Probate maatregel om homoseksualiteit tegen te gaan.quote:
Ja, ik noemde het niet voor niets...quote:
Ik vrees juist het tegenovergestelde; dat ze zich enorm serieus nemen in deze.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik noemde het niet voor niets...
Een 'hoofdlijnenakkoord' met regels over de week van de lentekriebels er in (een week die trouwens zelfs vrijwillig is voor scholen), dan weten we zeker dat ze zichzelf niet serieus nemen.
Gratis Bier-1quote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort foutjes blijft maar terugkeren.
Dit wordt weer een grote rel hoorquote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Het hoofdlijnen akkoord draait dus op het grip krijgen op asielmigratie en het verbeteren van de toekomst van vissers en boeren. Daarmee hebben we de belangrijkste en voor iedereen relevantste zaken die spelen in Nederland wel benoemd inderdaad.![]()
![]()
![]()
Dit zijn echt alleen maar open deuren. Ook wel leuk iets lekken waarin echt 0 dingen staan die je niet vooraf had kunnen invullen.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Het hoofdlijnen akkoord draait dus op het grip krijgen op asielmigratie en het verbeteren van de toekomst van vissers en boeren. Daarmee hebben we de belangrijkste en voor iedereen relevantste zaken die spelen in Nederland wel benoemd inderdaad.![]()
![]()
![]()
Wat een zielig kneuzengroepje is dit zegquote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En iemand die je ver moet houden van alles wat op macht lijkt.quote:
De kans dat dit een foutje is lijkt me niet zo groot. Als spion weet Gidi immers prima hoe je met geheime informatie moet omgaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dankzij BBB mogen we straks vissen met dynamiet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn sympathie voor de 2 zeurende beroepsgroepen blijft maar afnemen.
quote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dankzij BBB mogen we straks vissen met dynamiet.
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dankzij BBB mogen we straks vissen met dynamiet.
[ afbeelding ]
Geen idee wat iemand daar precies mee kan winnen, maar ik geloof eigenlijk niet meer dat dit foutjes zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
PM begroten levert altijd een beter resultaat op dan vooraf vastzetten. Maar goed, op een hoofdlijnenakkoord is dit ook weer niet heel bijzonder.quote:
Net boven die manchet. Staat daar nou “correctief”?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar waarom een hoofdlijnendocument met enkel open deuren lekken?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De kans dat dit een foutje is lijkt me niet zo groot. Als spion weet Gidi immers prima hoe je met geheime informatie moet omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |