hier precies skippen is lastig, omdat je geen preview hebt, maar dat had je volgens mij zelf ook al gemerktquote:
XXL?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
Wat voor kleding zou Netta in het dagelijks leven dragen?
Ik ken het nummer wel en vond het ook een raar optreden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer ken ik dus niet. Dus dit vond ik een raar optreden
Adamskostuumquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
Wat voor kleding zou Netta in het dagelijks leven dragen?
Maar wij zijn Nederlanders: doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp niet waarom zij zo'n onnodig grote opening kreeg. Dat zouden wij bij Getty Kaspers of Maggie McNeal ook niet doen.
Het nummer is sterk genoeg, en totaal niet depressief. Wmb had hij niet meer nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Superleuk dat Duncan de uitsmijter had, maar jammer dat het zo vreselijk depressief overkomt hoe hij daar staat.![]()
Dan valt mijn Grand Prestige best meequote:Op zondag 5 mei 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu een biertje van 11,5%, maar die glijdt er behoorlijk makkelijk inDat wordt nog een leuke afterparty zo. Lekker dansen
Ik vind het best lekkerquote:
Nee, dat trek ik niet meer. Op karakter het einde van de reguliere uitzending gehaald.quote:
Smaken verschillen ook hequote:Op zondag 5 mei 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent makkelijker dan ikDat is een geschenk.
Ik heb hem niet echt gemist. Voor mij is het redelijk inwisselbaar met Cyprus bijvoorbeeldquote:
Het is dat het ons landje is en daardoor nog vers in het geheugen zit. Als het een ander land was geweest was ik dit echt totaal vergeten.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef H_T het volgende:
Het is niet heel gek dat dit nummer het niet gehaald heeft he?
Conclusie: de organisatie haat Björn Borgquote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat hij in de NF een nieuw nummer moest ophoesten. Loredana Berte mocht gewoon haar Sanremo nummer zingen.
Moest hij dat, of had hij gewoon nog een nummer klaarstaan?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat hij in de NF een nieuw nummer moest ophoesten. Loredana Berte mocht gewoon haar Sanremo nummer zingen.
Ik hoor liever deze dan Tussequote:
Graag gedaanquote:Op zondag 5 mei 2024 00:31 schreef Sableheart het volgende:
mijn dank aan degene die deze er tussen heeft gezet
quote:
En de Finse spreekt ook Nederlands!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:23 schreef PinkLow het volgende:
Ik sla ook over. Maar veel plezier met Birds♡
mooie timing. Die staat net op het podium.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En de Finse spreekt ook Nederlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |