Viel me bij de foto’s van de eerste rehearsals ook al op. Zal de pose wel zijn. “Lipjes getuit, borstjeskruisje vooruit.quote:
Dat hoop ik uiteraard ook, maar realistisch gezien is dit het begin van het volledig schrappen van de loting voor de helften.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we zo snel mogelijk in kwarten gaan loten, dat is veel eerlijker. Dan kun je de producers ook nog wel wat laten sturen maar het is nu niet fair om ergens tussen 1 en 13 of 14-26 terecht te kunnen komen.
Spanje staat op 5 van meest gedraaide songfestival 2024 liedjes in de plaatselijke gay bar. Het lied is inderdaad populairder dan je zou denkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou mollie ik denk dat Spanje nog best de verrassing bij het publiek kan worden. Bij EIC kregen zij het hele publiek mee en dat zagen we van tevoren echt niet aankomen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:55 schreef grazz het volgende:
Frankrijk gaat dus niet winnen. Copycat![]()
[ afbeelding ]
Oeps ze schuurt daar toch wel echt tegen meerdere noten aan tijdens het accapella gedeelte, jammer.quote:
Ik vind het reuze meevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oeps ze schuurt daar toch wel echt tegen meerdere noten aan tijdens het accapella gedeelte, jammer.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 6 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net op een andere site dat er vandaag nog geen streams voor de pers zouden zijn
Las een opmerking op Escnation maar dan zal het niet zo zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Want als ik inlog in het press center voor de streams staat er dat het eerste event om 15.45 start vandaag dus lijkt me wel hoor.![]()
Oh ik weet niet per se of de keuze om hier 2 meter van de microfoon af te gaan staan een goeie isquote:
Is dat Slimane? Als we toch gaan koppelen vind ik Silvester wel bij Olly Alexander passenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef Greys het volgende:
Iedereen de hele tijd 'Nemo en Silvester zijn zooooo leuk samen'
Ondertussen in de Euroclub...
Zie de achtergrond.
[ x ]
Ik vind er niets raars te zien trouwens. Gewoon lievigheid. Maar ik vind het wel een hele toffe combi die twee zo te zien hahaha. Onverwacht. En een speelfilm op zich deze video met deze muziek.
(Ja ik vind ook dat ze die mensen niet moeten filmen maar het bericht is nu toch al duizenden keren gezien dus dan kan ie hier ook wel.)
Ja dit houdt de bubbel al wel bezig, zag het al meerdere keren voorbij komen op twitter. Slimane zou getrouwd zijn met kind? Maar wat je zegt er gebeurd hier niks eigenlijk. Nemo knuffelt wel meer mensen. ESF Shownieuwsquote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef Greys het volgende:
Iedereen de hele tijd 'Nemo en Silvester zijn zooooo leuk samen'
Ondertussen in de Euroclub...
Zie de achtergrond.
[ x ]
Ik vind er niets raars te zien trouwens. Gewoon lievigheid. Maar ik vind het wel een hele toffe combi die twee zo te zien hahaha. Onverwacht. En een speelfilm op zich deze video met deze muziek.
(Ja ik vind ook dat ze die mensen niet moeten filmen maar het bericht is nu toch al duizenden keren gezien dus dan kan ie hier ook wel.)
Ik vind het filmpje echt prachtig en een speelfilm op zich haha. Er worden geen tongen uitgewisseld ofzo en van Slimane weten we volgens mij alleen zeker dat hij een kindje heeft maar dat zegt niets over waar hij wel en niet op valt dus zelfs al zou het meer dan dit kleffe zijn dan zou ik het gaaf vinden.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit houdt de bubbel al wel bezig, zag het al meerdere keren voorbij komen op twitter. Slimane zou getrouwd zijn met kind? Maar wat je zegt er gebeurd hier niks eigenlijk. Nemo knuffelt wel meer mensen. ESF Shownieuws
Zie footer: 15:45.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:36 schreef Funhouse het volgende:
Hoe laat begint die eerste doorloop eigenlijk?
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste keer dat we kunnen testen of alles werkt so be gentle als ik niet meteen vanaf seconde 1 hier meetyp heAlles staat klaar en open en opgeladen maar vorig jaar was het ook even prutsen in het media center voordat alles goed ging.
Dat ga je ook zeker lezen.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.
Ik heb mijzelf voorgenomen dit jaar niets vooraf te kijken. Ik hou het nog volquote:Op maandag 6 mei 2024 15:24 schreef Greys het volgende:
Kijk gerust ook hoofden op streams enzo he!
Zij mogen alleen geen geluid erbij hebben meer geloof ik. Dus het zal vast allemaal wat doods en vreemd overkomen.
Als alles goed gaat kan ik misschien woensdag proberen ook te hoofden maar eerst even deze vuurdoop 2024 hier met gewoon typen.
Gierenquote:Op maandag 6 mei 2024 15:42 schreef Greys het volgende:
Bij CONNECTION bovenin mijn scherm op de press stream staat GOOD dus dit kan niet meer mis gaan jongas! #jansmit
Fred hoor jij ook niet in Malmo te zitten? Je had toch ook een kaartje?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.
Lijkt ook bij Matt nog niet gebeurd te zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Niks te zien nog en het is 15.45![]()
Kan iemand even in een van de hoofden streams kijken of daar al wel iets is begonnen?
Ik zit in de ESC Discord en die horen piepjes ofzo, en nu net zeggen ze 'Hi everybody!' aan het publiek (?)quote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Kan iemand even in een van de hoofden streams kijken of daar al wel iets is begonnen?
Matt zegt nu dat hij iets ziet startenquote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Oh wel slimquote:Op maandag 6 mei 2024 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh daar gaat ie! Je moest kennelijk op een piepklein knopje drukken om de room nog eens te enteren.
Heel groot in beeld vier QR codes met je eigen naam, dus als je iets opneemt en verspreid weten ze meteen door wie. Het is alleen wel HEEL groot dus daardoor zie je weer weinig.
oh jeetje, dus eerste 5 minuten geluid uithouden?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
Fuego klaar, applaus, meteen door met Saade met Popular.
Hij staat in een soort glazen kubus, die kapot barst waarna hij eruit komt.
Ook hij zingt niet al te best. Goeie genade.
Oh wtf ik dacht ze hebben alle 3 samen gewoon wat nieuws gemaakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:50 schreef Greys het volgende:
Fuego klaar, applaus, meteen door met Saade met Popular.
Hij staat in een soort glazen kubus, die kapot barst waarna hij eruit komt.
Ook hij zingt niet al te best. Goeie genade.
Ja, alleen de avond(jury)show en de morgenmiddag show is voor publiek toegankelijkquote:Op maandag 6 mei 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
Er is vanavond pas voor het eerst publiek toch?
Vrijdag pas!quote:Op maandag 6 mei 2024 15:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred hoor jij ook niet in Malmo te zitten? Je had toch ook een kaartje?
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
HAHHSHSHS
Petra zegt welkom in Zweden 'but dont blame me, even I voted for Finland'
Vind het maar vreemd 3 best random liedjes, alleen Eric als Zweed.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:53 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Opening klinkt een beetje underwhelming so far.
die zijn vanuit de Arena!quote:Op maandag 6 mei 2024 15:56 schreef Rebel- het volgende:
Matt kan foto's laten zien op beeld. Die hebben geen watermerk.
Leuk man! Ook jij alvast veel plezier. Juichen.gifquote:
Dat is omdat er pers in de zaal zit. DIe maken die foto's dan zelf neem ik aan.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:56 schreef Rebel- het volgende:
Matt kan foto's laten zien op beeld. Die hebben geen watermerk.
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
Petra is op dreef.
Ze zegt dat ze dit al eens met een man heeft geprobeerd en nu met een vrouw.
But enough about my sex life...
Tom is altijd wel enthousiast over ALLESquote:Op maandag 6 mei 2024 15:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Tom is enthousiast over de opening
[ x ]
[ x ]
Ah heel erg underwhelming ditquote:Op maandag 6 mei 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
Postcard, ze zoemen in op het land van bovenaf op de wereldkaart, daarna een paar fragmentjes van oudere inzendingen van dat land. Daarna een soort selfie video van de artiest, Cyprus in dit geval. Daarna nog wat korte portretbeelden van de artiest en dat is het.
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !quote:Op maandag 6 mei 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
Postcard, ze zoemen in op het land van bovenaf op de wereldkaart, daarna een paar fragmentjes van oudere inzendingen van dat land. Daarna een soort selfie video van de artiest, Cyprus in dit geval. Daarna nog wat korte portretbeelden van de artiest en dat is het.
Sienekequote:Op maandag 6 mei 2024 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !
Gooi daarvan af en toe iets hier ajbquote:Op maandag 6 mei 2024 16:01 schreef Rebel- het volgende:
Fijn dat de fotografen in de arena hun werk direct publiceren.
Winnaars?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !
Slobodan leeft niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik begin toch bang te worden voor Servie
Ja ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik begin toch bang te worden voor Servie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |