Fiets verhuur winkel ofzoquote:Op maandag 6 mei 2024 18:20 schreef YDOKT75 het volgende:
[..]
Er is helaas al een fietsenstalling 100 meter verderop
Mijn idee. Pop-up store die laatste restpartijen kleding verkoopt. Niet heel winstgevend maar in ieder geval wel een opvulling van leegte was sowieso geld kost.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verhuren voor pop up winkel? Sommige bedrijven willen tijdelijk een pop up winkel. Misschien kan je dat als concept gebruiken.
Parkeergaragequote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef YDOKT75 het volgende:
Ik heb een winkelruimte van +/- 250 m2 in het centrum van een middelgrote stad (+/- 250.000 inwoners). Het is een A-locatie. Midden in de winkelstraat. In het verleden heb ik de volgende concepten geprobeerd: supermarkt en Action-achtige winkel. Deze liepen helaas niet. Er is geen parkeerplaats dichtbij.
Ik ben een tijdje op zoek naar een idee voor een nieuw concept maar het lukt niet. Wat zou goed kunnen lopen op een fysieke locatie in het centrum tegenwoordig? Alle ideeën zijn welkom. Ik ben zelfs bereid om samen te werken.
Een aantal ideeën waar ik zelf aan dacht:
- Drogisterij met Duitse (goedkopere) producten
- Winkel met Amerikaanse producten/snoepwaren
- Goedkope bulkproducten (maar geen parkeerplaats)
Verhuren van stellingen/rekken/manden is ook een mooi idee. Ik weet het niet meer.
Inderdaad een enquête, 'wat missen jullie in de buurt'.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien moet je eerst mensen even vragen wat voor behoefte ze hebben en wat zij willen kopen.. Een interviewtje op straat.. Alsof je een student bent.
Als je weet wat mensen willen, kan je hierop spelen.
Ook een leuk/ goed idee. Die zijn best populair. Helemaal als die middelgrote stad een aanwas heeft van Internationale studenten kan het best goed werken.quote:
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook een leuk/ goed idee. Die zijn best populair. Helemaal als die middelgrote stad een aanwas heeft van Internationale studenten kan het best goed werken.
Heb daar tegenover gewoond in mijn studententijd.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.
Meteen het probleem, concurreer er maar eens mee, hebben goede webshop en zitten in het hele westen met grote winkels. Betere prijzen dan daar ga je haast niet vinden of je moet het zelf in bulk importeren.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik was afgelopen weekend in Arnhem en daar was ik bij Amazing Oriental, wat een fantastische winkel, ik keek mijn ogen uit, vooral omdat ik zo'n supermarkt echt mis in mijn woonplaats.
elke student kent tegenwoordig toch wel een beetje Chineesquote:Op maandag 6 mei 2024 18:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb daar tegenover gewoond in mijn studententijd.
1x naar binnen gelopen, meteen de laatste keer omdat zowat alle verpakkingen van de producten in Chinees was.
Zonder parkeerplaats?quote:Op maandag 6 mei 2024 18:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
Als je aanloop wilt.
Moet je er een pick-up Point in zetten van PostNL/DHL/DPD. Maar dan moet je ook meteen een extra fte in dienst nemen.
Vervolgens moet je de winst op andere producten maken.
Klopt wel. Je moet dingen uitbaten waarbij een mens het altijd nodig heeft:quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Tijden veranderen, mensen vinden steeds weer wat nieuws om te doen, maar de dood blijft altijd dichtbij.
Mortuarium.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |