Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kinderen leren dat iedereen anders is en zijn eigen waarde heeft is niks mis mee zoiets als travestieten laten voorlezen aan een klas vol jonge kinderen slaat nergens op.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.
dat kan en zo heeft iedereen beetje zijn eigen mening of idee? das prima toch.quote:
Niet opgelet in de lesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen. Ik maak me veel meer zorgen om mensen die niet weten hoe leestekens gebruikt dienen te worden, dan travestieten die voorlezen aan een klas vol jonge kinderen.
Grappigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:11 schreef kree het volgende:
Johannes 4:16-18
Ik kom op heel andere tekst uit?
zeker weten dat die klopt met wat je bedoelde?
https://www.bible.com/bible/328/1JN.4.NBG51
hmmms das wel merkwaardig ja? zelfs dat ik weet zijn meerdere vertalingen, maar dat zegt beide toch niet helemaal hetzelfde? :Squote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Grappig
https://www.biblegateway.(...)annes%204&version=BB
Ja uiteraard.quote:
Ik had altijd matige cijfers met gym. Waarschijnlijk was die docent een travestiet! Altijd al geweten dat hockey een woke sport isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet opgelet in de les
Misschien hadden ze beter opgelet als een travestiet ze het gaat uit gelegd
Ligt onder een fles whisky?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:18 schreef kree het volgende:
dacht pak ff bijbel, maarja die ligt,,,,, ergens. hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |