Nou....nee. Althans niet voor Indycar: https://www.sportsbusines(...)23/09/18/motorsportsquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen houden meer van NASCAR en IndyCar denk ik. Is meer 'hun' ding.
Dat is net iets meer dan de Nederlandse kijkcijfers voor Zandvoort.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik lees vaak over de aantallen in de VS, maar ik verbaas me over hoe enorm laag die zijn. 2,5 miljoen ofzo is toch helemaal niks? Moeten er daarvoor 3x naar dat land?
Het gaat imho niet zozeer om de kijkcijfers an sich, maar om het verkopen van producten. Dan is 3 x 2,5 miljoen kijkers beter dan 1 x 2,5 miljoen kijkersquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik lees vaak over de aantallen in de VS, maar ik verbaas me over hoe enorm laag die zijn. 2,5 miljoen ofzo is toch helemaal niks? Moeten er daarvoor 3x naar dat land?
Dat is altijd zo met Amerikaanse kijkcijfers. Zal wel het gevolg zijn van het feit dat ze duizendmiljoenmiljard zenders hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
i'll send him an e-mail..quote:
Ik blijf lachen om deze filmpjes en zie steeds weer nieuwe dingen. Sanbagger bij Ferrari, het accent van Fred, en dat "Adrian", komt dat hier vandaan?quote:
Adrian is denk ik hierop gebaseerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om deze filmpjes en zie steeds weer nieuwe dingen. Sanbagger bij Ferrari, het accent van Fred, en dat "Adrian", komt dat hier vandaan?
Nah, het perspectief en het stikken in z'n eigen geschreeuw is toch echt gebaseerd op die schreeuwende leclerc fan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:01 schreef Starflyer het volgende:
Adrian komt uit de Rocky film.
Op ca 1 minuut.
kloptquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nah, het perspectief en het stikken in z'n eigen geschreeuw is toch echt gebaseerd op die schreeuwende leclerc fan.
Uh, ja. De SC vangt de verkeerde coureur op.quote:
Oh je wou hier nog ff over doorgaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Uh, ja. De SC vangt de verkeerde coureur op.
Uhmm, nee.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
En als de safety car Norris had opgevangen had Norris een vrije stop want dan zat Max nog onder delta.
Wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |