Alcohol brand ook schoon.quote:
quote:
Nou. Dit. Dus. Weer. Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, die werd wel tiende in de sprintrace
En dus...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Moeten we het op 1 (soort van-)race ophangen? Nog een verkorte ook nog?
Ik zit elke keer weer met de bingokaart op schoot om te turven dat Sargeant weer eens wat raakt, in het zand of het grind belandt, of in de muur parkeert.
Sorry. Het vertrouwen is wel weg na al die keren
Heujjjj.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En toch weer niet.![]()
*turfje: i *turfje: ii
Eh ja. Maar de tweede keer sinds de dood van Elizabeth.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:25 schreef Jane het volgende:
Dit was wel het eerste God Save The King in de F1 sinds de kroning van Charles, vandaag precies een jaar geleden.
Wat zou Hamilton gedacht hebben....?quote:Op maandag 6 mei 2024 01:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eh ja. Maar de tweede keer sinds de dood van Elizabeth.
Ja.quote:
pfieuw gelukkig wel 5e, anders was mn fantasy game niet uitstekend meer geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 03:00 schreef SiGNe het volgende:
Sains krijgt 5 seconden straf voor z'n crash met Piastri, Perez naar P4
https://www.formula1.com/(...)1JHk6lYz0GzKch77GcrZ
Blijft wel een verschrikkelijk circuit om naar te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:31 schreef GM78 het volgende:
Had niet echt veel hoop bij deze GP.
Maar dit was gewoon tot nu toe de beste van dit jaar
Vroeg een ViaPlay reporter dat?quote:
Ik vond het eigenlijk wel de minste. Wat een gedrocht van een racebaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:31 schreef GM78 het volgende:
Had niet echt veel hoop bij deze GP.
Maar dit was gewoon tot nu toe de beste van dit jaar
Heb de persconferentie niet gezien, maar zeker jammer dat Norris' eerste win komt door een major fuckup van de FIA.quote:Op maandag 6 mei 2024 02:50 schreef Gremen het volgende:
Weer allemaal awkward antwoorden van Max tijdens de persconferentie. Eerst over dat paaltje en daarna over de safety car: "If my mom had balls, she would be my dad"
Nee dan was het een homoseksueel stel geweest en hadden ze Max nooit op de wereld gezet.quote:Op maandag 6 mei 2024 02:50 schreef Gremen het volgende:
Weer allemaal awkward antwoorden van Max tijdens de persconferentie. Eerst over dat paaltje en daarna over de safety car: "If my mom had balls, she would be my dad"
Is natuurlijk niet zo, doet de FIA de safety car 5 seconden eerder dan pit Norris en komt die voor Max uit en doen ze hem later dan rijdt Lando sowieso voor de safety car en heb je dezelfde situatie als nu. Je hebt enkel de 'pech' dat ze de SC uitriepen het moment dat Lando langs de pitstraat reed, maar ik geloof niet dat baanpositie van de leider nou heel erg iets is waar je rekening mee houd bij het roepen van een SC.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb de persconferentie niet gezien, maar zeker jammer dat Norris' eerste win komt door een major fuckup van de FIA.
Wat een onzin.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb de persconferentie niet gezien, maar zeker jammer dat Norris' eerste win komt door een major fuckup van de FIA.
Uh nee.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zijn eerste win kwam omdat hij veruit de snelste was.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je moet wel reëel zijn dat als die SC niet was gekomen het nog de vraag was geweest of hij zou hebben gewonnen. Hij kwam Perez ook niet voorbij ondanks de veel betere pace op de mediums. Nu hoefde hij niemand in te halen en had hij de nieuwste banden in schone lucht. Overigens wel foutloos gereden verder.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zijn eerste win kwam omdat hij veruit de snelste was.
Dat valt wel mee. Hij won met 8 seconden voorsprong en lag er voor de SC 11 voor. Dus 19 seconden verschil. Laat een pitstop nou net 19 seconden duren..quote:Op maandag 6 mei 2024 09:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zijn eerste win kwam omdat hij veruit de snelste was.
9 seconden pitstop onder de SCquote:Op maandag 6 mei 2024 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hij won met 8 seconden voorsprong en lag er voor de SC 11 voor. Dus 19 seconden verschil. Laat een pitstop nou net 19 seconden duren..
Maargoed, uiteindelijk pakt dn Max dit weekend gewoon de meeste punten
Dat wel idd, het zou leuk zij als hij ook had moeten inhalen. Hij heeft daarmee gemazzeld, maar dit zou hem weinig boeien denk ik zo.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je moet wel reëel zijn dat als die SC niet was gekomen het nog de vraag was geweest of hij zou hebben gewonnen. Hij kwam Perez ook niet voorbij ondanks de veel betere pace op de mediums. Nu hoefde hij niemand in te halen en had hij de nieuwste banden in schone lucht. Overigens wel foutloos gereden verder.
Norris was voor het paaltje ook al snellerquote:Op maandag 6 mei 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij had Max ook erkend dat er schade was aan zijn auto (toen hij dat paaltje raakte en/of de lichte touché door Perez). Maar dan was hij enkel dichterbij gekomen denk ik.
We zullen het nooit weten of hij zonder SC had gewonnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris was voor het paaltje ook al sneller
Zonder SC denk ik ook, hij was de snelste op de baan zelfs toen de rest al gestopt had.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten of hij zonder SC had gewonnen.
Boeit verder ook niet, na de SC heeft hij het perfect uitgevoerd.
Op welke positie lag hij toen ook alweer?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder SC denk ik ook, hij was de snelste op de baan zelfs toen de rest al gestopt had.
Eerste.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op welke positie lag hij toen ook alweer?
Snelste wil niet altijd zeggen dat je wint als je nog mensen moet inhalen.
Hoe kun je dit allemaal zo zeker stellen? Je kunt 100x de snelste zijn. Die snelste man kwam Perez niet voorbij. En had zonder SC Leclerc, Verstappen, Sainz en Piastri in moeten halen en lag dan 8 seconden achter. Ik weet zelfs zeker dat hem dat nooit gelukt was.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder SC denk ik ook, hij was de snelste op de baan zelfs toen de rest al gestopt had.
Hij liep uit op iedereen die al gestopt was, Perez had ie er allang uit gereden. Hij had nog vrolijk 10 ronden door gekund.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit allemaal zo zeker stellen? Je kunt 100x de snelste zijn. Die snelste man kwam Perez niet voorbij. En had zonder SC Leclerc, Verstappen, Sainz en Piastri in moeten hebben. Ik weet zelfs zeker dat hem dat nooit gelukt was.
Goed dat jij dit allemaal zeker weet. Ik heb ernstige twijfels. Het gat met Verstappen bleef bijvoorbeeld ronden lang rond de 11,5 seconden. Leclerc lag daar vlak achter en Sainz ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij liep uit op iedereen die al gestopt was, Perez had ie er allang uit gereden. Hij had nog vrolijk 10 ronden door gekund.
Waar haal je nou weer vandaan dat ik het zeker weetquote:Op maandag 6 mei 2024 10:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goed dat jij dit allemaal zeker weet. Ik heb ernstige twijfels. Het gat met Verstappen bleef bijvoorbeeld ronden lang rond de 11,5 seconden. Leclerc lag daar vlak achter en Sainz ook.
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, dit was gewoon een mooie overwinning van Norris die de snelste op de baan was in niet per se de snelste wagen.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |