dat laatste gaat zoveel geld aan overlast van illegalen opleveren, dat is niet te filmen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door de NPO op te heffen en AZC's te sluiten.
Klopt. Maar Geerdt moet wel herkozen kunnen worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat laatste gaat zoveel geld aan overlast van illegalen opleveren, dat is niet te filmen.
Dat is het zelfde als ontwikkelingswerk stop zetten, levert op, tot ze komen dan gaat het kosten.
(wat niet wegneemt dat er vast vanalles mis gaat met ontwikkelingsgeld en dat dit beter kan natuurlijk)
Dat is voor een partij als de PVV toch alleen maar positief?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:11 schreef koemleit het volgende:
dat laatste gaat zoveel geld aan overlast van illegalen opleveren, dat is niet te filmen.
yep, ik geef alleen aan dat PVV (maar ook VVD, met hun draai over de spreidingswet) niet op zoek is naar een oplossing.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is voor een partij als de PVV toch alleen maar positief?
Dat weet ik niet. Ze weten wel dat hard schreeuwen en symboolpolitiek het gewoon prima doet bij de achterban. Realisme is gewoon totaal overbodig.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vrees juist het tegenovergestelde; dat ze zich enorm serieus nemen in deze.
Een goede opvang trekt alleen maar meer asielzoekers aan. Ze op straat laten zorgt op kleine schaal voor gedoe, maar op grote schaal voor enorm veel voordelen. Er is een reden dat vrijwel ieder ander land in de EU slechtere opvang heeft dan Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als ontwikkelingswerk stop zetten, levert op, tot ze komen dan gaat het kosten.
(wat niet wegneemt dat er vast vanalles mis gaat met ontwikkelingsgeld en dat dit beter kan natuurlijk)
Ik denk niet dat het louter politieke overwegingen zijn, die domrechtse symboolpolitiek. Ik denk dat, zeker een deel, het ook echt denkt en vindt.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ze weten wel dat hard schreeuwen en symboolpolitiek het gewoon prima doet bij de achterban. Realisme is gewoon totaal overbodig.
Dat bedoel ik, niks substantieels voor elkaar krijgen maar de simpele aanhang blijft juichen.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel vermakelijk als het land door rechts geleid zou worden.Vrees een puinhoop maar die zure linkse gezichten maken ook wel een hoop goed.
Die kans is inderdaad wel aanwezig.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het louter politieke overwegingen zijn, die domrechtse symboolpolitiek. Ik denk dat, zeker een deel, het ook echt denkt en vindt.
ja , totale onzin is dit.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een goede opvang trekt alleen maar meer asielzoekers aan. Ze op straat laten zorgt op kleine schaal voor gedoe, maar op grote schaal voor enorm veel voordelen. Er is een reden dat vrijwel ieder ander land in de EU slechtere opvang heeft dan Nederland.
Het voelt voor hen gewoon prettig om te fantaseren over vluchtelingen onmenselijk behandelen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja , totale onzin is dit.
Ben benieuwd naar het overzicht waarin het verband wordt aangetoond tussen kwaliteit van de opvang/ aantal vreemdelingen dat komt.
Wel eerst even wat aandelen verkopenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:32 schreef -XOR- het volgende:
Als Markuzower humor had dan zou hij er ergens Nexit tussengeplakt hebben.
maar natuurlijk. ga vooral kijken in de omgeving van Calais waar de Franse politie om de zoveel tijd enorme Shanty towns moet opruimen vol vluchtelingen die door willen richting Engeland. of ga kijken in Brussel waar metrostations zijn overgenomen door willen gaan de vluchtelingen die nergens meer terecht kunnen. geweldige voordelenquote:Op maandag 6 mei 2024 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een goede opvang trekt alleen maar meer asielzoekers aan. Ze op straat laten zorgt op kleine schaal voor gedoe, maar op grote schaal voor enorm veel voordelen. Er is een reden dat vrijwel ieder ander land in de EU slechtere opvang heeft dan Nederland.
Da's een sprookje.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die analyse moet je breder maken dan alleen wat lokale problemen. Het is een feit dat de landen die de opvang, de asielprocedure en de behandeling van statushouders het 'best' voor elkaar hebben de meeste aanvragen krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ga vooral kijken in de omgeving van Calais waar de Franse politie om de zoveel tijd enorme Shanty towns moet opruimen vol vluchtelingen die door willen richting Engeland. of ga kijken in Brussel waar metrostations zijn overgenomen door willen gaan de vluchtelingen die nergens meer terecht kunnen. geweldige voordelen
Tja, op rechts leeft men van "owning the libs", daar willen ze alles voor opofferen.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puinhoop voor lief nemen vanwege de zure gezichten vind ik apart.
quote:Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, op rechts leeft men van "owning the libs", daar willen ze alles voor opofferen.
Ik verwacht dat 'sleutelen aan de opvang' ook wel een paar keer door rechters zal worden afgeschoten.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die analyse moet je breder maken dan alleen wat lokale problemen. Het is een feit dat de landen die de opvang, de asielprocedure en de behandeling van statushouders het 'best' voor elkaar hebben de meeste aanvragen krijgen.
In Roemenie en Bulgarije hebben ze geen tekort aan opvangplekken kan ik je vertellen.
De opvang is de enige realistische manier om aan de instroom te sleutelen voor de nieuwe regering. Rest is symboolpolitiek dat door rechters zal worden afgeschoten.
Dit suggereert dat de opvang in Turkije en Libanon top is?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die analyse moet je breder maken dan alleen wat lokale problemen. Het is een feit dat de landen die de opvang, de asielprocedure en de behandeling van statushouders het 'best' voor elkaar hebben de meeste aanvragen krijgen.
In Roemenie en Bulgarije hebben ze geen tekort aan opvangplekken kan ik je vertellen.
De opvang is de enige realistische manier om aan de instroom te sleutelen voor de nieuwe regering. Rest is symboolpolitiek dat door rechters zal worden afgeschoten.
btw oproepen islamieten te verdrijven is in strijd met de grondwet, toch?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Een paar uur na de 4 mei herdenking, met oa herdenking van reli-etnische haat: Nederlandse politicus, die de meeste stemmen kreeg bij de laatste verkiezingen, roept Nederlanders op islamieten te verdrijven uit Nederland.
There is something rotten in the state Netherlands.
Ja, ben er ook bang voor. In Nederland zwerven echt niet zo veel daklozen over straat als vele andere landen in Europa. Maar goed, dat is misschien binnnekort ook anders.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ga vooral kijken in de omgeving van Calais waar de Franse politie om de zoveel tijd enorme Shanty towns moet opruimen vol vluchtelingen die door willen richting Engeland. of ga kijken in Brussel waar metrostations zijn overgenomen door willen gaan de vluchtelingen die nergens meer terecht kunnen. geweldige voordelen
Het grootste deel aan daklozen op dit moment zijn Oost-Europese arbeidsmigranten die hun woonruimte kwijtraken op het moment dat hun contract afloopt. Ik heb niet het idee dat partijen als de VVD of BBB geneigd zijn om aan die praktijk snel een einde te maken.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor. In Nederland zwerven echt niet zo veel daklozen over straat als vele andere landen in Europa. Maar goed, dat is misschien binnnekort ook anders.
Lolquote:Op maandag 6 mei 2024 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |