Wat uit dit gelekte document zou dat suggereren?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:36 schreef monkyyy het volgende:
BBB's wil hun naam eer aan doen, de credit rating van Nederland naar BBB te halen
Ik vermoed dat er zakken met subsidie naar de visserij en de landbouw gaat. Ze gaan die groep niet ondersteunen met applaus denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat uit dit gelekte document zou dat suggereren?
Aan de ene kant: eens.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn sympathie voor de 2 zeurende beroepsgroepen blijft maar afnemen.
Wel sectoren met lekker veel toekomst in Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er zakken met subsidie naar de visserij en de landbouw gaat. Ze gaan die groep niet ondersteunen met applaus denk ik.
Puinhoop voor lief nemen vanwege de zure gezichten vind ik apart.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel vermakelijk als het land door rechts geleid zou worden.Vrees een puinhoop maar die zure linkse gezichten maken ook wel een hoop goed.
Alleen heeft niemand het over het laten verdwijnen van boeren en visserij.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Aan de ene kant: eens.
Aan de andere kant: als er over bezuinigingen bij de NPO wordt gesproken (niet eens over afschaffing!), zitten alle journalisten en presentatoren in de hoogste boom te schreeuwen dat de democratie ten onder zal gaan als zij hun riant betaalde banen niet behouden. Terwijl het verdwijnen van de boeren en met name de visserij met totale desinteresse en zelfs enig dedain wordt bekeken vanuit de journalistiek.
ik snap dit niet goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel vermakelijk als het land door rechts geleid zou worden.Vrees een puinhoop maar die zure linkse gezichten maken ook wel een hoop goed.
Paar puts op de AEX erbij kopen en hij was binnen geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:32 schreef -XOR- het volgende:
Als Markuzower humor had dan zou hij er ergens Nexit tussengeplakt hebben.
Het land wordt al tijden door rechts geleid. Je ziet hoe goed dat is voor de sfeer in de samenleving.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En gaat het bij vrijwel elke politieke discussie de hele tijd over hoe we de boeren tegemoet moeten komen met meer geld, waar ze via allerlei praatclubs ook zelf over mogen meebabbelen.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand het over het laten verdwijnen van boeren en visserij.
Dit hele verhaal lijkt me zo nep als de neten, 'me dit, me dat' (The horror!!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Nederlandse politicus, die de meeste stemmen kreeg bij de laatste verkiezingen roept Nederlanders op islamieten te verdrijven uit Nederland.
There is something rotten in the state Netherlands.
Mild issie!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Nederlandse politicus, die de meeste stemmen kreeg bij de laatste verkiezingen, roept Nederlanders op islamieten te verdrijven uit Nederland.
Welkom bij de publieke opinie van 2024. Het geheel hoeft niet beter te worden, als 'de ander' maar verliest.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
'Het herinvoeren van de tik, pedagogisch en correctief'.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Net boven die manchet. Staat daar nou “correctief”?
Bestaat die mevrouw wel ? Goeie vraag.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit hele verhaal lijkt me zo nep als de neten, 'me dit, me dat' (The horror!!), maar ondertussen wel een woord als 'verbouwereerd' goed weten te spellen. I call BS.
Ik denk niet dat de politie een verzonnen verhaal gaat chasen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bestaat die mevrouw wel ? Goeie vraag.
Bestaat die politicus ? Eilaas... hij bestaat en begrijpt niet de lessen van de holocaust.
Ik vind dat je als oma extra onschuldig bent. Juist als oma. En watt voor oma! Een oma met 9 kleinkinderen. Ga maar eens 9 kleinkinderen krijgen, dan weet je dat je wel de laatste bent om geslagen te mogen worden. Een oma he, niet zomaar iemand.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Een paar uur na de 4 mei herdenking, met oa herdenking van reli-etnische haat: Nederlandse politicus, die de meeste stemmen kreeg bij de laatste verkiezingen, roept Nederlanders op islamieten te verdrijven uit Nederland.
Door de NPO op te heffen en AZC's te sluiten.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:06 schreef Erno-BE het volgende:
Het nieuwe kabinet moet toch bezuinigen? Waar halen ze miljarden vandaan voor lastenverlichting? En bovendien leveren de bezuinigingen op "linkse hobbies" vrijwel niets op in vergelijking met het versoberen van de zorg en de AOW (de twee grootste kostenposten van de Nederlandse staat), maar het versoberen van de zorg en de AOW gaat het nieuwe kabinet vast wel niet doen.
20 miljard bij ontwikkelingssamenwerking, de overige 10 miljard afschaffing PO.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:06 schreef Erno-BE het volgende:
Het nieuwe kabinet moet toch bezuinigen? Waar halen ze miljarden vandaan voor lastenverlichting? En bovendien leveren de bezuinigingen op "linkse hobbies" vrijwel niets op in vergelijking met het versoberen van de zorg en de AOW (de twee grootste kostenposten van de Nederlandse staat), maar het versoberen van de zorg en de AOW gaat het nieuwe kabinet vast wel niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |