Gotchaquote:
gehehe slim. DM maar hoor als je er vragen over hebt. maar laat het maar gaan, want het is anders alleen toch drama.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even een drankje doen als de doodmoe bent is wel grappig
Voel me stevig aangeschoten
ik wel nog 2 jaar en moet ik weer naar die bloedzuigers en hele shit controle doen voor de fucking 3e keer. a 300 euro per stuk. dus naja zeg maar, ik drink wel. maar nooit meer als ik moet rijden, heb mijn lesje geleerd onderhand.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geldig rijbewijs...
Ehm, lees je wel goed....quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel nog 2 jaar en moet ik weer naar die bloedzuigers en hele shit controle doen voor de fucking 3e keer. a 300 euro per stuk. dus naja zeg maar, ik drink wel. maar nooit meer als ik moet rijden, heb mijn lesje geleerd onderhand.
heeft kree een Japans rijbewijs?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, lees je wel goed....
Blijkbaar (weer) niet?
waar, maar niet alles is zo simpel te zeggen he? bedoel zou het snappen slingerend over wegen rijden etc. of snelweg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
mensenleven is onbetaalbaarkan niet dus niet duur genoeg zijn
Dat denkt 'ie mss?quote:
Blijkbaar nog twee jaarquote:
nou mss niet echt, want krijg het beetje zwart van kwaadheid voor mijn ogen altijd bij dit verhaal. Hahaha.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, lees je wel goed....
Blijkbaar (weer) niet?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |