens het altijd nodig heeft:
Kapperszaak(crisis of geen crisis, je haar blijft groeien)
Zoals je zegt mortuarium (want de mensen blijven dood gaan)
Winkel met tuinmateriaal ( want je gras blijft groeien)
Winkel met baby spullen ( kinderen blijven geboren worden)
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Met een hele grote diepvriesWat is dat met die verborgen ruimte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
GC / "Verborgen" winkelruimtequote:
Ik kan me dat topic nu weer herinnerenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
GC / "Verborgen" winkelruimte
Er zijn zes delen, niet gereekst.
ik ben heel benieuwd wat jij dan verstaat onder "middelgrote stad" want er zijn in Nederland maar 4 gemeenten met meer dan 250.000 inwoners.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef YDOKT75 het volgende:
Ik heb een winkelruimte van +/- 250 m2 in het centrum van een middelgrote stad (+/- 250.000 inwoners).
Een beetje horeca heeft jaren nodig om geld te gaan verdienen, en dan ben je jarenlang bezig moeilijk te vinden laag opgeleid personeel aan het werk te houden, ook als het rustig is en ze weer moeten schoonmaken en elkaar buiten openingstijden liggen te neuken. Verloop personeel is groot, kosten hoog, baten laag, lange werkdagen, veel fysiek werk en veel tijdsdruk in een in onze steden overbevolkte branche.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wat een onzin, als dat NOOIT een goed idee is waarom zijn er dan zoveel horeca achtige zaken? er zijn zat formules die al jaren en jaren lopen...
Dus ben ik het compleet me je oneens.
Of Groningen, dat ontloopt elkaar niet veel qua inwonertal.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:49 schreef Herkauwer het volgende:
Dit kan alleen Eindhoven (ca. 240000) zijn (In NL dan), en 250000 inwoner is een grote stad in Nederland. De op 4 na grootste
Padel velden?
Opening a store in the center of Eindhoven, a vibrant city known for its innovative spirit, offers a range of exciting opportunities. Here are some ideas tailored to make the most of your 250 square meters:
Tech Hub: Given Eindhoven's reputation as a technology and design hub, consider a store that showcases the latest gadgets, electronics, and smart home devices. You could also offer tech workshops and demonstrations to engage customers and foster a tech-savvy community.
Urban Outdoor Gear: Appeal to Eindhoven's active population by specializing in urban outdoor gear. Stock high-quality clothing, footwear, and accessories for activities like cycling, hiking, and urban exploration. You could also offer maintenance and repair services for outdoor equipment.
Sustainable Living Store: Tap into the growing demand for sustainable products by opening a store that focuses on eco-friendly living. Offer a curated selection of environmentally friendly goods, such as organic clothing, zero-waste household items, and sustainable home decor.
Artisanal Food Market: Create a market-style store that showcases locally sourced and artisanal food products. Partner with local producers to offer a diverse range of fresh produce, gourmet snacks, specialty cheeses, and handmade chocolates. You could also incorporate a small cafe or tasting area for customers to sample your offerings.
Creative Co-working Space: Transform your store into a collaborative workspace for creative professionals and freelancers. Provide flexible co-working memberships, comfortable workspaces, high-speed internet, and amenities like meeting rooms and printing facilities. Organize networking events, workshops, and skill-sharing sessions to foster a sense of community among members.
Pop-up Shop Venue: Utilize your space as a venue for pop-up shops and temporary retail experiences. Partner with emerging brands, designers, and artists to showcase their products on a rotating basis. This dynamic approach will keep your store fresh and exciting while providing a platform for local talent to gain exposure.
Wellness and Fitness Center: Cater to the health-conscious residents of Eindhoven by opening a wellness and fitness center. Offer a range of services such as yoga classes, fitness training, massage therapy, and nutritional counseling. Create a welcoming environment with calming decor and amenities like showers and relaxation areas.
Cultural Exchange Hub: Create a space that celebrates diversity and promotes cultural exchange. Curate a selection of international goods, artisan crafts, and cultural artifacts from around the world. Host events such as language exchanges, cooking classes, and cultural performances to engage with the local community and foster cross-cultural understanding.
Dat denk ik ook, maar in mijn lijstje was Groningen maar 200000, Tilburg 215000, dus vandaar Eindhoven gekozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Groningen, dat ontloopt elkaar niet veel qua inwonertal.
Ik denk wel dat de winkelbehoefte in Groningen heel anders kan zijn dan in Eindhoven.
Hier zit ook zo’n snoep winkel, belachelijke prijzen maar kan blijkbaar toch overeind blijven.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef YDOKT75 het volgende:
- Winkel met Amerikaanse producten/snoepwaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |