Hij was sowieso de snelste maar ook al was hij veel sneller dan Perez hij kwam er niet voor bij in de eerste stint. Dus als hij 3 auto's had moeten inhalen, in het geval dat hij langer door was gegaan en niet in dezelfde ronde had gepit als met de SC, was het wel lastig voor hem geworden. Gewoon een flut circuit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
De claim dat Norris sowieso gewonnen had of de snelste was lijkt mij onrealistisch. In de rondes voor de SC reed de top 3 allemaal rondetijden van 31 laag. Een pitstop kost ongeveer 22 seconden en als Norris zo rond ronde 30 naar binnen zou zijn gekomen was hij net voor of net achter Perez op P5 of P6 de baan opgekomen. Dan had hij in 28 rondes vier (of vijf) auto's moeten inhalen plus 20 seconden op Verstappen.
McLaren zei tegen Norris na een ronde of tien dat ze niet met Perez maar met Sainz in gevecht waren. Daar zaten Leclerc en Piastri nog voor.
Norris voor de overwinning geloof ik niet in. Maar Norris en de McLaren was wel erg snel en erg goed met de banden. Wij zijn als kijker beroofd van een heel mooie einde
Edit. Wie de rondetijden wil zien (helaas in een grafiek want mclaren f1 is nog niet geüpdatet) zie deze pagina op racefans https://www.racefans.net/(...)r-appeared-in-miami/
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
Mss is het al geplaatst, maar heeft iemand dat stukje interview van Lando Norris en Max waar over de ballen van Max' moeder?
Ik moest ook erg lachen om het feit dat de moeder van Max een instagram-post over die opmerking had geliked.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
Mss is het al geplaatst, maar heeft iemand dat stukje interview van Lando Norris en Max waar over de ballen van Max' moeder?
Ik las er wat over elders, maar kon niet alles kijken na afloop van de racequote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik moest ook erg lachen om het feit dat de moeder van Max een instagram-post over die opmerking had geliked.
(Zag dat eergisteren op Twitter langskomen, dus kan het nu echt niet meer vinden)
quote:If my aunt had balls she would be my uncle
quote:
hij weet het idd wel goed om hem te laten draaienquote:“He said he was my lucky charm because it’s my win, so I don’t know if he’s going to come to more races now.
Hij reed precies op s/f toen de SC op het scherm kwam. Er zit echt geen complot achterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal, SC stond al op het scherm toen Norris nog lang niet bij start/finish was.
Klopt, dan was Lando direct de pit in gedoken. Had er wel wat meer druk gestaan op die pitstop.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Starflyer het volgende:
Hadden ze eerder de SC uitgeroepen had Lando kunnen pitten en was er waarschijnlijk alsnog voor gekomen.
Vlak bij start finish was het moment van het begin van de Safety car ongeveer hierquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal, SC stond al op het scherm toen Norris nog lang niet bij start/finish was.
Niemand suggereert er een complot, doe normaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed precies op s/f toen de SC op het scherm kwam. Er zit echt geen complot achter
Jij trekt de officiële lezing in twijfelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand suggereert er een complot, doe normaal.
Ja? Als je dat doet suggereer je een complot? Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij trekt de officiële lezing in twijfel
Je reageert in een overwegend luchtig forum voor een tv-sport, dit is geen politiek forum, geen enkele reden om zo gepiekeerd te reageren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja? Als je dat doet suggereer je een complot? Lijkt mij niet.
Dus, nogmaals, doe gewoon normaal, mijn mening is een andere dan de officieele, big deal. Het is niet alsof de FIA er geen handje van heeft om zichzelf vrij te pleiten bij fouten.
Mischien moet je even in de spiegel kijken, jij begint met complot te gooien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert in een overwegend luchtig forum voor een tv-sport, dit is geen politiek forum, geen enkele reden om zo gepiekeerd te reageren.
Je kan het ook groter maken dan het is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet je even in de spiegel kijken, jij begint met complot te gooien.
De spanning /verrassing zat er nu in of Norris zijn voorprong kon houden of dat Verstappen zoals eerder voor de hand lag een halve seconde per ronde zou gaan inlopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Op welke manier? Wat is er na de SC gebeurd? Het was het stuk leuker geweest als Norris zich naar voren had moeten vechten.
Zonder SC had Norris er dik achter gezeten idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
De claim dat Norris sowieso gewonnen had of de snelste was lijkt mij onrealistisch. In de rondes voor de SC reed de top 3 allemaal rondetijden van 31 laag. Een pitstop kost ongeveer 22 seconden en als Norris zo rond ronde 30 naar binnen zou zijn gekomen was hij net voor of net achter Perez op P5 of P6 de baan opgekomen. Dan had hij in 28 rondes vier (of vijf) auto's moeten inhalen plus 20 seconden op Verstappen.
McLaren zei tegen Norris na een ronde of tien dat ze niet met Perez maar met Sainz in gevecht waren. Daar zaten Leclerc en Piastri nog voor.
Norris voor de overwinning geloof ik niet in. Maar Norris en de McLaren was wel erg snel en erg goed met de banden. Wij zijn als kijker beroofd van een heel mooie einde
Edit. Wie de rondetijden wil zien (helaas in een grafiek want mclaren f1 is nog niet geüpdatet) zie deze pagina op racefans https://www.racefans.net/(...)r-appeared-in-miami/
Dat rondje terugpakken gebeurde dan ook na de bergingswerkzaamhedenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is een opmerkelijk argument, zie het nooit gebeuren dat de leider niet wordt opgepikt om maar de bergingswerkzaamheden veilig te stellen. Want uiteindelijk moeten de auto's erachter toch weer een rondje op snelheid rijden om die ronde op de safetycar terug te pakken
Oké, maar dan reden er dus niet-aangesloten auto's tijdens de werkzaamheden, is ook niet altijd ideaalquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat rondje terugpakken gebeurde dan ook na de bergingswerkzaamheden
De race was wel tien keer leuker geweest als hij op vers rubber nog naar voren had moeten knokken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zonder SC had Norris er dik achter gezeten idd.
Maar zonder geluk vaart niemand wel.
Qua tijdstip lijkt me dat best logisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Jane het volgende:
Was hier al gemeld dat Miami de best bekeken F1 GP in de VS ooit was?
Ik heb het van David Land, de IndyCar YouTuber. Vanaf ongeveer 11 minuten gaat het over de kijkcijfers:
Weet niet of dit goed of slecht nieuws is voor ons.
Als het hem gelukt was dan hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race was wel tien keer leuker geweest als hij op vers rubber nog naar voren had moeten knokken.
Het is natuurlijk niet de eerste F1-race die in de VS op een normaal tijdstip wordt uitgezonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |