Goede avond Mad.quote:
Mooi, mooi, mooi…quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Mad.
Ja hoor.
Daar ook alles wel?
Melting heeft het hoesje volgens mij in het water laten vallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is net of die 2de van links alleen een hoofd heeft zonder lichaam.
Bevalt je badkamer goed?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, mooi, mooi…
Alles is veel, maar het gaat redelijk goed…
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft het hoesje volgens mij in het water laten vallen.
Ja, dat vertelde je inderdaad. Hoop dat je nu voorlopig uit de kosten bent dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uitstekend.
Wel met inmiddels een nieuwe CV ketel, maar dat was pure noodzaak…
Nou nee, niet echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je inderdaad. Hoop dat je nu voorlopig uit de kosten bent dan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt.
Maar dat boeit niet…
Ben benieuwd, ik ben er nog niet geweest…quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kom maandag je stadje weer bezoeken. Eens kijken hoe het holocaustmuseum geworden is.
Ik was er voor de verbouwing wel geweest, maar dat is al jaren geleden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ben er nog niet geweest…
Ik ben wel op de binnenplaats van de Hollandse Schouwburg geweest, maar that's it…quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was er voor de verbouwing wel geweest, maar dat is al jaren geleden.
Die staat voor de zomer gepland voor mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel op de binnenplaats van de Hollandse Schouwburg geweest, maar that's it…
Da's toch bijna naast elkaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die staat voor de zomer gepland voor mij.
Ja, net als het verzetsmuseum, maar zie DM.quote:
Waar dacht je dat Ben over ging dan?quote:
Hoe heb je hem buiten gekregen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had Ben vorige maand in mijn huis, door een gaatje gekropen langs de verwarmingsbuis. Een muis, oke, maar een rat is echt te smerig.
Dat zou echt mijn nachtmerrie zijn. In de tuin is al erg, maar binnen moet ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had Ben vorige maand in mijn huis, door een gaatje gekropen langs de verwarmingsbuis. Een muis, oke, maar een rat is echt te smerig.
Dat laatste deed mijn konijn helaas ook. Gelukkig heeft hij het zelf wel overleefd, maar de kabels niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ook een Ben gehad, een tamme rat.
Die ontsnapte wel eens uit z'n kooi en dan kwam 'ie 's nachts bij me liggen.
Of de kabels van de apparatuur kapot knagen…
Nou die rat was in een muizenval gelopen die ik had staan. Hij zat er niet in vast, maar had wel een dodelijke klap voor zijn kop gehad blijkbaar. Ik zag dat beest 's ochtends in de keuken liggen. Had zich door het plafond heengevreten.quote:
Hetzelfde hier, hoewel mijn Ben niet oud geworden is…quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste deed mijn konijn helaas ook. Gelukkig heeft hij het zelf wel overleefd, maar de kabels niet.
Nee dat was voor mij ook een stap te ver. Maar ik woon tussen de boerderijen en weilanden, dus beesten heb je overal hier. Maar zodra het koud wordt buiten gaan ze proberen bij je binnen te komen om eten te zoekenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou echt mijn nachtmerrie zijn. In de tuin is al erg, maar binnen moet ik niet aan denken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Willy & Willeke - Zoiets Vreemds Als Ik Hou Van Jou?
Toch vind ik het niet echt een vader/dochter-lied. Maar ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Willy & Willeke - Zoiets Vreemds Als Ik Hou Van Jou?
Dat kon je destijds als vader en dochter nog zingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet echt een vader/dochter-lied. Maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |