neeeeeeeeeee juist dit niet, het uitleggen dat het ok is als je anders ben, dat is ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:00 schreef Sally het volgende:
Dan leren we kinderen toch liever dat het ok is om anders te zijn?
Dat het niet raar is
Is dat opdringen?
Hij zei tegen haar: "Ga naar huis, haal je man en kom met hem weer hier." De vrouw antwoordde: "Ik heb geen man." Jezus zei tegen haar: "Het klopt dat je zegt dat je geen man hebt. Want je hebt vijf mannen gehad, en met de man met wie je nu leeft, ben je niet getrouwd. Je hebt dus de waarheid gezegd."quote:
JIJ wordt boos omdat dingen geforceerd worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar wordt men ook niet boos over mensen worden boos als er dingen geforceerd worden.
Ik zou hier boos om moeten worden, maar dan blijf ik bezig en van boos worden, wordt je moequote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ wordt boos omdat dingen geforceerd worden.
Net zoals Thierry Baudet dat wordt. Die raakt overal wel over de zeik over.
Pffft.... Dat is toch niet aan de hand?!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee juist dit niet, het uitleggen dat het ok is als je anders ben, dat is ok.
Het ze leren om anders te zijn. dat niet,
hmms? die maak je zelf nu? althans ik herken de tekst niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zei tegen haar: "Ga naar huis, haal je man en kom met hem weer hier." De vrouw antwoordde: "Ik heb geen man." Jezus zei tegen haar: "Het klopt dat je zegt dat je geen man hebt. Want je hebt vijf mannen gehad, en met de man met wie je nu leeft, ben je niet getrouwd. Je hebt dus de waarheid gezegd."
Ja, want alles wat anders is, is engquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik blijf erbij, mensen zijn bang
Maar heb nooit geleerd om hun emoties te identificeren en verwerken
Dus ze worden maar boos
sommige wel ja, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik blijf erbij, mensen zijn bang
Maar heb nooit geleerd om hun emoties te identificeren en verwerken
Dus ze worden maar boos
Iets met lgbtq wordt geforceerd dus nu zijn er een paar die bang zijn dat ze blij zouden worden van aan een piemel zuigen en dat vinden ze eng dus dan worden ze boosquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Ok, ik vroeg me al af in welke discussie ik nu weer terecht was gekomen
Kinderen leren dat iedereen anders is en zijn eigen waarde heeft is niks mis mee zoiets als travestieten laten voorlezen aan een klas vol jonge kinderen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
JIJ wordt boos omdat dingen geforceerd worden.
Net zoals Thierry Baudet dat wordt. Die raakt overal wel over de zeik over.
nouja dat is wat jezelf zegt he?quote:
niks mis mee, tis ok discussiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:05 schreef devzero het volgende:
Ok, ik vroeg me al af in welke discussie ik nu weer terecht was gekomen
Het verhaal van Jezus die water vraagt aan een Samariaanse vrouw bij een waterbron. Ik had toch verwacht dat je het boek van Johannes wel kent. Die quote is johannes 4:16-18.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmms? die maak je zelf nu? althans ik herken de tekst niet?
Mooie samenvattingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iets met lgbtq wordt geforceerd dus nu zijn er een paar die bang zijn dat ze blij zouden worden van aan een piemel zuigen en dat vinden ze eng dus dan worden ze boos
globaal he, haha heb al eens eerder gezegd ik ben niet onwijs bijbelvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het verhaal van Jezus die water vraagt aan een Samariaanse vrouw bij een waterbron. Ik had toch verwacht dat je het boek van Johannes wel kent. Die quote is johannes 4:16-18.
Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kinderen leren dat iedereen anders is en zijn eigen waarde heeft is niks mis mee zoiets als travestieten laten voorlezen aan een klas vol jonge kinderen slaat nergens op.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.
dat kan en zo heeft iedereen beetje zijn eigen mening of idee? das prima toch.quote:
Niet opgelet in de lesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.
Grappigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:11 schreef kree het volgende:
Johannes 4:16-18
Ik kom op heel andere tekst uit?
zeker weten dat die klopt met wat je bedoelde?
https://www.bible.com/bible/328/1JN.4.NBG51
hmmms das wel merkwaardig ja? zelfs dat ik weet zijn meerdere vertalingen, maar dat zegt beide toch niet helemaal hetzelfde? :Squote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Grappig
https://www.biblegateway.(...)annes%204&version=BB
Ja uiteraard.quote:
Ik had altijd matige cijfers met gym. Waarschijnlijk was die docent een travestiet! Altijd al geweten dat hockey een woke sport isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet opgelet in de les
Misschien hadden ze beter opgelet als een travestiet ze het gaat uit gelegd
Ligt onder een fles whisky?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:18 schreef kree het volgende:
dacht pak ff bijbel, maarja die ligt,,,,, ergens. hahaha.
Ik wilde nog een fles whisky gaan scoren voor dudjequote:
Ik kijk al bijna 5 jaar geen films en series meer. Zolang mensen blijven kijken verandert er niks. Ik moet zeggen dat ik m’n films en series helemaal niet mis.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerikanen zijn het ergste van allemaal.
Schreeuwen moord en brand als een donkere of Aziatische rol opeens door een blanke gespeeld is maar staan te juichen als ze voor blanke rollen opeens een donkere of een Aziaat casten.
Zie dat nu weer veel nu ze voor x-men aan het casten zijn. Ze willen allemaal dat Rogue en Gambit door donkere mensen worden gespeeld maar Jubilee moet perse een Aziatische actrice zijn en Storm een Afrikaanse verschrikkelijk hypocriet.
Komt allemaal door dat Hollywood dat zit vol pedo’s en doet dit ter compensatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk al bijna 5 jaar geen films en series meer. Zolang mensen blijven kijken verandert er niks. Ik moet zeggen dat ik m’n films en series helemaal niet mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |