Ja ik las het.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zijn wat in mineur, Rensie heeft dengue!
Nou,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar hij is in goede handen bij God
Hebben de minuten stilte jou weer wat gebracht?
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou,
Ik was dus afgelopen dagen in Berlijn, waar ik bewust een verblijf had geboekt op de hoek van de Bernauerstraße bij het U Bahn Station Bernauerstraße.
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog, en de vele doden die er vielen vanwege de ontsnappingspogingen herdacht ik vandaag dus ook.
En een van de redenen om vanmorgen om stopt tien uur te vertrekken uit Berlijn was om op tijd terug te zijn voor de 2 minuten stilte.
Ja, geen pretje in de Fuhrerbunker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog,
Nee stinkt een beetje naar hondenpoepquote:
Als de Duitsers toen niet waren verslagen. Hadden we nu niet alleen Duits gesproken. Maar was @GGMM kampbewaarder geweest met @Scrummie als Duitse laffe herder, die vuile klusjes aan hulpjes @onlogisch en @Coco zou uitdelen. Klusjes als medische en psychische tests uitvoeren op users @tong80 @Atypisch @Charz en @Zoon_John Maar bovenal waren jij en ik waarschijnlijk grote jongens geweest in het Nederlands verzet.quote:
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als de Duitsers toen niet waren verslagen. Hadden we nu niet alleen Duits gesproken. Maar was @:GGMM kampbewaarder geweest met @:scrummie als Duitse laffe herder, die vuile klusjes aan hulpjes @:onlogisch en @:coco zou uitdelen. Klusjes als medische en psychische tests uitvoeren op users @:tong80 @:Atypisch @:Charz en @:Zoon_John Maar bovenal waren jij en ik waarschijnlijk grote jongens geweest in het Nederlands verzet.
Per ongeluk in z’n tas ontploft?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.
Mijn tas zit vol met helden verhalen uit de 2e wereldoorlog. Loop ik niet mee te koop, wel met flauwekul. Flauwekul op 1.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.
Spruitjes.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Zelfgemaakte curryquote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gevulde paprika’s met bulgur en salade.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige papzak ben je ook hé. Heb je dan totaal geen ruggengraat?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
huhquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk
Goedemorgen.
Tegenvallend dat je die Woordle de 2e keer niet sneller hebt geradenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk
Goedemorgen.
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
Ik haat die smilie overigens.
Goedemorgen maat. Pik jij dat trouwens, dat je gewoon keihard geblocked bent door niemand minder dan @Scrummie ??quote:Op maandag 6 mei 2024 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
Ik haat die smilie overigens.
Geblocked?????quote:Op maandag 6 mei 2024 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Pik jij dat trouwens, dat je gewoon keihard geblocked bent door niemand minder dan @:Scrummie ??
quote:
40-45 taferelenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Werd van het weekend gecontroleerd door de RET
Denk niet dat @de_boswachter gisteren van zijn zolderkamer is afgekomen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had jij je gisteren nog gedragen tijdens net kampioensfeest
Was op tijd thuis maat.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:00 schreef KingRoland het volgende:
Had jij je gisteren nog gedragen tijdens net kampioensfeest
Al besproken door @PSVCLquote:
Liever pieter blackedquote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is per definitie onjuist. Maarten Wijffels is een parodie op een journalist.
Ziedend vanwege de waarheid. Zeg hoe gaat het met je cluppie momenteel?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is per definitie onjuist. Maarten Wijffels is een parodie op een journalist.
Nee hoor ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziedend vanwege de waarheid. Zeg hoe gaat het met je cluppie momenteel?
Henk de Jong nog altijd rotsvast in positie?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik moest hardop lachen.
Mwuah beetje matig seizoen van Cambuur ondanks het bekeravontuur, op naar het nieuwe stadion!
Henk is een god hier ja. Ondanks dat het een tactisch onbenul is.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Henk de Jong nog altijd rotsvast in positie?
Zegt een Feyenoord supporterquote:
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik moest hardop lachen.
Mwuah beetje matig seizoen van Cambuur ondanks het bekeravontuur, op naar het nieuwe stadion!
Ik ging gewoon met een kwinkslag op de_boswachter in, domme mongool.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?
Je lijkt @:JanCees wel. Ook fervent Volendam-aanhanger ipv ras Ajacied.
Het was om mij op een dwaalspoor te brengen omdat hij wist dat ik op Ajax doeldequote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging gewoon met een kwinkslag op de_boswachter in, domme mongool.
Dat was verder voor iedereen gelukkig wel duidelijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was om mij op een dwaalspoor te brengen omdat hij wist dat ik op Ajax doeldeKom op @:onlogisch , wakker worre ouwe.
Daarom is @onlogisch ook voor Feyenoord.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was verder voor iedereen gelukkig wel duidelijk.
Goh.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie de_boswachter zegt iets tegen je (maar het is zo kansloos dat ik hem zou blijven blokkeren)
Zo gaat het toch vaak met die provinciale gloryhunters, die komen er dan als ze wat volwassener worden achter dat een clubje dichtbij toch een stuk praktischer is.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een stuk praktischer terwijl Cambuur bijna nooit op tv is en ik toch vrijwel nooit in een stadion kom. Iets klopt hier niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo gaat het toch vaak met die provinciale gloryhunters, die komen er dan als ze wat volwassener worden achter dat een clubje dichtbij toch een stuk praktischer is.
Behalve bij Rens dan, maar Heerenveen is ook wel héél erg kut.
Erg mooi.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is Rens goed hersteld van dengue @:Bezsen
Ik zeg toch ook vaak, je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een stuk praktischer terwijl Cambuur bijna nooit op tv is en ik toch vrijwel nooit in een stadion kom. Iets klopt hier niet.
Nou het was overduidelijk dat je mij bedoelde!!!quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook vaak, je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo.
Neequote:Op maandag 6 mei 2024 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag maat.
Pics van dat plaatje.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
Inmiddels kan ik trouwens mijn open wond goed zelf behandelen, wel erg gaaf dat je gewoon recht op die ijzeren plaat met schroefjes kijkt![]()
Ik voel me nu net een Appie @:rambodirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |