Gefeliciteerd met de verjaardag van de poedel van de buurvrouw van je kapper?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
Er mag wederom taart gegeten worden vandaag.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:08 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensies. Niet vergeten, vanavond kijken we de editie van 2023 terug! It's crazy it's party!
Zo klinkt het toch wel heel erg dramatischquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:46 schreef Yesse het volgende:
Ik had nogal een drukke week maar elke keer als ik in het Joost topic kijk zie ik zowel paniek als troostende woorden. Heeft iemand een samenvatting
Ik neem aan dat jouw training bestond uit het terug op de originele plaats zetten van alle apparaten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hadden de indeling van de apparaten verandert, dus ik was ze allemaal kwijt.
Dat heb ik wel gedaan, want anders weet ik de volgende keer weer niet waar ze staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw training bestond uit het terug op de originele plaats zetten van alle apparaten?
Oei. Ik kan er niet bij zijn. Mag ik het dan wel vergeten? Of als compromis misschien dat ik het vanavond op zich wel onthoud maar het morgen dan vergeet?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:08 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensies. Niet vergeten, vanavond kijken we de editie van 2023 terug! It's crazy it's party!
Heel goed, en zo laat je meteen aan alle gymgirls zien wie de baas is daarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, want anders weet ik de volgende keer weer niet waar ze staan.
Van wat ik zo snel zag is dat het ook voor sommigenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo klinkt het toch wel heel erg dramatisch
Ik geloof het ook. Ik denk dat ik een dergelijk emotieniveau toch maar reserveer voor andere dingenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van wat ik zo snel zag is dat het ook voor sommigen
Het is nu tijd voor een WK-winst en Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof het ook. Ik denk dat ik een dergelijk emotieniveau toch maar reserveer voor andere dingen
Nou is het ook wel zo dat met de winst van Duncan voor mij de urgentie er wel wat vanaf is. Het zou natuurlijk leuk zijn om Nederland nóg eens te zien winnen maar we hebben het al een keer mee mogen maken dus het is in principe wel van het lijstje afgevinkt
Flink zwarte rook.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:42 schreef Redefine het volgende:
Er is brand in Oss. @:ijs_beer was jij dat
Nee dit moet je nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei. Ik kan er niet bij zijn. Mag ik het dan wel vergeten? Of als compromis misschien dat ik het vanavond op zich wel onthoud maar het morgen dan vergeet?
Ik heb een Elfstedentocht actief meegemaakt, én een EK-winst. En een winst op Wimbledonquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is nu tijd voor een WK-winst en Elfstedentocht.
De tijd begint voor jou wel te dringen..
Ohja wtfquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een Elfstedentocht actief meegemaakt, én een EK-winst. En een winst op WimbledonEn een Champions League voor Ajax
![]()
Dat ik zo oud ben betekent ook dat ik al heel veel heb gezien, jongedame
Ja jeetje maar dan moet ik iets anders vergeten want anders heb ik hier echt geen ruimte voor hoor.quote:
quote:
Precies. Dat hebben wij allemaal gewoon meegemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een Elfstedentocht actief meegemaakt, én een EK-winst. En een winst op WimbledonEn een Champions League voor Ajax
![]()
Dat ik zo oud ben betekent ook dat ik al heel veel heb gezien, jongedame
Vandaar dat we nu ook zo kalm kunnen zijn, we hebben bijna alles wel een keer gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Dat hebben wij allemaal gewoon meegemaakt
Absoluut. Die heb ik toen in Zwitserland op de camping daar met mijn broer gezien. Eigenlijk mocht toen niemand meer in de tv ruimte zijn. Maar daar hadden landgenoten schijt aanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]Het goud voor de volleybalheren op de OS van Atlanta '96 staat bij mij ook wel heel hoog trouwens.
En de jaren 90 waren voor een tiener als geheel eigenlijk best relaxt
Zeker. Of winst bij dat? Ah joh leuk voor erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaar dat we nu ook zo kalm kunnen zijn, we hebben bijna alles wel een keer gezien
En toch voelt het maar half zo. Het lijkt me zo fijn om een keer een echte editie in Nederland te hebben en daar dan live bij aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof het ook. Ik denk dat ik een dergelijk emotieniveau toch maar reserveer voor andere dingen
Nou is het ook wel zo dat met de winst van Duncan voor mij de urgentie er wel wat vanaf is. Het zou natuurlijk leuk zijn om Nederland nóg eens te zien winnen maar we hebben het al een keer mee mogen maken dus het is in principe wel van het lijstje afgevinkt
Daar heeft mijn moeder het ook nog weleens over jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]Het goud voor de volleybalheren op de OS van Atlanta '96 staat bij mij ook wel heel hoog trouwens.
En de jaren 90 waren voor een tiener als geheel eigenlijk best relaxt
Ja dat snap ik, dat maakt voor mij dan weer weinig verschil vanaf hier. De winst zelf is dan belangrijker dan het hosten het jaar erop.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En toch voelt het maar half zo. Het lijkt me zo fijn om een keer een echte editie in Nederland te hebben en daar dan live bij aanwezig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |