hier precies skippen is lastig, omdat je geen preview hebt, maar dat had je volgens mij zelf ook al gemerktquote:
XXL?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
Wat voor kleding zou Netta in het dagelijks leven dragen?
Ik ken het nummer wel en vond het ook een raar optreden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer ken ik dus niet. Dus dit vond ik een raar optreden
Adamskostuumquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
Wat voor kleding zou Netta in het dagelijks leven dragen?
Maar wij zijn Nederlanders: doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp niet waarom zij zo'n onnodig grote opening kreeg. Dat zouden wij bij Getty Kaspers of Maggie McNeal ook niet doen.
Het nummer is sterk genoeg, en totaal niet depressief. Wmb had hij niet meer nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Superleuk dat Duncan de uitsmijter had, maar jammer dat het zo vreselijk depressief overkomt hoe hij daar staat.![]()
Dan valt mijn Grand Prestige best meequote:Op zondag 5 mei 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu een biertje van 11,5%, maar die glijdt er behoorlijk makkelijk inDat wordt nog een leuke afterparty zo. Lekker dansen
Ik vind het best lekkerquote:
Nee, dat trek ik niet meer. Op karakter het einde van de reguliere uitzending gehaald.quote:
Smaken verschillen ook hequote:Op zondag 5 mei 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent makkelijker dan ikDat is een geschenk.
Ik heb hem niet echt gemist. Voor mij is het redelijk inwisselbaar met Cyprus bijvoorbeeldquote:
Het is dat het ons landje is en daardoor nog vers in het geheugen zit. Als het een ander land was geweest was ik dit echt totaal vergeten.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef H_T het volgende:
Het is niet heel gek dat dit nummer het niet gehaald heeft he?
Conclusie: de organisatie haat Björn Borgquote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat hij in de NF een nieuw nummer moest ophoesten. Loredana Berte mocht gewoon haar Sanremo nummer zingen.
Moest hij dat, of had hij gewoon nog een nummer klaarstaan?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat hij in de NF een nieuw nummer moest ophoesten. Loredana Berte mocht gewoon haar Sanremo nummer zingen.
Ik hoor liever deze dan Tussequote:
Graag gedaanquote:Op zondag 5 mei 2024 00:31 schreef Sableheart het volgende:
mijn dank aan degene die deze er tussen heeft gezet
quote:
En de Finse spreekt ook Nederlands!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:23 schreef PinkLow het volgende:
Ik sla ook over. Maar veel plezier met Birds♡
mooie timing. Die staat net op het podium.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En de Finse spreekt ook Nederlands!
Een van mijn all-time favorietenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:49 schreef Sableheart het volgende:
je bent op tijdHet volgende nummer is Margaret
Noorwegen is niet genoeg mijn stijl om tot mijn topfavorieten te horen, maar het is ene sterk nummer dat een goede variatie is voor de rest van de lineup.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van mijn all-time favorietenDan kom ik toch even kijken.
Dit lied van Marco Mengoni is trouwens ook genieten.
Ik weet nog dat ik dat jaar keek en gepakt werd door dit liedje. Ik luister er veel te weinig naar, misschien zet ik em vaker in de afterpartyquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Noorwegen is niet genoeg mijn stijl om tot mijn topfavorieten te horen, maar het is ene sterk nummer dat een goede variatie is voor de rest van de lineup.
Ja, mee eens, dit is de eerste die bij mij in de punten zou kunnen vallen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Denemarken ook wel, maar daar spreekt de melodie me veel meer aan
Mwah, ik werd er wel blij van. Net is minder dan Denemarken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
Finlands melodie is ook niet slecht, maar wel minder
ik kan het zien, maar you'll never walk alone bouwt ergens naar op. Dat heeft Oostenrijk veel minder.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje doet me denken aan You Never Walk Alone.
(ik wilde hier iets lulligs over Feyenoord zeggen, maar houd me in)quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik kan het zien, maar you'll never walk alone bouwt ergens naar op. Dat heeft Oostenrijk veel minder.
1964 is ook een erg sterke editie, dat helpt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Op dit moment ben ik best blij dat ik dit songfestival terugluister. Het zijn dit soort kleine dingetjes die het mooi maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estland 2024 heeft de langste titel van een Eurovisielied ooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een makkelijke quizvraag, Sable.
Welk lied staat er op 1? Je krijgt bonuspunten voor de juiste spelling
1.
2. The Social Network Song (Oh Oh - Uh - Oh Oh)
3. C'est le dernier qui a parlé qui a raison
3. Man gewöhnt sich so schnell an das Schöne
Haha, sorry! Portugal had geen gedenkwaardig debuut.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Portugal was ok, maar ik liet me afleiden door de quizvraag.
Dat gaat me nu, bij het beste ESF lied ooit, niet gebeuren.
Het publiek lijkt het met me eens te zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Portugal was ok, maar ik liet me afleiden door de quizvraag.
Dat gaat me nu, bij het beste ESF lied ooit, niet gebeuren.
Ik vond het erg saai. Er zit een groot verschil tussen de 0-punters.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:52 schreef Sableheart het volgende:
Joegoslavie heeft een vergelijkbaar probleem als Portugal: prima, maar springt er niet uit.
Dat laatste sowieso. Dit nummer van Zwitserland is veel sterker dan beide.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het erg saai. Er zit een groot verschil tussen de 0-punters.
De EBU schakelde bewust weg. Het ESF is tenslotte niet politiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Zag je dat trouwens? Na Zwitserland kwam er een man op het podium met een bord 'boycot' en de rest kon ik niet zien. Ik ben benieuwd wat dat nou was!
Met dat laatste systeem waren al mijn punten naar Italie gegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had graag meer landen punten willen geven, al had ik, met het systeem van 10 punten te verdelen over alle kandidaten, ook maar 3 landen punten gegeven
Wat mij betreft wel. Best een leuk liedje. Ik zou ze niet in de top 3 hebben, maar vind het niet erg dat Italië dat wel gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:03 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani: was het terecht dat Spanje in 1964 de laatste plaats ontweek?
Ik ben er niet direct van overtuigd, namelijk
Linkje?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
1964
We zitten al in de intervalact.
in dat geval, excuses.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word altijd vrolijk van de puntentelling.
Moet je dat vragen, als je mijn posts van vandaag gezien hebt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Niet erg hoorIk gaf pas antwoord toen ik hoorde dat die geskipt werd.
Mogen we de intervalversie van dit lied (2022) zo ook nog beluisteren? Of vind je 3x op een avond te veel?
Jij ook hartelijk bedankt voor het meekijken, en uiteraard @ESF1Gamer die ook nog aansloot.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor het hosten, Sable! Dit was een mooie editie met een geweldige en meer dan terechte winnaar.
Nee, ik denk niet dat het nodig is om @Strani te taggen. Ik heb deze keer niet direct een goede vraag voor hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nog steeds @:Strani taggen wanneer spanje aan de beurt is?
Tradities moeten in stand worden gehoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nog steeds @:Strani taggen wanneer spanje aan de beurt is?
Ik verdenk @Strani ervanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ik kijk voetbal vanavond, sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ze kwamen vorig jaar niet door Melodi Festivalen heen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn dit ook al weer?
Ligt op het puntje van mijn tong
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop wonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat dit in een ander jaar nog best had kunnen winnen
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterlooquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Oneensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterloo
Net als Duitsland, al is die wel een klasse minder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Best wel veel goede nummers vanavond. Ierland is daar een van.
Ik vrees dat het vooral voor de fans zou zijn geweest. Ze zijn tegenwoordig lang zo populair niet meer, dus zou het nog meer een WTF moment zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem wel jammer dat we de wombles vorig jaar niet gezien hebben in liverpool
Ik denk dat een versie in het Zweeds het wereldwijd toch iets minder had gedaan (al laat Joost zien dat je niet in het Engels hoeft te zingen om wereldwijd succes te hebben).quote:
Mag ik toch suggereren dat het voortaan alleen wordt gedaan als er écht iets relevants is? Want het meeste heeft natuurlijk niks met mij te maken maar ik wil ook weer niet dat ik een notificatie weg-swipe terwijl ik die wel had moeten lezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tradities moeten in stand worden gehouden
Luxemburg heeft echt wel een aantal heel goede inzendingen gehad, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk al die deuntjes die je mee kan neuriën
ja. Probeer dat eens een jaar of 5 uit. Dan zul je zien dat de winnaars ook eens bij andere startposities.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Het zou wel een verbetering zijn als we daar weer naar terug zouden gaan: "the order of appearance is purely coincidental". In plaats van dat de startvolgorde gebruikt wordt om de uitslag te beinvloeden.
Ik kan hem zeker ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:07 schreef Sableheart het volgende:
@:Cee ik geloof dat jij de opener van vanavond wel kan waarderen. Gouden schoentjes.
Beterschap! In ieder geval leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Beterschap dan!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Overal zwarte pieten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het introfilmpje van Spanje zou nu niet meer kunnen
Een van je favorieten komt straks langs!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond allen![]()
Ik kom net thuis en haak ook even aan.
Billquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van je favorieten komt straks langs!
Ah, rundersatéquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, een Spaanse traditie, met protesten vanuit de dierenbeschermers.
Ah mooi. Dan heb ik verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die treden pas als achtiende op, we zijn nu bij nummer 5
Laat het dat nu ook zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Dit klinkt als een single van een jaren 80' girl group.
Ook een krachtige stem.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:37 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een type nummer dat ik tegenwoordig best wel mis. Een grote focus op een sterke melodie.
Ik vind deze nu wel leukquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu het betere nummer dat door Johnny Logan is geschreven
Nu Denemarken ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef Sableheart het volgende:
Dit is best een sterke editie trouwens. Tot nu toe vind ik 6 van de 9 nummers, inclusief deze, goed.
En Ivo Niehequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef H_T het volgende:
Klompen, Delft, fietsen, irritante klokken...
Deze eindigde best laag toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |