Je was op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naaah viel vet tegen vandaag..vooral grijs en de was wind was frisse. Wel droog!
Koel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wordt gewoon een koel nat jaar. ( ik hoop dat ik het verkeerd heb..)
Fijn. Hopelijk scheelt het iets.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag met hulp van de buurman mijn schaduwdoek opgehangen
Door de driehoekige vorm is een klein stuk van het raam niet bedekt, maar het grootste gedeelte gelukkig wel.
Was meteen een heel stuk donkerder binnen
Morgen eens kijken of ik met wat schuifwerk iets meer bedekt kan krijgen.
Buiten is het licht, binnen donker, dus straks bij de Gamma maar een 500W bouwlamp kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn. Hopelijk scheelt het iets.Zouden 2 doeken nog een optie zijn (overlapping) of is dat onmogelijk?
heb je foto's van je setup?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Buiten is het licht, binnen donker, dus straks bij de Gamma maar een 500W bouwlamp kopen
Overlap is qua bevestiging niet mogelijk helaas.
Als dit bevalt kan ik alsnog ergens een vierkante kopen van 2,5 bij 2,5 bij de Praxis of zo.
Deze was slechts 7,95 euro bij de Action, dus tjadaar gaat dan niks aan verloren als test exemplaar.
Helaas hadden ze daar alleen driehoekigen in het assortiment.
Elders kosten ze al gauw 40+.
Helaas.quote:
En mega dik zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist het toppunt van luiheid mogen aanschouwen![]()
Iemand die zijn hond uitliet vanuit de auto
Hond liep voorop, los, en het baasje reed er zachtjes achteraan.
![]()
![]()
X1000
Spanje gooit dagelijks met kernwapens 😱quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
An average day in southern Spain.
Aangenaam warm wel. Kans op buien vanaf maandag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:14 schreef Elan het volgende:
Lijkt tot en met dinsdag nog behoorlijk warm te blijven volgens de laatste run, dinsdag ook nog 25 graden.
Ok WimLexquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Helaas.
Vrij herkenbare woning, dus vanwege de privacy geen foto van mijn mansion
WA van Buren voor jou, onderdaanquote:
Hier was het gisteren de hele dag zonnig met strakblauwe lucht en vanaf 15.00 wat bewolkt. 's Avonds was ik bij iemand 22 km verderop (hemelsbreed nog minder) en daar was het de hele dag grijs en killig geweest. Om 17.00 begon daar de zon te schijnen. Zoveel verschil op een klein stukje.quote:
Ah heb jij mijn thermonucleaire reactorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Het begint weer gruwelijk warm te worden bij mij in huis. Goed teken
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah heb jij mijn thermonucleaire reactor
Kon hem al nergens vinden 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |