Ajax is de club van Volendam.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte @:leolinedance , @:coco , @:zorro , @:salina (toch?) en andere minder leuke of actieve PSV-users. Het volksfeest in Eindhoven kan beginnen.
Alle mensen die daar natuurlijk niks mee te maken willen hebben kunnen overschakelen naar Ajax
En @Buitendam dan?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte @:leolinedance , @:coco , @:zorro , @:salina (toch?) en andere minder leuke of actieve PSV-users. Het volksfeest in Eindhoven kan beginnen.
Alle mensen die daar natuurlijk niks mee te maken willen hebben kunnen overschakelen naar Ajax
Je neemt het vandaag erg op voor @Buitendam.quote:
Ja verdorie, met zo'n punt erachter gaat het weer misquote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je neemt het vandaag erg op voor @:Buitendam.
Bijzonder aardig.
Die feliciteer ik ook onder het kopje ‘minder leuk of actief’.quote:
@GGMM is een echte vriend. Samen met @onlogischquote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je neemt het vandaag erg op voor @:Buitendam.
Bijzonder aardig.
Speelt Feyenoord nog ergens voor?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FC Utrecht speelt nog ergens voor. Vitesse is al hersendood.
Ik heb niks met Utrecht te maken.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DAnk je wel visjequote:Op zondag 5 mei 2024 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd @:bomenverzameling @:ripcity @:coco en @:salina en andere PSV-ers.
Subtopper Ajax speelt ook nog ergens voor, conference league voorronde ticket.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat het een verstandige jongen is.quote:
Oeh wat smaken je traantjes zoetquote:Op zondag 5 mei 2024 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kampioensfeest PSV op ESPN1. Doe dat lekker op kanaal 4.
KNJBquote:
Die let altijd op de kleintjes.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
Fons Spooren is er ook bij in een mascottepak
Leuk voor die man
Jij hebt geen abo he.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kampioensfeest PSV op ESPN1. Doe dat lekker op kanaal 4.
Paar notes uitgedeeld, dat zal ze leren!quote:
Wie is hier de mod, gij of ik?quote:
Zijn voetbalmoetaltijdmooizijn act is vermoeiend. Wint voor het eerst van zijn leven iets, maar moet het toch weer daarover hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
Peter gaat in zichzelf geloven, die haalt de kerst niet.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 5 mei 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog maar een jaar tot we het kankerverwekkende kunstgras uitzwaaien.
Erg mooi.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alex Pastoor staat klaar om alle kankerverwekkende korrels op te snuiven.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
V Schie is een fenomeen al jaren trouwensquote:Op zondag 5 mei 2024 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hey, Poepz0rretje. Hoe ga jij om met het Jimmy van Schie-effect?
Je moet het ook niet opeten hequote:Op zondag 5 mei 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen fan van v Schie?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Henderson, Mannsverk, Taylor is wel het beste middenveld in tijden zonder tactiek of enige vorm van spelopvatting.
Oh, ik kijk niet genoeg naar zijn wedstrijden om er een mening over te hebben. Vrijdag moesten we tegen Max de Jong die in MODUS gooide laatst, maar vond het niet veel.quote:
Ik dit seizoen slechts 9x 180 en presteerde het vorige week om een leg waar ik na 9 darts op 167 sta compleet weg te gevenquote:Op zondag 5 mei 2024 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet genoeg naar zijn wedstrijden om er een mening over te hebben. Vrijdag moesten we tegen Max de Jong die in MODUS gooide laatst, maar vond het niet veel.
Ik zit weer een beetje in de lift qua spel. Maar verloor vrijdag met 3-4 van een ervaren rot die puur het geluk had dat hij de wedstrijd en decider mocht beginnen. Met mijn pa won ik de koppels twee keer 3-0. Dinsdag haalde ik nog de kwartfinale van een regionaal toernooi. Vrijdag moeten we tegen Bradley van der Velden en consorten.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik dit seizoen slechts 9x 180 en presteerde het vorige week om een leg waar ik na 9 darts op 167 sta compleet weg te geven
Ik gooi veel te weinig. Enkel competitie, thats it. Geen oefenbord niks. Toch nog vrij hoog niveau gehaald dit seizoen eigenlijk #allesoptalentquote:Op zondag 5 mei 2024 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit weer een beetje in de lift qua spel. Maar verloor vrijdag met 3-4 van een ervaren rot die puur het geluk had dat hij de wedstrijd en decider mocht beginnen. Dinsdag haalde ik nog de kwartfinale van een regionaal toernooi. Vrijdag moeten we tegen Bradley van der Velden en consorten.
Vlugge handjesgenot.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi veel te weinig. Enkel competitie, thats it. Geen oefenbord niks. Toch nog vrij hoog niveau gehaald dit seizoen eigenlijk #allesoptalent
Heb nog geluk dat ik überhaupt kan gooien. Zitten kleine 10 hechtingen en littekens in mn pols. Pols vastgezet met van die draden. Door glas gegaan jaren geleden.quote:
Door glas? Ben je geduwd? Zag je een stukje pener waar je hitsig van werd?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb nog geluk dat ik überhaupt kan gooien. Zitten kleine 10 hechtingen en littekens in mn pols. Pols vastgezet met van die draden. Door glas gegaan jaren geleden.
Nee deed ik zelf. Oud zwart glas. Pakte mis bij de klink, koekoek. Net langs mn slagader trouwens. Waanzinnig geluk gehad.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Door glas? Ben je geduwd? Zag je een stukje pener waar je hitsig van werd?
Utrechtsupporters staan dan ook niet bekend als slimme supporters.quote:
Worp ook volledig aan moeten passen etcquote:Op zondag 5 mei 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Door glas? Ben je geduwd? Zag je een stukje pener waar je hitsig van werd?
@Caland heeft een pittige mening over hechtingen.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb nog geluk dat ik überhaupt kan gooien. Zitten kleine 10 hechtingen en littekens in mn pols. Pols vastgezet met van die draden. Door glas gegaan jaren geleden.
Ik ook. Ziet er altijd naar uit. Kan mn pols ook niet meer volledig draaien genot.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Caland heeft een pittige mening over hechtingen.
Jij wenst @Poepz0r geen spoedig herstel begrijp ik?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Kan het DRT geneuzel hier wegblijven? Dat boeit namelijk echt niemand
Koekoek.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Sowquote:Op zondag 5 mei 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Aantal forumposts16.477 (11 per dag)quote:Op zondag 5 mei 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Vergeet de post op Bugno1 en Bugno2 nietquote:Op zondag 5 mei 2024 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aantal forumposts16.477 (11 per dag)
Wie is deze nobuddy?
Och, praten over de 32e betekenisloze wedstrijd van Ajax is ook weer wat.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Meerdere accounts stukje schizofreniequote:Op zondag 5 mei 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de post op Bugno1 en Bugno2 niet
Dat jij je nou niet ontwikkelt prima, maar Bugno wel
Ik sta VOLLEDIG achter mijn vriend flipquote:Op zondag 5 mei 2024 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, praten over de 32e betekenisloze wedstrijd van Ajax is ook weer wat.
Vingers is een hand geworden. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 mei 2024 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-door-zwaar-vuurwerk
@:zipportal
Gelijk heb je.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik feliciteer niemand omdat ik er niets van zou menen.
Lekker dronken met vuurwerk spelen.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vingers is een hand geworden. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Supporter PSV mist hand na vergissing tussen cobra en fakkel
https://www.omroepbrabant(...)ssen-cobra-en-fakkel
Beste @Buitendam ,quote:Op zondag 5 mei 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Maar waarom zou je dat bij Buitendam niet menen?
En dat op Bevrijdingsdag. Darwin Awarded.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 5 mei 2024 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je hier nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
HET was een duidelijke penalty
weer een keer bevestigd in de rust
knvb en var zijn constant alleen maar ajax aan het helepen de afgelopen wedstrijden
jaquote:
Waar zouden we voor geholpen moeten worden? Je kunt iemand met een dwarsleasie ook niet opnieuw leren lopen.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
HET was een duidelijke penalty
weer een keer bevestigd in de rust
knvb en var zijn constant alleen maar ajax aan het helepen de afgelopen wedstrijden
om die 5e plek te halen....quote:Op zondag 5 mei 2024 15:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar zouden we voor geholpen moeten worden? Je kunt iemand met een dwarsleasie ook niet opnieuw leren lopen.
quote:Op zondag 5 mei 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
Overtuigend verdedigen van ALLESKUNNER Teze @:psvcl
Gedraag je gewoon, idioot.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh weer een onzinnige note in F1 gepakt
Krijgt Danny subsidie voor die incapabele gekken.
Misschien moet je je eens niet als een totale randdebiel gedragen.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heb je The Cat weer boos gemaakt?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarschijnlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je The Cat weer boos gemaakt?
Dat is niet eens nodig.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij mijn notes ook al lezen?
Interessant hmm
Mooie woorden.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beste @:Buitendam ,
Je weet dat ik vanzelfsprekend geen wrok jegens je koester. Het gaat erom dat ik PSV een ontzettende teringclub vind.
Hopelijk heb je hier begrip voor. En anders moet ik zonder jouw begrip verder.
Groetjes,
Alaphilippe_
Neequote:
Wat vind jij nu van de vogel bij Joost?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Oh F1 is vanavond pas
Ik verbaasde me al dat het zo goed was gegaan
Hopelijk kijkt @ChevyCaprice vanavond ook mee.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Oh F1 is vanavond pas
Jaquote:Op zondag 5 mei 2024 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij nu van de vogel bij Joost?
Geen warm badquote:Op zondag 5 mei 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Oh F1 is vanavond pas
Voor jou of voor die vent?quote:Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
Net een foto van die ontplofte hand gezien.
Fappen is er niet meer bij.
Ik zag een video voorbij komen, die man heeft zijn dag niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zag een video voorbij komen, die man heeft zijn dag niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpje was ook wel aardig bizar. Met zn wapperende vingerrestjesquote:Op zondag 5 mei 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
Probeer @klaasweetalles dat maar eens duidelijk te maken.quote:
Als ik daar de gelegenheid toe krijg dan ga ik dat ZEKER doen! @GGMMquote:Op zondag 5 mei 2024 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt @:chevycaprice vanavond ook mee.
Dankjewel!!!quote:Op zondag 5 mei 2024 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd @:bomenverzameling @:ripcity @:coco en @:salina en andere PSV-ers.
alles is nog mogelijkquote:Op zondag 5 mei 2024 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Probeer @:klaasweetalles dat maar eens duidelijk te maken.
Zo is het maat, laat je niet gek maken!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VOLENDAM IS GEDEGRADEERD.
#justiceforteamjonk
Hopelijk ook Roda.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer FC Volendam v SC Cambuur in de KKD!
Hopelijk komt hij tijdens het EK weer langs.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen over Sked.
Jaquote:Op zondag 5 mei 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen over Sked.
We focussen ons deze maand eerst nog op de nacompetitie.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij tijdens het EK weer langs.
Ja maar die slaat @Sked zeker over.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We focussen ons deze maand eerst nog op de nacompetitie.
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei verdwenen.
Heel Vitesse verdwijnt alsof het nooit heeft bestaan.
Echt zin in.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We focussen ons deze maand eerst nog op de nacompetitie.
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei verdwenen.
Heel Vitesse verdwijnt alsof het nooit heeft bestaan.
@DeHovenier heeft er nu al zin inquote:Op zondag 5 mei 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer FC Volendam v SC Cambuur in de KKD!
Laten WE hopen dat ze het halen omdat we het NEDERLANDSE VOETBAL een warm hart toedragen.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twente richting de vCL dus.
Daar maken ze best wel een kansje.
Juist niet dan tochquote:Op zondag 5 mei 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten WE hopen dat ze het halen omdat we het NEDERLANDSE VOETBAL een warm hart toedragen.
Jawel, in de CL krijg je zoveel bonuspunten dat je daar veel beter kan zitten dan in de ELquote:
Ik denk eigenlijk dat ze in de EL meer punten kunnen halen dan in de CL.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten WE hopen dat ze het halen omdat we het NEDERLANDSE VOETBAL een warm hart toedragen.
AZ heeft gewoon een kutselectie. Heel goed dat Twente derde eindigt.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Martens wil met AZ de tegenstander zenuwachtig maken.
Ik ben nog niet zo kapot van deze nieuwe trainer.
Ja maar bonuspuntenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze in de EL meer punten kunnen halen dan in de CL.
In het oude systeem was de EL gunstiger in ieder geval. Die bonuspunten wegen vaak niet op tegen de kleinere kans op overwintering vanuit pot 4 en de gunstige doorstroommogelijkheden in de EL.quote:
Nouja het is vooral de subtop en Ajax die afhaken.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente heeft met deze LIDL-selectie niets te zoeken in de CL. Het is al knap wat Oosting hieruit haalt.
Ajax is weggevallen, dat is het.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is vooral de subtop en Ajax die afhaken.
Nou vooruitquote:Op zondag 5 mei 2024 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het oude systeem was de EL gunstiger in ieder geval. Die bonuspunten wegen vaak niet op tegen de kleinere kans op overwintering vanuit pot 4 en de gunstige doorstroommogelijkheden in de EL.
In het nieuwe systeem is dit anders, omdat het aantal bonuspunten in de CL verhoogd is en je niet meer een lager toernooi kan instromen na uitschakeling. Die bonus staat nu gelijk aan drie winstpartijen. Daar tegenover is de kans veel groter dat Twente die winstpartijen plus eventuele overwintering gaat halen in de EL dan in de CL natuurlijk
Heb je het wel gelezen?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Als het je zoveel interesseert dat je er 2 alinea's aan wijdt geef ik me gewonnen
Slechter dan dit seizoen kan niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig hebben we zkh. Alex Kroes die ons naar het beloofde land gaat leiden, jongens. Allemaal in de pas voor de nieuwe Ajax-revolutie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een VERADEMING in de interviews!!!quote:Op zondag 5 mei 2024 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig hebben we zkh. Alex Kroes die ons naar het beloofde land gaat leiden, jongens. Allemaal in de pas voor de nieuwe Ajax-revolutie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik zal het even samenvatten voor je.
Die bonuspunten staan gelijk aan 3 winstpartijen. Die halen ze in de EL alsnog wel en de kans is groter dat ze daar doorgaan.
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat blijft Robin Pröpper ook een afschuwelijk figuur.
Santi gaat er vandaag zes maken (in een 7-0 overwinning)quote:Op zondag 5 mei 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het met de Coen Dillen index?
Feyenoord gaat hem halen mocht giminez vertrekken weet ik uit bronnenquote:Op zondag 5 mei 2024 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pavlidis heeft nog maar een jaar contract.
Hopelijk kunnen ze diegene identificeren, dit klinkt aardig als opzet.quote:
Mis je weinig aanquote:
Zelden zoveel zin gehad in een wedstrijd!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior - NEC, een kraker op de maandagavond.
Dit boeit echt helemaal niemand iets.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hup Excelsior!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |