jaquote:
Wel lekker pindakaasquote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
jabeetje wel, maar ok maakt niet uit, kijk hem later wel verder.
Trouwens hier dikke onweer nu wel.
het trekt beetje westelijk langs Rotterdam wel toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
Paar druppels regen gehad hier in Rotterdam. Geen onweer.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Vieze goedkope ham is altijdVan dat waterige spul met veel te veel zout
Een belediging voor het varken waar dat vlees vandaan komt.
Liever pizza met ananas en goede ham of bacon
haha ben het daar wel mee eens idd, hou ook niet zo van ananas op pizzaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.
Nee hoort niet hè vroeger had je al die gekkigheid niet. Ladyboys had je alleen in Azië en Brazilië ipv van overal iedereen mocht nog Neger zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha ben het daar wel mee eens idd, hou ook niet zo van ananas op pizza
nou aparte vergelijking wel,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoort niet hè vroeger had je al die gekkigheid niet. Ladyboys had je alleen in Azië en Brazilië ipv van overal iedereen mocht nog Neger zeggen.
Vroeger was het allemaal mooier Kree blij dat we dat nog meegemaakt hebben.
Vroeger konden we nog als grap tegen elkaar zeggen pas je op dat je geen vent mee brengt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou aparte vergelijking wel,
Maar ok wil niet zeggen dat vroeger altijd beter was met alles, maar een hoop toch iig een stuk simpeler. Ik benijd kinderen niet hoor die nu opgroeien, denk dat het veel lastiger is nu als in onze tijd.
Of het minder leuk is weet ik niet, maar het is iig een heel andere manier.
hmmms ik ken lerares he die op basisschool lesgeeft, dus hoor er wel eens verhalen over, wat ze aan lesprogramma hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog als grap tegen elkaar zeggen pas je op dat je geen vent mee brengt.
Nu kan dat werkelijkheid zijn.
Wat is er nou weer Woke aan een Pizza Hawaii?!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.
Ja met als gevolg dat homoseksuelen nu minder veilig over straat kunnen als tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik ken lerares he die op basisschool lesgeeft, dus hoor er wel eens verhalen over, wat ze aan lesprogramma hebben.
Naja je zou er haast kleurenblind van worden LOL om het zo maar te zeggen.
Ben er btw niet tegen he begrijp me niet verkeerd. en wat over vertellen ok. Maargoed het wordt er gewoon soort van in doorgedramd ook nu
Je bedoelt... dankzij mensen zoals jij die er nog steeds moeite mee hebben?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja met als gevolg dat homoseksuelen nu minder veilig over straat kunnen als tien jaar geleden.
euhm ja denk het wel? denk de meeste hebben helemaal geen probleem met homo's of lesbie of en de rest.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja met als gevolg dat homoseksuelen nu minder veilig over straat kunnen als tien jaar geleden.
Nee nee ook nooit geen moeite gehad met homoseksuelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bedoelt... dankzij mensen zoals jij die er nog steeds moeite mee hebben?
(even niet verkeerd opvatten, btw).
@Sally , kree legt het goed uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja denk het wel? denk de meeste hebben helemaal geen probleem met homo's of lesbie of en de rest.
Eigenlijk door het zo onder de aandacht te brengen, wat ze onder andere dus zelf doen he.
Ja daar maken ze het erger mee voor zichzelf. tis beetje van doe maar normaal dan ben je goed genoeg.
Maar ok. hun willen het uitdragen en dat stuit dan weer mensen voor de borst denk ik hoor.
Wat is er in hemelsnaam mis met mensen die hun seksuele geaardheid willen laten zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nee ook nooit geen moeite gehad met homoseksuelen.
[..]
@:sally , kree legt het goed uit.
Juist omdat het nog niet algemeen geaccepteerd is. Daarom is die vlag.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:48 schreef kree het volgende:
kijk sowieso ben ik tegen al vorm van geweld hoor. over iemand zijn geaardheid, laat dat duidelijk zijn.
En ok dat nichterige gedrag enzo kan ik nog wel om lachen, no Problem ook mee. Heb collega's die homo zijn maten gehad die het zijn. Ik zal er niks van zeggen.
Maar ok om nou overal die gay vlag op te moeten hangen. tja waarom?
Wat willen ze er nou eigenlijk duidelijk mee maken? ik heb geen idee hoor, ze waren er allang voor die hele hype erover is begonnen, ging best.
En hou de media hier mede schuldig aan trouwens.
Mensen mogen uitdragen wat ze willen hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met mensen die hun seksuele geaardheid willen laten zien.
En in het openbaar willen laten zien van wie ze houden...
Echt, ik snap nog steeds de bekrompenheid van sommigen in deze samenleving niet.
Leven en laten leven.
Ze doen niemand wat. Vallen niemand lastig.
Neem je er aanstoot aan? Kijk de andere kant op.
maar ga er niet op los rammen
ja ok. maar helpt dat nou voor ze mee of eigenlijk juist tegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Juist omdat het nog niet algemeen geaccepteerd is. Daarom is die vlag.
Sympathiserend. Includerend.
Als mn vlaggenstokhouder nog heel was, had ik er ook 1 hangen. Liefst diegene met nog wat meer dan alleen de regenboog.
Tegen want je zet jezelf juist weg als aparte groep en daar krijg je dan reacties op.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok. maar helpt dat nou voor ze mee of eigenlijk juist tegen?
nou dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen want je zet jezelf juist weg als aparte groep en daar krijg je dan reacties op.
nee en hoeft dus ook niet? helemaal prima mee hoor.quote:
Net als met donkere mensen die helemaal flippen als een blanke neger zegt maar het zelf wel elke keer tegen elkaar zeggen. Die vind ik echt hypocriet die personen bepalen of iemand een woord wel of niet mag zeggen gebaseerd op huidskleur meer racistisch kan je het niet krijgen.quote:
Dit...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar waarom moeten mensen boos worden als iemand anders is
Waar zijn ze zo bang voor
Daar wordt men ook niet boos over mensen worden boos als er dingen geforceerd worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat moeten ze dus ook niet? En normaal gebeurt dat ook niet. Maarja als ze er zelf zo onwijs drama van maken dan worden mensen er keer klaar mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is dat je stopwoordje zo ongeveer...?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
dat moeten ze dus ook niet? En normaal gebeurt dat ook niet. Maarja als ze er zelf zo onwijs drama van maken dan worden mensen er keer klaar mee.
ik denk merendeel doet dat helemaal niet? althans ik iig niet laat ik het bij mezelf houden.quote:
Dat leren we kinderen al sinds dat wij allemaal alquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:00 schreef Sally het volgende:
Dan leren we kinderen toch liever dat het ok is om anders te zijn?
Dat het niet raar is
Is dat opdringen?
juist dat dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar wordt men ook niet boos over mensen worden boos als er dingen geforceerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |