Ja, mee eens, dit is de eerste die bij mij in de punten zou kunnen vallen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Denemarken ook wel, maar daar spreekt de melodie me veel meer aan
Mwah, ik werd er wel blij van. Net is minder dan Denemarken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
Finlands melodie is ook niet slecht, maar wel minder
ik kan het zien, maar you'll never walk alone bouwt ergens naar op. Dat heeft Oostenrijk veel minder.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje doet me denken aan You Never Walk Alone.
(ik wilde hier iets lulligs over Feyenoord zeggen, maar houd me in)quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik kan het zien, maar you'll never walk alone bouwt ergens naar op. Dat heeft Oostenrijk veel minder.
1964 is ook een erg sterke editie, dat helpt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Op dit moment ben ik best blij dat ik dit songfestival terugluister. Het zijn dit soort kleine dingetjes die het mooi maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estland 2024 heeft de langste titel van een Eurovisielied ooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een makkelijke quizvraag, Sable.
Welk lied staat er op 1? Je krijgt bonuspunten voor de juiste spelling
1.
2. The Social Network Song (Oh Oh - Uh - Oh Oh)
3. C'est le dernier qui a parlé qui a raison
3. Man gewöhnt sich so schnell an das Schöne
Haha, sorry! Portugal had geen gedenkwaardig debuut.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Portugal was ok, maar ik liet me afleiden door de quizvraag.
Dat gaat me nu, bij het beste ESF lied ooit, niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |