Hij heeft ook een goede Marokkaanse rapper in huis.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Nu nog een vet Geordie-accent voor de BBC.
Ja dit is zo aandoenlijk he!quote:Op zondag 5 mei 2024 20:56 schreef d_elise het volgende:
[..]
Och, mooiOok ontzettend lief dat tussen alle grappen door, Stuntje en Appie zo liefdevol naar Joost kijken wanneer het serieus wordt of wanneer hij over moeilijke dingen praat.
Inderdaad ik moet al huilen bij de gedachte. Is maar goed dat meneer Klein vertelde dat het oké is om te huilen. Dus ik laat het gaan..quote:Op zondag 5 mei 2024 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
Wat erg als ‘t straks allemaal weer voorbij is
Het is wat simpeler, in de zomer spreekt iedereen hier in friesland bijna Duits, vanwege alle Duitsers die hier vakantie vieren in het noorden😒quote:Op zondag 5 mei 2024 22:45 schreef nik4ever het volgende:
Ik zat net weer even die foto van de drie te bekijken en er schoot me iets te binnen.. Stuntje is qua styling erg gebaseerd op zo'n foute oost-Duitser uit de jaren 90 begin 00. Als je het een beetje verder doortrekt dan heeft zijn styling wel iets weg van een karikatuur van een Oost-European (want dit soort types liepen er destijds ook veel rond in Polen, de Balkan etc.).
Zou het hier een soort van divide and conquer-achtige concept zijn ontstaan? Zo van Joost vertegenwoordigt een beetje het westen van Europa, Stuntje het Oosten en dan in dit geval Appie moet vooral het kind aanspreken. Wellicht te ver gezocht je moet het niet te zwart/wit nemen maar aangezien ze alles met een reden doen...
Ja echt wel. Ook voor het eerst dat we de beelden zien van een NLse artiest die dat doet.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
Sowieso leuk dat we een artiest hebben die dit soort dingen doet, Oostenrijk, Zwitserland, Georgië, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Armenië zijn ook in de zaal met de fans vanavond.
Oh zo bedoelde je hemquote:Op maandag 6 mei 2024 00:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op Douwe Bob na waren al onze iemands vooral afwezig
Schijnt dat vooral Trijntje daar elke avond flink zat te zuipen!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde je hemIk las hem als Iedereen die leuk meedoet.
Van de vorige iemanden zijn er nooit opnames naar buiten gebracht cause what happens in Euroclub usually stays in euroclub.
Ik had hier bij willen zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
Een verrassings optreden in Euroclub vanavond
[ x ]
[ x ]
Ze hadden beter 1 vand 3fm jocks kunnen sturen. Bij de Bart Arens hangt zo zweem van spruitjeslucht om heen.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
geen idee of het toegevoegde waarde heeft, maar vanaf vandaag zit Bart Arens weer de hele week van 9-12 in Malmö.
Oh ik zal er eens naar luister dan! Dank voor den tip!quote:Op maandag 6 mei 2024 09:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is die van dat Franse lied toch? Lijkt me echt iets voor jou!
Sophie Hijlkema is namens 3fm in Malmö.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden beter 1 vand 3fm jocks kunnen sturen. Bij de Bart Arens hangt zo zweem van spruitjeslucht om heen.
Het nummer was ook een van mijn favorieten toen ik als guppie Naruto keek (echte OG hier) iedere fan kan het meezingen, maar ook de boodschap achter het nummer spreekt al voor zich:quote:Op maandag 6 mei 2024 09:53 schreef Greys het volgende:
Heb die vogel echt al helemaal in m'n hart gesloten inmiddels.
[ x ]
Hij zou zelf zeggen een prima DJ.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden beter 1 vand 3fm jocks kunnen sturen. Bij de Bart Arens hangt zo zweem van spruitjeslucht om heen.
Ik vind het echt mooi hoe er allemaal van zit soort dingen in en om deze inzending zitten. Zelfs als het gros van de mensen het grotendeels mist.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:16 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Het nummer was ook een van mijn favorieten toen ik als guppie Naruto keek (echte OG hier) iedere fan kan het meezingen, maar ook de boodschap achter het nummer spreekt al voor zich:
" Blue Bird is about the fleeting nature of happiness and how it can be hard to hold onto, especially when things seem difficult, it is important to be determined to keep moving on"
Ik hoorde haar naam en toen de stem, maar hoorde al meteen: dit is niet het rauwe stemgeluidquote:
Leuk dat hij dat doet!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
Een verrassings optreden in Euroclub vanavond
[ x ]
[ x ]
Dankjewel!quote:Op maandag 6 mei 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Om 2 uur is er een AMA met Joost op Reddit
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/mAzJayNA8E
Heb maar eens een belangrijke vraag gesteld aan Joost.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Ah, dus toch een AMA! Wel van Joost zelf en niet via zo'n kort Eurovision filmpje 🤭 Tof dat hij toch nog een beetje z'n eigen plan kan trekken tussen alle ESF regels doorquote:Op maandag 6 mei 2024 13:16 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ah, dus toch een AMA! Wel van Joost zelf en niet via zo'n kort Eurovision filmpje 🤭 Tof dat hij toch nog een beetje z'n eigen plan kan trekken tussen alle ESF regels door
Vind dit wel dubbel hoor, het is ook wel een beetje vreemd. Van elk ander land die dit zou doen zou ik ook denken, stel je aan en doe gewoon mee.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:53 schreef Jesper23 het volgende:
Opvallend dat hij toch een AMA doet, want hij heeft dus niet meegedaan aan het (eigenlijk verplichte) onderdeel van de EBU met Reddit. Heb vernomen dat daar achter de schermen nog wat divagedrag van de Nederlandse delegatie bij kwam kijken.
Vermoedelijk mis ik iets, maar wat heeft Joost dan niet gedaan? En verschilt deze AMA dan van een officiële AMA?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:53 schreef Jesper23 het volgende:
Opvallend dat hij toch een AMA doet, want hij heeft dus niet meegedaan aan het (eigenlijk verplichte) onderdeel van de EBU met Reddit. Heb vernomen dat daar achter de schermen nog wat divagedrag van de Nederlandse delegatie bij kwam kijken.
Ook mee eens hoor! Het is alleen dat ik de social media van de EBU ook niet zo sterk vindt, maar over het algemeen moet hij niet te veel afwijken of weigeren idd, want dat kan zich ook tegen hem keren. Voor nu lijken ze er wel oké mee aangezien hij wel bij alles voor de meeste views/engagement zorgt. Maar goed, geen idee wat de EBU hier echt over denkt natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind dit wel dubbel hoor, het is ook wel een beetje vreemd. Van elk ander land die dit zou doen zou ik ook denken, stel je aan en doe gewoon mee.
De EBU maakt straks ook de running order, hoeveel gunnen ze je nog als je veel weigert/anders wil.
Hoeveel acts met vogelmannen heb jij gezien?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.
Ja precies, die jongen is een zegen voor Eurovisie. Maakt niet uit welk kanaal, de video met Joost heeft gegarandeerd de meeste views. Die Jan Bors, die aan het begin Europapa zo afkraakte, had zelfs een soort AI-interview met Joost gepost, zag ik. Ik heb het verder niet gekeken, maar dat geeft aan hoe wanhopig men een graantje probeert mee te pikken van het fenomeen Joostquote:Op maandag 6 mei 2024 14:37 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor! Het is alleen dat ik de social media van de EBU ook niet zo sterk vindt, maar over het algemeen moet hij niet te veel afwijken of weigeren idd, want dat kan zich ook tegen hem keren. Voor nu lijken ze er wel oké mee aangezien hij wel bij alles voor de meeste views/engagement zorgt. Maar goed, geen idee wat de EBU hier echt over denkt natuurlijk.
Ja misschien compenseert dat het, echt geen idee. Kan niet goed inschatten of de EBU dit niet boeit of dat ze zich ondertussen kapot ergeren.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:37 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor! Het is alleen dat ik de social media van de EBU ook niet zo sterk vindt, maar over het algemeen moet hij niet te veel afwijken of weigeren idd, want dat kan zich ook tegen hem keren. Voor nu lijken ze er wel oké mee aangezien hij wel bij alles voor de meeste views/engagement zorgt. Maar goed, geen idee wat de EBU hier echt over denkt natuurlijk.
Een Al-interview met iemand waarvan hij het nummer compleet kut vindt. Ja dan weet je dan Joost views binnenharkt ja.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, die jongen is een zegen voor Eurovisie. Maakt niet uit welk kanaal, de video met Joost heeft gegarandeerd de meeste views. Die Jan Bors, die aan het begin Europapa zo afkraakte, had zelfs een soort AI-interview met Joost gepost, zag ik. Ik heb het verder niet gekeken, maar dat geeft aan hoe wanhopig men een graantje probeert mee te pikken van het fenomeen Joost
Donteattheonionquote:Op maandag 6 mei 2024 15:10 schreef DevK het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/Crbh60v1ZG
Ik gok dat hij het wel even genoeg vond omdat hij kennelijk een lied met Käärijä heeft gemaakt en dat is een nieuw nummer dus die views willen ze gewoon zelf denk ik. En terecht ook wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Enige waar we hem niet hebben gezien is in de little bit more series
Tbh denk ik het niet eerlijk gezegd. Hij heeft ook al aangegeven dat hij blij is dat hij straks weer afscheid kan nemen van de pers.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:49 schreef d_elise het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of hij ervoor openstaat om in de toekomst nog dingen voor het ESF te doen. Als hij wint zal hij wel moeten, volgend jaar at least, maar hij heeft het wel in zich om echt een Eurovisie-icoon te worden die nog wel voor interval acts en/of content gevraagd wordt.
Oeioei, pas op..... kritiek is verboden in dit topic.....quote:Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.
Wat een onzin..quote:Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeioei, pas op..... kritiek is verboden in dit topic.....
Dit wordt altijd geroepen door mensen die geen argumenten hebben.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Juist omdat Joost en zijn team normaliter zo creatief zijn weiger ik te geloven in een doorsnee staging.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nouja kom maar met je kritiek dan.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch is er geen aanwijzing dat we daadwerkelijk een goede act krijgen. Ook tijdens die time lapse komt Joost niet van zijn plek af. We zien ook niks het podium op gedragen worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Juist omdat Joost en zijn team normaliter zo creatief zijn weiger ik te geloven in een doorsnee staging.
Dat stilstaan past helemaal niet bij Joost dus er zal vast een reden voor zijn, anders is het wel heel vreemd.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Toch is er geen aanwijzing dat we daadwerkelijk een goede act krijgen. Ook tijdens die time lapse komt Joost niet van zijn plek af. We zien ook niks het podium op gedragen worden.
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Iemand vraagt: If you could have any superpower what would it be and why?
Antwoord: You'll see my superpower on the 9th of May (and hopefully also on the 11th)
Hmm...
Maar je ziet wel dat hij in het begin van dat fragment wat ze deelden wordt opgevangen door de twee dansers, alsof hij net is geland. Dus ik denk dat er wel iets van een illusie zal worden gewekt dat hij in de game op het LED-scherm belandt. Ik verwacht verder niet iets wereldschokkends ofzo, maar dat zou me toch wel logisch lijken.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Toch is er geen aanwijzing dat we daadwerkelijk een goede act krijgen. Ook tijdens die time lapse komt Joost niet van zijn plek af. We zien ook niks het podium op gedragen worden.
De act zal helemaal op tv gericht zijn, dat zien de stemmers. Helaas pindakaas voor het publiekquote:Op maandag 6 mei 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat stilstaan past helemaal niet bij Joost dus er zal vast een reden voor zijn, anders is het wel heel vreemd.
Maar over een jaar heeft hij die ademruimte toch weer gehad?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Tbh denk ik het niet eerlijk gezegd. Hij heeft ook al aangegeven dat hij blij is dat hij straks weer afscheid kan nemen van de pers.
Ja alleen Cornald zegt weer dat er interactie met het publiek komt toch? Blijft verwarrend.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:51 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
De act zal helemaal op tv gericht zijn, dat zien de stemmers. Helaas pindakaas voor het publiek
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Cornald zegt weer dat er interactie met het publiek komt toch? Blijft verwarrend.![]()
Maar zal inderdaad echt voor de tv zijn verder
Moet je een argument hebben als je iets kutmuziek vindt en idioot? Dat is toch gewoon een kwestie van smaken verschillen?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit wordt altijd geroepen door mensen die geen argumenten hebben.
Misschien doelt hij op het "papapapa" stuk waarvan Joost alleen "euro" zingt en dan misschien een gebaar maakt naar het publiek dat ze hem moeten aanvullenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Cornald zegt weer dat er interactie met het publiek komt toch? Blijft verwarrend.![]()
Cornald zei dat als het publiek er straks is hij nog meer in zijn element zal zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Ja misschien tijdens het hakkuh gedeelte dan komt hij uit de virtuele wereld, staat te hakken en dan boom boom boom dat eindequote:Op maandag 6 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
PAKAAAAAAKquote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Podiumbeest. Alsof hij een fantastische muzikant is of zo...
quote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Podiumbeest. Alsof hij een fantastische muzikant is of zo...
Ja dat zou wel zonde zijn. Hoop dat het niet te kinderachtig is nu, dat zou denk ik wel het tegenovergestelde zijn van wat je moet willen. Maar goed, eerst maar even afwachten misschien ziet het er als geheel wel goed uit.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
Maar die mening mag je hier toch best geven? Ik vind het zelf intellectuele armoede als je zoiets zegt, maar niemand die je het verbiedt.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moet je een argument hebben als je iets kutmuziek vindt en idioot? Dat is toch gewoon een kwestie van smaken verschillen?
Maar er is toch ook geen aanwijzing dat de act slecht zal zijn? Daar geloof ik met dit team niet in. Wel kan het tegenvallen vanwege de te hoge verwachtingen die zijn ontstaan. Of dat we straks de act niet begrijpen. We krijgen nog visuele verrassingen hé volgens Cornald. En grote kans dat daarom is te verklaren waarom Joost op een plek blijft staan.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd weer bijzonder dat de act dan fantastisch en baanbrekend moet zijn of helemaal niks. Waarschijnlijk is dat zoals bij de meeste dingen en zit het ergens tussen in. Heb er vol vertrouwen in dat we gewoon een goede staging krijgen van Joost. Maar de verwachtingen waren te hoog gemaakt met de opmerking over een maandlanding.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar er is toch ook geen aanwijzing dat de act slecht zal zijn? Daar geloof ik met dit team niet in. Wel kan het tegenvallen vanwege de te hoge verwachtingen die zijn ontstaan. Of dat we straks de act niet begrijpen. We krijgen nog visuele verrassingen hé volgens Cornald. En grote kans dat daarom is te verklaren waarom Joost op een plek blijft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |