Ik verdenk @Strani ervanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ik kijk voetbal vanavond, sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ze kwamen vorig jaar niet door Melodi Festivalen heen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn dit ook al weer?
Ligt op het puntje van mijn tong
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop wonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat dit in een ander jaar nog best had kunnen winnen
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterlooquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Oneensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterloo
Net als Duitsland, al is die wel een klasse minder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Best wel veel goede nummers vanavond. Ierland is daar een van.
Ik vrees dat het vooral voor de fans zou zijn geweest. Ze zijn tegenwoordig lang zo populair niet meer, dus zou het nog meer een WTF moment zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem wel jammer dat we de wombles vorig jaar niet gezien hebben in liverpool
Ik denk dat een versie in het Zweeds het wereldwijd toch iets minder had gedaan (al laat Joost zien dat je niet in het Engels hoeft te zingen om wereldwijd succes te hebben).quote:
Mag ik toch suggereren dat het voortaan alleen wordt gedaan als er écht iets relevants is? Want het meeste heeft natuurlijk niks met mij te maken maar ik wil ook weer niet dat ik een notificatie weg-swipe terwijl ik die wel had moeten lezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tradities moeten in stand worden gehouden
Luxemburg heeft echt wel een aantal heel goede inzendingen gehad, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk al die deuntjes die je mee kan neuriėn
ja. Probeer dat eens een jaar of 5 uit. Dan zul je zien dat de winnaars ook eens bij andere startposities.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Het zou wel een verbetering zijn als we daar weer naar terug zouden gaan: "the order of appearance is purely coincidental". In plaats van dat de startvolgorde gebruikt wordt om de uitslag te beinvloeden.
Ik kan hem zeker ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:07 schreef Sableheart het volgende:
@:Cee ik geloof dat jij de opener van vanavond wel kan waarderen. Gouden schoentjes.
Beterschap! In ieder geval leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Beterschap dan!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Overal zwarte pieten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het introfilmpje van Spanje zou nu niet meer kunnen
Een van je favorieten komt straks langs!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond allen![]()
Ik kom net thuis en haak ook even aan.
Billquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van je favorieten komt straks langs!
Ah, rundersatéquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, een Spaanse traditie, met protesten vanuit de dierenbeschermers.
Ah mooi. Dan heb ik verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die treden pas als achtiende op, we zijn nu bij nummer 5
Laat het dat nu ook zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Dit klinkt als een single van een jaren 80' girl group.
Ook een krachtige stem.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:37 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een type nummer dat ik tegenwoordig best wel mis. Een grote focus op een sterke melodie.
Ik vind deze nu wel leukquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu het betere nummer dat door Johnny Logan is geschreven
Nu Denemarken ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef Sableheart het volgende:
Dit is best een sterke editie trouwens. Tot nu toe vind ik 6 van de 9 nummers, inclusief deze, goed.
En Ivo Niehequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef H_T het volgende:
Klompen, Delft, fietsen, irritante klokken...
Deze eindigde best laag toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |