Goedemorgen maat. Pik jij dat trouwens, dat je gewoon keihard geblocked bent door niemand minder dan @Scrummie ??quote:Op maandag 6 mei 2024 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
Ik haat die smilie overigens.
Geblocked?????quote:Op maandag 6 mei 2024 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Pik jij dat trouwens, dat je gewoon keihard geblocked bent door niemand minder dan @:Scrummie ??
quote:
40-45 taferelenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Werd van het weekend gecontroleerd door de RET
Denk niet dat @de_boswachter gisteren van zijn zolderkamer is afgekomen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had jij je gisteren nog gedragen tijdens net kampioensfeest
Was op tijd thuis maat.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:00 schreef KingRoland het volgende:
Had jij je gisteren nog gedragen tijdens net kampioensfeest
Al besproken door @PSVCLquote:
Liever pieter blackedquote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is per definitie onjuist. Maarten Wijffels is een parodie op een journalist.
Ziedend vanwege de waarheid. Zeg hoe gaat het met je cluppie momenteel?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is per definitie onjuist. Maarten Wijffels is een parodie op een journalist.
Nee hoor ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziedend vanwege de waarheid. Zeg hoe gaat het met je cluppie momenteel?
Henk de Jong nog altijd rotsvast in positie?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik moest hardop lachen.
Mwuah beetje matig seizoen van Cambuur ondanks het bekeravontuur, op naar het nieuwe stadion!
Henk is een god hier ja. Ondanks dat het een tactisch onbenul is.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Henk de Jong nog altijd rotsvast in positie?
Zegt een Feyenoord supporterquote:
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor ik moest hardop lachen.
Mwuah beetje matig seizoen van Cambuur ondanks het bekeravontuur, op naar het nieuwe stadion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |