tuurlijk, maar ook in DTS behalve daar al geef ik iedereen alle opties, kan het ook nog in eerder gemaakt topic van mij. waarom dit?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:59 schreef ToT het volgende:
Maar dit kan wel een mooi centraal discussietopic zijn terwijl we elkaar in DTS gewoon de moeder bolken en kut roepen zoals het hoort.
Nou nee je kan er niet tegen.. want je raakt snel geïrriteerd als mensen hun mening geven of geen zin in een discussie hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? want ik kan er wel tegen met open discussie.
maar dat hele topic was niet door mij gemaakt en ook niet mijn bedoeling en daarom wil ik hem weg. en denk is mijn goed recht?
discussie over onderwerpen ok, topics maken zelf zonder medeweten van wie het betrekt als users niet zo he?
en zeker in deze, naja geen drama, ik wil die gewoon dicht en weg. en voor de rest is het wel ok
Dit topic is gemaakt zodat je eeb plek hebt om te kletsen zodat je niet andere topics gaat overnemen met de verhalen waar niemand op zot te wachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit Topi is gemaakt om mij een hak te zetten en niet uit goeie bedoelingen. en had ik al gezegd. Ik reageer echt wel. en is er genoeg hoor waar het kan?
Dit is bs gewoon, en zie het nut er niet van in. klaar ermee en daarmee wmb dicht, naar moeten mods doen.
Hardtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met u?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of andere aandachtshoer
Ja hoor, want dit is niet mijn SC. Dit is de SC van kree.quote:
Jouw naam staat in de TT, gewoon een gedeelde SC van het koningskoppel van FOK!quote:Op woensdag 25 december 2024 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor, want dit is niet mijn SC. Dit is de SC van kree.
verklaar die TT danquote:Op woensdag 25 december 2024 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor, want dit is niet mijn SC. Dit is de SC van kree.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |