Ik gun Joost de winst zeker wel, maar ik denk dat hij sowieso over 20 jaar nog voorbij komt als t over ESF gaat, zoiets als Verka zeg maar. Want forgettable, zoals de meeste liedjes, is dit zeker niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat we niet winnen. Hoop op Kroatië of Zwitserland of Oostenrijk.
Joost zal genoeg aandacht krijgen voor een mooie Europese tour, zonder de druk om mainstream te worden. Zo kan hij fijn zichzelf blijven en heeft hij toch maar maar mooi op het ESC gestaan én het geschopt tot FOK-smilie.
P.s volgens mij gebruikt Joost vermomming en/mutsen/zonnebrillen om zich achter te verstoppen als hij zich mentaal wil afschermen van de buitenwereld
Nee we doen mee om te winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:35 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik gun Joost de winst zeker wel, maar ik denk dat hij sowieso over 20 jaar nog voorbij komt als t over ESF gaat, zoiets als Verka zeg maar. Want forgettable, zoals de meeste liedjes, is dit zeker niet.
Maar heel eerlijk kan ik ook prima met Kroatië leven als winnaar
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:36 schreef Greys het volgende:
Als ik hier scroll lach ik hardop om al die Joostjes.
quote:
quote:
Mensen die bij EIC waren kunnen dit bevestigenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:58 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem Joost zelf bent![]()
![]()
Wie zijn die mensen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:11 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Vanavond een item over Joost bij Beau!
Alsof Arno Kantelberg iets met ESF heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:11 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Vanavond een item over Joost bij Beau!
Je ziet wat er vandaag gebeurt met de odds van de acts die vandaag de tweede repetitie hadden. Alles is mogelijk maar wel belangrijk dat er een beetje een gelikte clip komt van NL want of we het nou leuk vinden of niet de odds zijn toch belangrijk voor hoe ook de jury/presentatoren/organisatie de act behandeld.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat er een pad naar victorie is, maar hopelijk krijgen we daar morgen al een soort van bevestiging van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |