Kort, maar hevigquote:Op maandag 6 mei 2024 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]hopelijk valt de rest van de maand mee..
Terreurbuien na schitterende dagen mogen er best wezen. Scorebordjournalistiek werkt ook de andere kant opquote:Op maandag 6 mei 2024 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]hopelijk valt de rest van de maand mee..
Zwaar leven idd.quote:
Hier op de zon na, want grijs, ook heelijk.quote:
Wel jasloos, maar nooit een korte broek, ook al is het 30+°c buiten. Ik krijg rode vlekken op mijn benen van de zon. Romp en bovenarmen ook altijd bedekt.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah, een medestander.
Ook jasloos en korte broek? Of gaat dat net wat te ver?
In Geleen regent het alleen kogels, je weet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:22 schreef Resistor het volgende:
[..]
Wel jasloos, maar nooit een korte broek, ook al is het 30+°c buiten. Ik krijg rode vlekken op mijn benen van de zon. Romp en bovenarmen ook altijd bedekt.
Gelukkig is het hier(Geleen) nog droog, maar het scheelt niet veel. Ik had het wel heftiger verwacht. Het is wel benauwd.
Hier ook ja! Ik dacht dat het de hele middag zou gaan regenen, dus dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier op de zon na, want grijs, ook heelijk.
Droog, aangename temperatuur, tjilpende vogels buiten, vogels die stil zijn in de vriezer
Maandag ook nog zelfs. 20-24 graden genotquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
T/m zondag waarschijnlijk droog. Zou toch wat zijn, zeg. Kom dan op 7 droge dagen. Dat dat nog kan hier
Don't jinx it 🤫quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
T/m zondag waarschijnlijk droog. Zou toch wat zijn, zeg. Kom dan op 7 droge dagen. Dat dat nog kan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |