Ik ben net als @Oriente een elk-type-weer-fierser.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waterfiersen llijkt mij dan wat minder. Ik ben een mooi weer fierser.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het schild is iets te krachtig afgesteld
BLIJFT IN UWEN KOT!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Gewoon helemaal droog hier terwijl er al de hele dag onweer is voorspeld.
Bizar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Holy shit komen hier hagelstenen van 2 cm doorsnee naar beneden nu. Zelden zoiets gezien
We praten hier Nederlands.quote:
merk nog weinigquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:07 schreef MissHobje het volgende:
Die mega bui ligt op ramkoers richting De Biltnu alweer lekker buitje.
@:Paul incoming....
Is dat zo @capuchon_jongen?quote:
Ik zit ook nog heerlijk buiten in Hoornquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef Ronzz het volgende:
Hier in Hengelo Overijssel nog een stralend zonnetje. Als ik de verschillende radars van Buienradar mag geloven komt er hier ook niks
Je moet schuilen onder een boom in een weiland. Zo’n eenzame, grote hoge boom.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:15 schreef RipCity het volgende:
Ik ga zo even schuilen onder een boom in het bos.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Venlo is compleet verzopen aan de hoeveelheid p2000 meldingen te zien.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Gewoon doorrijden ook tot je auto verzuiptquote:
Klopt ja, hier in het centrum leek het alsof de wereld verging, totale duisternis. Volgens buienradar ging het ergste deel ook nog onder ons door, ter hoogte van Tegelen-Belfeld en Reuver. Of daar nog overlevenden zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |