Lijkt wel een sm act. 0 pointsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zooo benieuwd naar de beelden van de UK. Ziet er geweldig uit.
Kroatië zit wel in de reference group tegenwoordig dus dat zou wel een voordeeltje kunnen zijn qua lijntjesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij als Nederland nog wel genoeg lijntjes hebben dat ze ons niet op plek 5 zouden zetten in de finale. Maar zie ze er wel voor aan omdat bij Kroatië te doen. Als neutrale kijker moet ik wel echt zeggen dat veel Oost Europese landen die niet Oekraine zijn vaak wel naaien met dat soort dingetjes hoor.
Mijn eerste gevoel zou zeggen: inderdaad, ze willen naar Zwitserland, de "thuisbasis" van de EBU en het Songfestival.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat ze het liefst naar Zwitserland zouden willen. Of ik schat het verkeerd in en ze willen wel Kroatië omdat er dan misschien wat landen terugkeren uit de regio? Ik lees alleen wel vaak van Kroaten zelf dat ze geen vertrouwen hebben in het organiseren, dus zouden ze daar dan meer voor vrezen?
Maar het is dus uiteindelijk wat jij zegt, je gaat nu nadenken over de redenen van een keuze in plaats van dat het toch meer toeval is.
Wat maakt het dan duur, gaat het dan om de verblijfskosten of is deelname ansich duurder?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste gevoel zou zeggen: inderdaad, ze willen naar Zwitserland, de "thuisbasis" van de EBU en het Songfestival.
Maar dan denk ik weer hoe duur een ESF in Zwitserland zou zijn. En dat je al van zoveel landen hoort dat het zo duur wordt en steeds meer landen zich terugtrekken wegens de prijs (meestal balkanlanden). Dan zou het juist ook weer mooi zijn als we naar Kroatië gaan, want dat kan sommige landen over de streep trekken terug te komen...
Ja beetje dubbelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste gevoel zou zeggen: inderdaad, ze willen naar Zwitserland, de "thuisbasis" van de EBU en het Songfestival.
Maar dan denk ik weer hoe duur een ESF in Zwitserland zou zijn. En dat je al van zoveel landen hoort dat het zo duur wordt en steeds meer landen zich terugtrekken wegens de prijs (meestal balkanlanden). Dan zou het juist ook weer mooi zijn als we naar Kroatië gaan, want dat kan sommige landen over de streep trekken terug te komen...
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:45 schreef Funhouse het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland als laatste zou tof zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat dachten we van Spanje als afsluiter van de finale trouwens?![]()
Je moet die zooi toch ergens stoppen, dan het liefst als iedereen al genoeg drank op heeft.
Al die tipsy Britse boomers gaan er dan ook nog op stemmen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat dachten we van Spanje als afsluiter van de finale trouwens?![]()
Je moet die zooi toch ergens stoppen, dan het liefst als iedereen al genoeg drank op heeft.
Klein beetje gebaseerd op de staging van Loreen imo, maar dan beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Em31 het volgende:
Zooo benieuwd naar de beelden van de UK. Ziet er geweldig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |