Ook wel interessant is dat de KOM group geen fusie of samenwerking aangaat met MAX volgens dit antwoord van KOM op Trustpilot, maar dat MAX een soort van intermediair is geworden bij KOMquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:32 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
ze lijken bezig MCF af te bouwen. De activiteiten incl lopende projecten gaan naar Fininly en daarnaast de nieuwe MAX-achtige projecten bij KoM, die lopen overigens best goed zo te zien
quote:Antwoord van Kapitaal Op Maat 18 apr 2024
Van een fusie met Max Crowdfund is nooit sprake geweest. Wel is een samenwerking onderzocht, die inmiddels formeel van de baan is. Wel zal de KOM Group nieuwe projecten uit het internationale netwerk van de eigenaren van Max blijven toetsen en bij voldoende kwaliteit publiceren op haar platform.
Dat is toch ook wel eigenaardig. Ik meen mij te herinneren dat bij laatste webinar óók iemand van KOM achter de tafel zat, tussen Patrick Visser en Jeroen van Eikenhorst in. Ik heb dat gedeelte overigens niet beluisterd omdat ik alléén geďnteresseerd ben in afwikkeling van projecten uit het verleden, en helemaal NIET in alles wat die incompetente gasten in de toekomst nog meer van plan zijn.quote:Op maandag 20 mei 2024 04:23 schreef KrekelJapie het volgende:
quote:
Antwoord van Kapitaal Op Maat 18 apr 2024
Van een fusie met Max Crowdfund is nooit sprake geweest. Wel is een samenwerking onderzocht, die inmiddels formeel van de baan is. Wel zal de KOM Group nieuwe projecten uit het internationale netwerk van de eigenaren van Max blijven toetsen en bij voldoende kwaliteit publiceren op haar platform.
quote:Op zondag 19 mei 2024 23:09 schreef InVestEerder het volgende:
Om nog maar even bij de topic titel aan te sluiten;
Van BlueTouch horen we ook niks meer. Ik had nog een heel klein beetje hoop dat die club nog vrijwillig zou gaan terugbetalen. Maar ik denk dat ze nog even proberen te rekken, totdat MaxCF écht helemaal dood is. Dan ontspringen zij de terugbetaaldans.
De afgeleide van MaxCF vertoont ook niet veel leven, website "under construction"Er schijnt wel een of andere stichting te zijn die de lopende zaken moet afwikkelen als MCF failliet gaat maar daar heb ik niet al te veel vertrouwen in. MAX zit zelf ook in o a Blue Touch en ze zullen zich daarom voorlopig wel blijven inspannen maar als de mooie plannen van Kazpar/Fininly niks zouden worden ziet het er slecht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere redenatie kan zijn dat het goed is dat Kazpar/Fininly niets wordt. Deze mensen zouden een verbod moeten krijgen om nog een financieel bedrijf te besturen. Ze hebben al genoeg ellende veroorzaakt.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:05 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
.........maar als de mooie plannen van Kazpar/Fininly niks zouden worden ziet het er slecht uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kinderen zijn niet van de melkboer....quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:56 schreef Soulfreak het volgende:
Nieuwe Pavarrotti To Go Rijswijk bij HCN.
https://horecacrowdfundin(...)go-rijswijk-69mng7lk
Ik heb maar gelijk mijn automatisch toezeggen bevestigd, vestiging Leiden en Volle maan zijn nu bijna geheel afgelost, kan er daarom wel weer eentje van hem bij hebben.
Al waren ze van marsmannetjes, ik heb meer dan genoeg vertrouwen in deze man. En ik ben zo te zien niet de enige, project is al bijna volgeschreven, nog maar zo'n ¤6000 te gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:25 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die kinderen zijn niet van de melkboer....
Mis het linkje hoer nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:36 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Al waren ze van marsmannetjes, ik heb meer dan genoeg vertrouwen in deze man. En ik ben zo te zien niet de enige, project is al bijna volgeschreven, nog maar zo'n ¤6000 te gaan.
Investeringslink staat ook op de Facebook pagina van de ondernemer.
Voor de laatste ¤250 https://horecacrowdfundin(...)Y8tvemq-yI-Zk0U0a8X2quote:
Bedankt, ik had de laatste 250.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:15 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Voor de laatste ¤250 https://horecacrowdfundin(...)Y8tvemq-yI-Zk0U0a8X2
En vol.
Zit nu vol. Ik heb mijn auto invest verzilverd, prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:36 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Al waren ze van marsmannetjes, ik heb meer dan genoeg vertrouwen in deze man. En ik ben zo te zien niet de enige, project is al bijna volgeschreven, nog maar zo'n ¤6000 te gaan.
Investeringslink staat ook op de Facebook pagina van de ondernemer.
Ja, ging hard. Dit soort projecten is bijna niet meer te doen zonder automatisch toezeggen, zeker als de ondernemers zelf een groot netwerk hebben (en het linkje openbaar op hun Facebook zetten). Ik was er gelukkig ook mooi op tijd bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:45 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zit nu vol. Ik heb mijn auto invest verzilverd, prima.
Dit soort berichtjes mag je vaker plaatsenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:59 schreef Slingervinger het volgende:
Toch weer een aflossing bij MCF 835004 geen C*rb*lo of BT
Wel jammer dat inmiddels ook HCN (na andere platformen) ook niet meer goed rekenen kan, de optelsom van de individuele maandelijke aflossingen is minder dan de totale inleg terwijl in het betaalschema bij het totaal wel gewoon het totaal van de inleg staat als optelsom maar dat dus niet is...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:31 schreef Soulfreak het volgende:
Vandaag de laatste termijn ontvangen van Formidable Eerbeek (HCN). Had wel flink wat maanden corona vertraging maar dat hadden wel meer restaurants. Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:31 schreef delcielo het volgende:
Nieuwe GVE, met linkje:Zit vol. Toch weer een klein succesje voor GvE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Ondanks alle bedenkingen staat het project ProActief al op een indrukwekkende 85%. Blijkbaar geven de zekerheden hier de doorslag. De private investeerders zullen niet dieper in de buidel hoeven te tasten lijkt me.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik blojf er ook vanaf, je omzet verviervoudigen in extreem complexe projecten met Duitsers als tegenpartij en meerwerk als margestuwer. What can go wrong.🙅♂️
De beurs bewijst vaak genoeg anders.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:52 schreef obligataire het volgende:
Zóveel crowdfunders kunnen het niet mis hebben, toch?
De investeerders bij Max Ullen er vast anders over denkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zóveel crowdfunders kunnen het niet mis hebben, toch?
Shit nu neem ik hem toch ook basis mee. Ik neem aan dat jij me terugbetaalt met die Krugerrand van je als het onverhoopt misgaat?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ondanks alle bedenkingen staat het project ProActief al op een indrukwekkende 85%. Blijkbaar geven de zekerheden hier de doorslag. De private investeerders zullen niet dieper in de buidel hoeven te tasten lijkt me.
Uiteindelijk heb ik m zelf ook basis meegenomen. Zóveel crowdfunders kunnen het niet mis hebben, toch?
Nee maar ik zal je wel troosten met de gedachte dat gedeelde smart halve smart is. Maar die hokken brengen vast wel wat op. 😉quote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:19 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Shit nu neem ik hem toch ook basis mee. Ik neem aan dat jij me terugbetaalt met die Krugerrand van je als het onverhoopt misgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |