Ik weet niet of je dit nu bewust doet of onbewust, maar nu doe je het weer. Je zoomt in op 1 opmerking en doet alsof dit de hoofdoorzaak is en als klap op de vuurpijl, ook nog eens alleen mbt autochtonenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende: [..] Tegen autochtonen worden gezegd, neem geen kinderen "want co2" (zoals een bank dat recent deed, geen idee waarom een bank daar uitspraken over doet maar enfin), ondertussen laten we hele hordes allochtonen binnen met 3 tot 5 kinderen en hun halve familie.
Welke mogelijkheden schept dat dan? Mensen met kritiek op de leiding van een land, worden meestal weggezet als gek.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
O, wauw. Nou, dat schept mogelijkheden.
Ben je serieus of probeer je me in de maling te nemen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Welke mogelijkheden schept dat dan? Mensen met kritiek op de leiding van een land, worden meestal weggezet als gek.
Omdat als ze zo stellig zouden zijn dat het iedereen wat aangaat, dan ga je geen gezinnen met 3 tot 5 kinderen binnen laten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit nu bewust doet of onbewust, maar nu doe je het weer. Je zoomt in op 1 opmerking en doet alsof dit de hoofdoorzaak is en als klap op de vuurpijl, ook nog eens alleen mbt autochtonen![]()
1) Dalend geboortecijfer is een trend die al lange tijd plaatsvindt al ver voor de hele CO2 discussie. Waarom doe je zo je best om het te laten lijken alsof het allemaal de schuld is van een derde partij die zogenaamde ALLEEN tegen de autochtone burger zegt: "geen kinderen"?
2) De bank die zei "geen kinderen" zei dit alleen tegen autochtone Nederlanders en niet tegen allochtone Nederlanders?
Men zegt volgens jou: "AUTOCHTONE Nederlanders, geen kinderen want CO2, maar ALLOCHTONE Nederlanders, jullie wel kinderen hoor!" Geloof je het zelf?![]()
Waarom loop je zaken volledig te verdraaien om er een AUTOCHTOON-slachtoffer verhaal van te kunnen maken?
Zowel autochtone als allochtonen Nederlanders zijn de dupe van het slechte asielzoekers/immigratiebeleid.
En het dalende geboortecijfer is niet te wijten aan een groot complot met bijbehorende mediacampagne die zich ook nog eens, heel selectief, alleen richt op de autochtone Nederlander en niet op de allochtone Nederlander. Waar haal je dit soort gekheid vandaan?
is ook al deel 3, zal het ff fixenquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:11 schreef golfer het volgende:
'Nieuws' van een week geleden. Dit speelde zich vorige week allemaal af.
groenlinks die wil toch geen woningbouw , vanwege de vleermuizen en de stikstof waanzinquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:04 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat GroenLinks nog nooit in een kabinet heeft gezeten, dat die stikstofregels Europees zijn en dat die internationale verdragen over migratie natuurlijk ook niet uit de bus van D66 komen? Als je ergens tegen bent, wijs dan tenminste de juiste partijen aan.
Deze opmerking slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat als ze zo stellig zouden zijn dat het iedereen wat aangaat, dan ga je geen gezinnen met 3 tot 5 kinderen binnen laten.
Welke reclames zijn specifiek gericht om blanke vrouwen om ze aan te sporen tot abortus?quote:Spoor je geen abortus aan met reclames gericht op blanke vrouwen etc.
europa moet meedoen met het initiatief van de UK ,quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat echt nergens op.
Wtf heeft het binnenlaten van asielzoekers te maken met een reclamespotje waarin een bank tegen zowel autochtone als allochtone Nederlanders zegt dat het krijgen van kinderen niet goed is ivm CO2?![]()
Waarom zou het feit dat men asielzoekers binnenlaat, betekenen dat deze reclamespot alleen bestemd is voor de autochtone Nederlander en niet voor de allochtone Nederlander?
[..]
Welke reclames zijn specifiek gericht om blanke vrouwen om ze aan te sporen tot abortus?
Wablief.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Spoor je geen abortus aan met reclames gericht op blanke vrouwen etc.
Doe gewoon een Google search op abortus reclames en klik afbeeldingen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat echt nergens op.
Wtf heeft het binnenlaten van asielzoekers te maken met een reclamespotje waarin een bank tegen zowel autochtone als allochtone Nederlanders zegt dat het krijgen van kinderen niet goed is ivm CO2?![]()
Waarom zou het feit dat men asielzoekers binnenlaat, betekenen dat deze reclamespot alleen bestemd is voor de autochtone Nederlander en niet voor de allochtone Nederlander?
[..]
Welke reclames zijn specifiek gericht om blanke vrouwen om ze aan te sporen tot abortus?
Als je je bovenmatig bezighoudt met het kleurtje van mensen misschien ja. Mij valt het in elk geval niet op.quote:
Gedaan. Vrijwel geen resultaten. Je ziet spoken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Doe gewoon een Google search op abortus reclames en klik afbeeldingen.
Nee gewoon oogkleppen op doen, zie je niks.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je je bovenmatig bezighoudt met het kleurtje van mensen misschien ja. Mij valt het in elk geval niet op.
Sterker nog: ik heb nog nooit een pro-abortus reclame gezien joh.
ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je je bovenmatig bezighoudt met het kleurtje van mensen misschien ja. Mij valt het in elk geval niet op.
Sterker nog: ik heb nog nooit een pro-abortus reclame gezien joh.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Echt fucking naďef zijn mensen, zie zuid Afrika.
Ik doe mijn best om uit deze onderbuikdrek een argument te destilleren, maar het lukt me niet. Misschien kan je me helpen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee gewoon oogkleppen op doen, zie je niks.
Het straatbeeld veranderd van blank naar bruin, is niet erg, gewoon normaal.
Andersom stonden we allang tegen de muur met zijn allen.
Echt fucking naďef zijn mensen, zie zuid Afrika.
Om hier nog even op terug te komen hč: ben je het daarmee oneens dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bordjes vooral dat ze zelf de keus mogen maken
Ja, maar gericht op blanke vrouwen hč. Allemaal onderdeel van het grote omvolkingscomplot met als doel Het Blanke Ras uit te roeien.quote:
Nou ja, ik wil dan nog wel mijn duit in het zakje doen bij Eva en Raisa als dat per se noodzakelijk is voor het Grote Goed.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar gericht op blanke vrouwen hč. Allemaal onderdeel van het grote omvolkingscomplot met als doel Het Blanke Ras uit te roeien.
Ben je blind? Nee? Doe dan je oogkleppen af joh!
Dn is het maar te hopen dat ze niet teveel beďnvloedt zijn door pro-abortusreclames. Want je kan er vergif op innemen dat zij ze wel allemaal hebben gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil dan nog wel mijn duit in het zakje doen bij Eva en Raisa als dat per se noodzakelijk is voor het Grote Goed.
Nee die discussie ga ik niet aan, dat is veel te ingewikkeld, maar zal je mijn beknopte antwoord geven.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen hč: ben je het daarmee oneens dan?
Waar blanken de grens over moeten vluchten omdat ze massaal vermoord worden.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Doe gewoon een Google search op abortus reclames en klik afbeeldingen.
Kom je een hoop tegen, zowel voor als tegenstanders qua “protesten”, maar elk pro plaatje, elk protest die voor abortus is, word ingekopt met blanke vrouwen en bordjes vooral dat ze zelf de keus mogen maken en dat soort slogans.
Geen negerin te vinden zeg maar.
Dat valt gewoon op.
Onzin en onzin.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
groenlinks die wil toch geen woningbouw , vanwege de vleermuizen en de stikstof waanzin
en die vind iedere asielzoeker die hierheen is getransporteerd door de maffia tegen zeer dikke betaling erg zielig "
Zeker heb ik zelf een kind, die ik wel ver weg hou van de waanzin en dit soort discussies.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Sowieso moet je wel echt heel gericht op google gaan zoeken om überhaupt iets tegen te komen mbt "abortus reclame".
Heb je zelf trouwens kinderen? Of ben jij ook beďnvloed door die partij die zich achter de schermen specifiek richt op blanken om ze te brainwashen geen kinderen te nemen?
Ja, op tv. Komt er zo'n jong stel (blank uiteraard) eten bij vrienden en dan gaat het zo van:quote:
Wel eerst nog een gender reveal party, zodat je tenminste weet wqt je aborteert?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:59 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, op tv. Komt er zo'n jong stel (blank uiteraard) eten bij vrienden en dan gaat het zo van:
"Wat willen jullie drinken?"
"Nou, doe mij maar een biertje!"
"En jij, wijntje?"
"Hihi, nee, doe maar een sapje."
"Willen jullie soms iets vertellen?"
"Verrassing, we zijn ZWANGEEEEEEEER!"
"Wat leuk! Gefeliciteerd! Wanneer is de abortus?"
"Over drie weken. Komen jullie ook?"
"Ja, natuurlijk!"
En dan zo'n eindscherm met voice-over: "Abortus. Ja, natuurlijk.*"
*Alleen voor blanken
En dat wordt dan mede mogelijk gemaakt door de Vereniging voor de Omvolking.
Kan toch tegelijk? Een gender reveal abortion party?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel eerst nog een gender reveal party, zodat je tenminste weet wqt je aborteert?
quote:Kaczyński’s partij is medeverantwoordelijk voor het inperken van het abortusrecht twee jaar geleden, waarmee ook enkele sterfgevallen van zwangere vrouwen in verband worden gebracht. Volgens een recente peiling denkt 52 procent van de Polen (en 67 procent van de Poolse vrouwen) dat de wetsaanpassing mensen heeft ontmoedigd om kinderen te krijgen.
[..]
Kot en zijn collega’s besloten voor hun eerste rapport te kijken naar een land waar het wel goed gaat: Tsjechië. In 2000 hadden Polen en buurland Tsjechië een vergelijkbaar vruchtbaarheidscijfer, respectievelijk 1,25 en 1,17. Twintig jaar later was dat in Polen 1,38 maar in Tsjechië 1,71 – de hoogste stijging in de EU. Dat vonden ze bij het Generatie Instituut hoogst interessant, niet in de laatste plaats omdat de Tsjechen bij hun katholieke buren bekendstaan als het meest seculiere land in de regio.
[...]
Wat de onderzoekers opviel, zegt Kot, is het liberale karakter van het Tsjechische beleid. Er is brede steun voor jonge gezinnen, ongeacht de manier waarop ze voor hun kinderen willen zorgen. Bevolkingsgroei is voor de Tsjechen geen doel op zich. Het hogere vruchtbaarheidscijfer is bijvangst van een beleid dat het stichten van een gezin en familieplanning zo makkelijk mogelijk maakt.
Dat roept vragen op over de manieren waarop de Poolse regering het leven van vrouwen bemoeilijkt, zoals ze de toegang tot abortus ontzeggen. In Tsjechië kan dit tot twaalf weken, Poolse vrouwen steken ervoor de grens over.
[...]
Een grafiek die in Polen de ronde doet, toont een kelderend aantal geboorten. De trend zet door nadat de abortuswet werd aangepast. Kot wil een nuance aanbrengen. ‘Deze ontwikkeling zagen we al tientallen jaren aankomen.’ Poolse vrouwen worden gemiddeld ouder – hier steekt de vergrijzing opnieuw de kop op – waardoor het aantal vrouwen in de vruchtbare leeftijd en daarmee het aantal geboorten afneemt. De dalende lijn correleert ook met de coronapandemie. Ook verwacht Kot dat de Russische invasie van Oekraďne invloed zal hebben. ‘Je wil je veilig voelen als je een gezin sticht.’
https://www.volkskrant.nl(...)ortecijfer~b79a4c7a/
Ben ik voor het inperken van abortus recht dan of?quote:Kaczyński’s partij is medeverantwoordelijk voor het inperken van het abortusrecht twee jaar geleden, waarmee ook enkele sterfgevallen van zwangere vrouwen in verband worden gebracht. Volgens een recente peiling denkt 52 procent van de Polen (en 67 procent van de Poolse vrouwen) dat de wetsaanpassing mensen heeft ontmoedigd om kinderen te krijgen.
[..]
Kot en zijn collega’s besloten voor hun eerste rapport te kijken naar een land waar het wel goed gaat: Tsjechië. In 2000 hadden Polen en buurland Tsjechië een vergelijkbaar vruchtbaarheidscijfer, respectievelijk 1,25 en 1,17. Twintig jaar later was dat in Polen 1,38 maar in Tsjechië 1,71 – de hoogste stijging in de EU. Dat vonden ze bij het Generatie Instituut hoogst interessant, niet in de laatste plaats omdat de Tsjechen bij hun katholieke buren bekendstaan als het meest seculiere land in de regio.
[...]
Wat de onderzoekers opviel, zegt Kot, is het liberale karakter van het Tsjechische beleid. Er is brede steun voor jonge gezinnen, ongeacht de manier waarop ze voor hun kinderen willen zorgen. Bevolkingsgroei is voor de Tsjechen geen doel op zich. Het hogere vruchtbaarheidscijfer is bijvangst van een beleid dat het stichten van een gezin en familieplanning zo makkelijk mogelijk maakt.
Dat roept vragen op over de manieren waarop de Poolse regering het leven van vrouwen bemoeilijkt, zoals ze de toegang tot abortus ontzeggen. In Tsjechië kan dit tot twaalf weken, Poolse vrouwen steken ervoor de grens over.
[...]
Een grafiek die in Polen de ronde doet, toont een kelderend aantal geboorten. De trend zet door nadat de abortuswet werd aangepast. Kot wil een nuance aanbrengen. ‘Deze ontwikkeling zagen we al tientallen jaren aankomen.’ Poolse vrouwen worden gemiddeld ouder – hier steekt de vergrijzing opnieuw de kop op – waardoor het aantal vrouwen in de vruchtbare leeftijd en daarmee het aantal geboorten afneemt. De dalende lijn correleert ook met de coronapandemie. Ook verwacht Kot dat de Russische invasie van Oekraďne invloed zal hebben. ‘Je wil je veilig voelen als je een gezin sticht.’
https://www.volkskrant.nl(...)ortecijfer~b79a4c7a/
Waarom hou je het bij 1 kind?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maar hou ik het wel bij 1 kind ja.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ben ik voor het inperken van abortus recht dan of?
Volgens mij verdraai je de boel, lekker gaslighten ik weet het.
Artikel zag het al tientallen jaren aankomen, maar het was dat abortus stukje, onzin dus.
Ja, en Zuid Afrika moest er ook bijgehaald worden?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:20 schreef stalybridge het volgende:
Wow
• begint over abortusreclames voor blanke
• Komt met "bewijs" door blanke vrouwen bij protesten aan te dragen![]()
• Is verbaasd dat er op abortus wordt reageert
Nogmaals Wow
Nou nee, ik wil jou niet in de maling nemen, ik weet gewoon niet wat voor mogelijkheden het schept als men kritiek op de leiding van een land niet meer beschouwd als racistisch.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ben je serieus of probeer je me in de maling te nemen?
Als kritiek per definitie niet racistisch kan zijn, dan biedt dat voor racisten alle mogelijkheden om in het vervolg al hun uitspraken gewoon kritiek te noemen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil jou niet in de maling nemen, ik weet gewoon niet wat voor mogelijkheden het schept als men kritiek op de leiding van een land niet meer beschouwd als racistisch.
Het gaat je dus om huidskleur, want Z-A is op geen enkele manier relevant voor Nederland/Europa. Als dat niet zuiver racistisch is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waar blanken de grens over moeten vluchten omdat ze massaal vermoord worden.
Ook zwart versus zwart, het is moord en verkrachting land nummer 1 tegenwoordig, op wellicht India na, maar enfin.
Kijk even tegen wie je het hebt. User gaf laatst openlijk toe racist te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Het gaat je dus om huidskleur, want Z-A is op geen enkele manier relevant voor Nederland/Europa. Als dat niet zuiver racistisch is dan weet ik het ook niet meer.
Als men zo redeneert dan mogen mensen geen eigen mening/voorkeur uiten in het openbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Als kritiek per definitie niet racistisch kan zijn, dan biedt dat voor racisten alle mogelijkheden om in het vervolg al hun uitspraken gewoon kritiek te noemen.
Ik denk dat het labeltje "racistisch" niet eens zo heel relevant is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Als men zo redeneert dan mogen mensen geen eigen mening/voorkeur uiten in het openbaar.
Dat liegen van veel kampen is inderdaad een probleem, het is gewoon hopen dat het ooit stopt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat het labeltje "racistisch" niet eens zo heel relevant is.
Veel relevanter en zorgwekkender zijn m.i. de grote hoeveelheid leugens, onwaarheden en halve waarheden die de wereld in worden gegooid. O.a. door zelfbenoemde beschermers van het blanke ras jegens de kwade elite (beroepsleugenaars zoals Eva Vlaardingerbroek).
Maar ook aan de linkerzijde worden regelmatig onwaarheden als waarheid verspreid.
Het probleem is dat, wanneer je deze mensen de feiten presenteert, ze dit negeren, eromheen draaien, op iets heel anders gaan focussen of je simpelweg uitmaken voor lid van de elite, etc. in geval van rechts of voor racist in geval van links.
Politici worden beloond voor hun leugens, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat liegen van veel kampen is inderdaad een probleem, het is gewoon hopen dat het ooit stopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |