de odds worden langzaam aan een beetje een self-fullfilling prophecy.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Odds gaan ook belangrijker worden met dit soort zaken.
Ze hadden elementen moeten toevoegen, bijvoorbeeld muurtjes met horizontale strepen, die meer diepte creëren, zodat het lijkt dat hij verder van de microfoon staat en dat moment sowieso beter uit de verf komt.quote:
Ja, maar de startvolgorde zelf ook uiteraard. “Wij dachten dat Denemarken er geen reet van kon, dus we hebben ze maar als derde gezet. En ze werden inderdaad 16e”.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
de odds worden langzaam aan een beetje een self-fullfilling prophecy.
Gelukkig wonen wij in een land waar je niet mag wedden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Odds gaan ook belangrijker worden met dit soort zaken.
Hij is mij ook allemaal wat te glad. Denk dat de jury dit wel geweldig vindt. Televote vind ik wat lastig, 50 punten ofzo kan ook zomaar gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is technisch allemaal superknap wat hij staat te zingen, maar het doet mij echt niks
Oeh, klinkt goed en einde ziet er zo ook mooi uit. Ook nog even een vuurregen waarom ook niet.quote:
Oh dat is niet top.... Wat rommelig, en mist de charme.quote:
Ik had er minder van verwacht, maar het ziet er best redelijk uit. Niet dat het verder winner vibes geeft overigens.quote:
Ik blijf het gewoon een vreselijk clichématig lied vinden. Het mag nog niet eens in dezelfde etalage als de schoenen van Voila staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is technisch allemaal superknap wat hij staat te zingen, maar het doet mij echt niks
Liever dit als consensuswinnaar dan Oekraïne, en die kans is zeer aanwezig. Betere outfit ook dan tijdens de 1e repetitiequote:
Joost moet winnen. Hou eens opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik was op visite vanmiddag en net thuis en goeie genade door dat stukje met die 'klap' bij Frankrijk en daarna dat a capella stukje denk ik nog meer dat hij wint.
Verklaar me allemaal maar voor gek maar ik voel het al vanaf dat het lied uitkwam. Het zal straks vast tegenvallen qua uitslag maar wat mij betreft mag het winnen.(Alleen NIET in een splitscreen met Joost. Dan moet Joost winnen).
Het zou wat zijn als het eerste nummer van dit jaar ook gelijk de winnaar is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik was op visite vanmiddag en net thuis en goeie genade door dat stukje met die 'klap' bij Frankrijk en daarna dat a capella stukje denk ik nog meer dat hij wint.
Verklaar me allemaal maar voor gek maar ik voel het al vanaf dat het lied uitkwam. Het zal straks vast tegenvallen qua uitslag maar wat mij betreft mag het winnen.(Alleen NIET in een splitscreen met Joost. Dan moet Joost winnen).
Het zou wel een beetje het verhaal in een notendop zijn van dit toch wel matige jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het eerste nummer van dit jaar ook gelijk de winnaar is.
Ik hoop echt dat we zo snel mogelijk in kwarten gaan loten, dat is veel eerlijker. Dan kun je de producers ook nog wel wat laten sturen maar het is nu niet fair om ergens tussen 1 en 13 of 14-26 terecht te kunnen komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar de startvolgorde zelf ook uiteraard. “Wij dachten dat Denemarken er geen reet van kon, dus we hebben ze maar als derde gezet. En ze werden inderdaad 16e”.
Ja, en welke inzendingen het goed doet op de streamingdiensten. Een liedje dat een Europese hit kan worden, daar zegt de EBU ook vast geen nee tegenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarom is het oprecht belangrijk of je nu aan de top staat (Kroatië) of in de subtop (zoals Nederland op dit moment) denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |