jaquote:
Wel lekker pindakaasquote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
jabeetje wel, maar ok maakt niet uit, kijk hem later wel verder.
Trouwens hier dikke onweer nu wel.
het trekt beetje westelijk langs Rotterdam wel toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
Paar druppels regen gehad hier in Rotterdam. Geen onweer.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Vieze goedkope ham is altijdVan dat waterige spul met veel te veel zout
Een belediging voor het varken waar dat vlees vandaan komt.
Liever pizza met ananas en goede ham of bacon
haha ben het daar wel mee eens idd, hou ook niet zo van ananas op pizzaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.
Nee hoort niet hè vroeger had je al die gekkigheid niet. Ladyboys had je alleen in Azië en Brazilië ipv van overal iedereen mocht nog Neger zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha ben het daar wel mee eens idd, hou ook niet zo van ananas op pizza
nou aparte vergelijking wel,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoort niet hè vroeger had je al die gekkigheid niet. Ladyboys had je alleen in Azië en Brazilië ipv van overal iedereen mocht nog Neger zeggen.
Vroeger was het allemaal mooier Kree blij dat we dat nog meegemaakt hebben.
Vroeger konden we nog als grap tegen elkaar zeggen pas je op dat je geen vent mee brengt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou aparte vergelijking wel,
Maar ok wil niet zeggen dat vroeger altijd beter was met alles, maar een hoop toch iig een stuk simpeler. Ik benijd kinderen niet hoor die nu opgroeien, denk dat het veel lastiger is nu als in onze tijd.
Of het minder leuk is weet ik niet, maar het is iig een heel andere manier.
hmmms ik ken lerares he die op basisschool lesgeeft, dus hoor er wel eens verhalen over, wat ze aan lesprogramma hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger konden we nog als grap tegen elkaar zeggen pas je op dat je geen vent mee brengt.
Nu kan dat werkelijkheid zijn.
Wat is er nou weer Woke aan een Pizza Hawaii?!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog beter gewoon fatsoenlijke Pizza zonder woke Ananas. Beter met Vis of Meat lovers ofzo.
Ja met als gevolg dat homoseksuelen nu minder veilig over straat kunnen als tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik ken lerares he die op basisschool lesgeeft, dus hoor er wel eens verhalen over, wat ze aan lesprogramma hebben.
Naja je zou er haast kleurenblind van worden LOL om het zo maar te zeggen.
Ben er btw niet tegen he begrijp me niet verkeerd. en wat over vertellen ok. Maargoed het wordt er gewoon soort van in doorgedramd ook nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |