Ik zat het net nog eens beter te bekijken, nu via laptop. Het is gewoon brood & ham. Oh ja, saus. Beetje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is er veredeld aan? Volgens mij is het niet eens rundvlees 🤣
Dit is gewoon een broodje achterham.
Boh!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
De echte echte fans gaan naar COTA om daar leeggetrokken te worden.
Nou nouquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Als je vrijwillig naar die clownsshow gaat, verdien je dit ook gewoon.
De echte echte fans gaan naar COTA om daar leeggetrokken te worden.
Goed belegd?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zat het net nog eens beter te bekijken, nu via laptop. Het is gewoon brood & ham. Oh ja, saus. Beetje.
Niet eens sla of zo nee
En rundvlees... nee
Edit:
Hij is wel goed belegd, dat dan wel![]()
NO WAY! NYCK TERUG?!quote:
Dit is leuk als je hartproblemen wilt kweken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Goed belegd?
Dit is hoe een broodje Pastrami van Katz Deli in NYC eruit ziet.
[ afbeelding ]
Voor een broodje in de VS is dat broodje ham het meest beschamende dat je in velden en ontrek krijgen kan.
Je gaat toch dood. Beter van een spontane hartaanval dan in een bejaardentehuis waar je in je eigen stront ligt terwijl je laatste bezittingen worden geroofd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is leuk als je hartproblemen wilt kweken.
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:08 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je gaat toch dood. Beter van een spontane hartaanval dan in een bejaardentehuis waar je in je eigen stront ligt terwijl je laatste bezittingen worden geroofd.
Nyckquote:
Dan wordt je toch een calvinistische vegan.quote:
Mooie OP heb je gemaakt @3rr0rquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik was het bijna vergeten. Zo dichtbij...
Ok, top.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan wordt je toch een calvinistische vegan.
Kan je lekker zuur zijn en niet van het leven genieten, met de wetenschap dat je zowiezo naar de hel gaat
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is toch geen Wagyu Steak... Dit is een beetje veredeld broodje Ham, met BBQ saus, lol!![]()
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.
Sommige coureurs hebben te weinig talent.quote:
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ja, zeker in de VS en bij een Grand Prix zou dat verre van absurd zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.
“We lopen wel even naar voren, we gaan naar David Coulthard!”quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.
Laten zien wie er de baas is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ich bin ein Alpha!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Zo, straks even eten koken, mijn vpn weer aan de praat krijgen voor Olav, stofzuigen en de kwalificatie kijken
De betere vraag is: blijft hij daar?quote:
Ik denk dat ie toch probeert weg te rijden bij de startquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De betere vraag is: blijft hij daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |