Nee volgens mij is het niet zo handig dat hij tussen die bakken staat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hij klinkt goed maar de camera hoeken zijn niet top.
Ik realiseer me net, zou dat betekenen dat Joost als allerlaatste een lootje moet trekken omdat hij laatste is van de 2e semi?....quote:
Nee op volgorde van de aankondiging wie de finale haaltquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:41 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik realiseer me net, zou dat betekenen dat Joost als allerlaatste een lootje moet trekken omdat hij laatste is van de 2e semi?....
Ja dat staat mij ook tegen. Hij heeft een hele goede stem maar het is allemaal too much. Dat lied zelf ook een beetjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:10 schreef d_elise het volgende:
Jammer van die geweldige stem, maar wat ik zie van Frankrijk vind ik nogal over the top. Die discussies over Joost en zijn "geforceerde" emotie in de rehearsal clip voel ik bij Frankrijk x 10, en dan bij ieder optreden eigenlijk 😬
Ik hoop met de reputatie van het organisatie talent van Turijn dat ze haar nu lekker laat openen of plek 2 zetten haha...quote:
Openen kan niet omdat Zweden dat al doet, ik denk zelf ergens rond de 20 wel. Al heb je misschien wel gelijk, misschien zetten ze Italië ook wel op 8/9 ofzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik hoop met de reputatie van het organisatie talent van Turijn dat ze haar nu lekker laat openen of plek 2 zetten haha...
Gewoon als 19e ofzo. Israël is een veelbesproken inzending, dus zo’n bijzonder moment in de show wil je niet meteen prijsgeven (dit is de logica die Twan ooit gaf bij ik geloof Oekraïne 2022). En hoe later in de show een televotingmagneet komt, hoe meer geld het oplevert.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:09 schreef molloot200 het volgende:
Hopen dat Israël eerste helft trekt
Gaat nog wat worden als Israël die producer's choice trekt. Wat gaan ze er dan mee doen? Heel vroeg plaatsen? Of durven ze dat niet aan? Qua nummer zou Israël een mooie nummer 2 zijn. Of zetten ze Israël juist wat verder achteraan omdat dat een land is waar dit jaar veel over gesproken wordt? Hoe dan ook krijg je vanuit 1 van de twee kampen heeeel veel opmerkingen gok ik
Als wij niet eerste helft loten denk ik dus ook dat de kans groot is dat wij niet alsnog vroeg in de eerste helft worden geplaatst. Er kijken hier in Nederland zo'n 3-4 miljoen mensen extra als we een populair nummer hebben, die wil je vasthouden lijkt me.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon als 19e ofzo. Israël is een veelbesproken inzending, dus zo’n bijzonder moment in de show wil je niet meteen prijsgeven (dit is de logica die Twan ooit gaf bij ik geloof Oekraïne 2022). En hoe later in de show een televotingmagneet komt, hoe meer geld het oplevert.
Ja, dat is het lastige met het huidige systeem. Je gaat waarschijnlijk toch wel krijgen dat bijvoorbeeld Oekraïne en Nederland eerste helft trekken. Die moeten dan naar de standaard 10-13e positie. Maar eigenlijk moet daar dus ook nog wel iets goeds voor, wat in de ogen van die favoriet totaal onnodig als 7e ofzo gezet wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als wij niet eerste helft loten denk ik dus ook dat de kans groot is dat wij niet alsnog vroeg in de eerste helft worden geplaatst. Er kijken hier in Nederland zo'n 3-4 miljoen mensen extra als we een populair nummer hebben, die wil je vasthouden lijkt me.
Ja, dat was wel duidelijk hèquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:37 schreef nik4ever het volgende:
[..]![]()
Ik zag meer de presence van een mini Eiffeltoren...
Nou mollie ik denk dat Spanje nog best de verrassing bij het publiek kan worden. Bij EIC kregen zij het hele publiek mee en dat zagen we van tevoren echt niet aankomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat dachten we van Spanje als afsluiter van de finale trouwens?![]()
Je moet die zooi toch ergens stoppen, dan het liefst als iedereen al genoeg drank op heeft.
Sowieso dat er gedoe gaat komen van die producer´s choice. Er moeten vanuit daar ook mensen in de eerste helft gezet worden, waarschijnlijk ook wel bij de eerste 7 acts.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is het lastige met het huidige systeem. Je gaat waarschijnlijk toch wel krijgen dat bijvoorbeeld Oekraïne en Nederland eerste helft trekken. Die moeten dan naar de standaard 10-13e positie. Maar eigenlijk moet daar dus ook nog wel iets goeds voor, wat in de ogen van die favoriet totaal onnodig als 7e ofzo gezet wordt.
Spanje gaat er wel een paar achter zich houden. Luxemburg, Estland, Oostenrijk, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou mollie ik denk dat Spanje nog best de verrassing bij het publiek kan worden. Bij EIC kregen zij het hele publiek mee en dat zagen we van tevoren echt niet aankomen.
Ja, je kan moeilijk na het behoorlijke optreden van Zweden 7 liedjes van niets zetten. Dat kan je enigszins oplossen met crowd pleasers als Finland of Oostenrijk enzo. Maar er moet ook wel iets van kwaliteit (een nummer 3/4/5 uit de semi) tussen. Een Litouwen, Griekenland of Armenië ofzo, landen die de EBU toch liever niet ziet winnen. En die landen gaan zich uiteraard beklagen als ze genaaid worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat er gedoe gaat komen van die producer´s choice. Er moeten vanuit daar ook mensen in de eerste helft gezet worden, waarschijnlijk ook wel bij de eerste 7 acts.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan moeilijk na het behoorlijke optreden van Zweden 7 liedjes van niets zetten. Dat kan je enigszins oplossen met crowd pleasers als Finland of Oostenrijk enzo. Maar er moet ook wel iets van kwaliteit (een nummer 3/4/5 uit de semi) tussen. Een Litouwen, Griekenland of Armenië ofzo, landen die de EBU toch liever niet ziet winnen. En die landen gaan zich uiteraard beklagen als ze genaaid worden.
de odds worden langzaam aan een beetje een self-fullfilling prophecy.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Odds gaan ook belangrijker worden met dit soort zaken.
Ze hadden elementen moeten toevoegen, bijvoorbeeld muurtjes met horizontale strepen, die meer diepte creëren, zodat het lijkt dat hij verder van de microfoon staat en dat moment sowieso beter uit de verf komt.quote:
Ja, maar de startvolgorde zelf ook uiteraard. “Wij dachten dat Denemarken er geen reet van kon, dus we hebben ze maar als derde gezet. En ze werden inderdaad 16e”.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
de odds worden langzaam aan een beetje een self-fullfilling prophecy.
Gelukkig wonen wij in een land waar je niet mag wedden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Odds gaan ook belangrijker worden met dit soort zaken.
Hij is mij ook allemaal wat te glad. Denk dat de jury dit wel geweldig vindt. Televote vind ik wat lastig, 50 punten ofzo kan ook zomaar gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is technisch allemaal superknap wat hij staat te zingen, maar het doet mij echt niks
Oeh, klinkt goed en einde ziet er zo ook mooi uit. Ook nog even een vuurregen waarom ook niet.quote:
Oh dat is niet top.... Wat rommelig, en mist de charme.quote:
Ik had er minder van verwacht, maar het ziet er best redelijk uit. Niet dat het verder winner vibes geeft overigens.quote:
Ik blijf het gewoon een vreselijk clichématig lied vinden. Het mag nog niet eens in dezelfde etalage als de schoenen van Voila staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is technisch allemaal superknap wat hij staat te zingen, maar het doet mij echt niks
Liever dit als consensuswinnaar dan Oekraïne, en die kans is zeer aanwezig. Betere outfit ook dan tijdens de 1e repetitiequote:
Joost moet winnen. Hou eens opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik was op visite vanmiddag en net thuis en goeie genade door dat stukje met die 'klap' bij Frankrijk en daarna dat a capella stukje denk ik nog meer dat hij wint.
Verklaar me allemaal maar voor gek maar ik voel het al vanaf dat het lied uitkwam. Het zal straks vast tegenvallen qua uitslag maar wat mij betreft mag het winnen.(Alleen NIET in een splitscreen met Joost. Dan moet Joost winnen).
Het zou wat zijn als het eerste nummer van dit jaar ook gelijk de winnaar is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik was op visite vanmiddag en net thuis en goeie genade door dat stukje met die 'klap' bij Frankrijk en daarna dat a capella stukje denk ik nog meer dat hij wint.
Verklaar me allemaal maar voor gek maar ik voel het al vanaf dat het lied uitkwam. Het zal straks vast tegenvallen qua uitslag maar wat mij betreft mag het winnen.(Alleen NIET in een splitscreen met Joost. Dan moet Joost winnen).
Het zou wel een beetje het verhaal in een notendop zijn van dit toch wel matige jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het eerste nummer van dit jaar ook gelijk de winnaar is.
Ik hoop echt dat we zo snel mogelijk in kwarten gaan loten, dat is veel eerlijker. Dan kun je de producers ook nog wel wat laten sturen maar het is nu niet fair om ergens tussen 1 en 13 of 14-26 terecht te kunnen komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar de startvolgorde zelf ook uiteraard. “Wij dachten dat Denemarken er geen reet van kon, dus we hebben ze maar als derde gezet. En ze werden inderdaad 16e”.
Ja, en welke inzendingen het goed doet op de streamingdiensten. Een liedje dat een Europese hit kan worden, daar zegt de EBU ook vast geen nee tegenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarom is het oprecht belangrijk of je nu aan de top staat (Kroatië) of in de subtop (zoals Nederland op dit moment) denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |