quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even een drankje doen als de doodmoe bent is wel grappig
Voel me stevig aangeschoten
ik wel nog 2 jaar en moet ik weer naar die bloedzuigers en hele shit controle doen voor de fucking 3e keer. a 300 euro per stuk. dus naja zeg maar, ik drink wel. maar nooit meer als ik moet rijden, heb mijn lesje geleerd onderhand.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geldig rijbewijs...
Ehm, lees je wel goed....quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel nog 2 jaar en moet ik weer naar die bloedzuigers en hele shit controle doen voor de fucking 3e keer. a 300 euro per stuk. dus naja zeg maar, ik drink wel. maar nooit meer als ik moet rijden, heb mijn lesje geleerd onderhand.
heeft kree een Japans rijbewijs?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, lees je wel goed....
Blijkbaar (weer) niet?
waar, maar niet alles is zo simpel te zeggen he? bedoel zou het snappen slingerend over wegen rijden etc. of snelweg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
mensenleven is onbetaalbaarkan niet dus niet duur genoeg zijn
Dat denkt 'ie mss?quote:
Blijkbaar nog twee jaarquote:
nou mss niet echt, want krijg het beetje zwart van kwaadheid voor mijn ogen altijd bij dit verhaal. Hahaha.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, lees je wel goed....
Blijkbaar (weer) niet?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijbewijs is gewoon geldig, maar ik heb hem dus voor aantal jaar ipv. de normale 10 jaar ofzo wat erop staatquote:
Beste kree. Lilak zit in het buitenland. Daar is haar rijbewijs niet geldig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
rijbewijs is gewoon geldig, maar ik heb hem dus voor aantal jaar ipv. de normale 10 jaar ofzo wat erop staat
Proficiatquote:
Thanksquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Proficiat![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga wat zinnings doen
Daar is hier de plek niet voor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Proficiat![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga wat zinnings doen
hmms ik weet ook wel, kan het niet goed praten, maargoed onwijs dramatisch was het dus niet. Dat wil ik maar zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Blijkbaar nog twee jaar
Snap wel dat hij zuur is, even heen en weer is een duur grapje
Heer Justin.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:35 schreef JustinK het volgende:
Wordt er nier nog een beetje snoeihard gebolkt?
Lekker rustig hier,met u alles wel?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meneer FruitAlles goed met onze kersverse winnaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |