https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:De NOS Nationale Herdenking begint traditiegetrouw met de 4 mei-voordracht in de Nieuwe Kerk in Amsterdam, in aanwezigheid van koning Willem-Alexander en koningin Máxima. Om 20.00 uur is het twee minuten stil, gevolgd door de kranslegging bij het Nationaal Monument op de Dam.
4 mei om 18:45 uur op NPO 1 en NPO Start. Met gebarentaal op NPO 1 Extra.
Casually latequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
met dit tempo van fouilleren staan er om 20 uur nog een hoop buiten de hekken
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Hiddendoe het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kamp_Erika
moonlight sonataquote:
Idd irritant.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:46 schreef butz0rs het volgende:
Jammer van al die filmpjes en interviews. Is er geen herdenking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Bezweken voor de moslim/palestina terreurquote:
DIe is er altijd bij als die weet dat die op tv komt.quote:
Dat zijn het dan ook niet. Zeggen ze net. rond de 3000 nuquote:
VBL/DRT on tourquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:53 schreef Gunner het volgende:
Jeetje het slechtste van fok heeft zich hier verzameld voor zoiets serieus.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn het dan ook niet. Zeggen ze net. rond de 3000 nu
Huh, ze hadden toch 10.000 kaarten?quote:
Gewoon triest om te zien toch? Normaal staat de hele dam vol, tot de nok. Nu amper mensen omdat we met z'n allen zwichten voor een stel kleuters met spandoeken. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:53 schreef Gunner het volgende:
Jeetje het slechtste van fok heeft zich hier verzameld voor zoiets serieus.
Die was haar reservering vergeten en mocht de Dam niet op.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Beetje flauw om te zeggen dat die bij de Febo zit, maar die zit bij de Febo.
Kijk even welke bui er over een kwartier over de Dam komt.quote:
De parapludragers staan al achter de koning and koningin.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk even welke bui er over een kwartier over de Dam komt.
Zo loopt ie wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Wimlex draagt sowieso kogelvrij vest. keihard vlak onder zijn pak
Dat is denk ik sinds Kennedy al een veelvuldig gebruik rond hoge titelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Wimlex draagt sowieso kogelvrij vest. keihard vlak onder zijn pak
Paraplus zijn VERBOTEN!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De parapludragers staan al achter de koning and koningin.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Wimlex draagt sowieso kogelvrij werend vest.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Kriegel het volgende:
IJsjes halen kon toen niet maar nu weer wel, hi ha ho.
Ja daar maakte ik me wel zorgen over.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Fijn dat het gelukt is om stil te blijven daar op de Dam.
Ze zijn er niet zo te zien. Er is anderhalf man en een paardenkop.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de media maar lang genoeg piept maak je je vanzelf zorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan niet, want booslims.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Volgend jaar weer gewoon volle Dam. Dit kan echt niet
Precies dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de media maar lang genoeg piept maak je je vanzelf zorgen.
Het slechte weer heeft vast geen invloed.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Volgend jaar weer gewoon volle Dam. Dit kan echt niet
De helft nog undercover agent ook.
Mwah andere jaren stond t met slecht weer ook vol. Waarsch. gewoon veel mensen zo'n kaart aangevraagd maar geen intentie echt te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het slechte weer heeft vast geen invloed.
Die hebben de kaart niet kunnen verkopenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mwah andere jaren stond t met slecht weer ook vol. Waarsch. gewoon veel mensen zo'n kaart aangevraagd maar geen intentie echt te gaan.
Die wilden ze doorverkopen op marktplaatsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mwah andere jaren stond t met slecht weer ook vol. Waarsch. gewoon veel mensen zo'n kaart aangevraagd maar geen intentie echt te gaan.
Hoe hilarisch zou het zijn als XR met hun bots als die kaarten hebben genakt en straks een hele hoop ophef gaan veroorzaken door dat bekent te makenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vorig jaar had je deze ‘grap’ ook al.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De omgekomen moffen vieren we morgen, bro.
4 en 5 mei zijn dan ook elk jaar hetzelfdequote:
Mijn advies is om naar Oeganda te gaan, daar kan hij meer uithalen denk ik.quote:
Taptoequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:19 schreef Windhapper het volgende:
Weet iemand hoe dat getrompetter heet iedere keer als er een kras gelegd wordt?
Enkeltje Oeganda voor dit stuk stront graagquote:
Taptoe is voor de 2 minuten stilte. Wat spelen ze voor het kransen leggen?quote:
Taptoequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:19 schreef Windhapper het volgende:
Volgens mij stukjes uit Muziek Voor 4 Mei van Rob Goorhuisquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:19 schreef Windhapper het volgende:
Dank. Mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Volgens mij stukjes uit Muziek Voor 4 Mei van Rob Goorhuis
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Taptoe is voor de 2 minuten stilte. Wat spelen ze voor het kransen leggen?
Nee, want dan stort het land in.quote:
Saving Private Ryanquote:
Kaartjes claimen zodat je ze maar hebt, zonder enige plannen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Niks gebeurd natuurlijk, het was allemaal goed beveiligd. Waarom waren zoveel mensen er niet. Door de regen?
Uit protest kaartjes gereserveerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Niks gebeurd natuurlijk, het was allemaal goed beveiligd. Waarom waren zoveel mensen er niet. Door de regen?
"Ik wil graven!" vind ik dan persoonlijk nog de meest aangrijpende. Schitterende film.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij is kaal lelijk en ik krijg nog geld van hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |